Asiantuntija: Allegro voi tuoda Suomeen myös venäläisiä vakoojia
Vaikka valtaosa Venäjältä Suomeen saapuvista pakenee maan hallintoa ja oloja, voi joukossa olla myös Putin hallinnon lukuun toimivia, sanoo Venäjä-asiantuntija Hanna Smith.
Olkaa tarkkoina kun Allegro saapuu. Vakoojat ja sabotöörit tuskin aina jatkavat Helsinkiin vaan osa jäänee esimerkiksi Lahteen. Venäläisiä ei saa häiritä tai pelaa suoraan Putinin pussiin mutta heitä voi tarkkailla ja kuvata. Ketä he tapaavat yms. Sieltä voi tulla vaikka ryhmä kellä ei ole kantamuksia. Aseet ja räjähteet kun on jo maastokätköissä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikkien tulijoiden taustat tiedetään."
- Sisäministeri ( vihr.)
Ja lehmät lentää.
2015 tiedettiin ja tiedetään tänäkin päivänä. Suut suppuun, uhrit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa rankasti jos vryssät pöllii krimin ja muita alueita Ukrainalta
Sekä vaativat että se pitää riisua aseista. Siis järkyttävät ehdot! Ukraina menettäisi käytännössä suvereniteettinsa ja alistuisi venäjän alusmaaksi. Toivon todella että taistelevat Ukrainassa itsenäisyyden puolesta viimeiseen mieheen.
Miksi elää jos täytyy olla jonkun ryssssän kynnysmatto ja jalkavaimo??
Toivottavasti Suomi säästyy tältä kohtalolta, mutta jos sodan jälkeen rauhanehdot olisivat samat kuin nyt Ukrainassa, olisi parempi olla kuollut tai asua jossain muualla.Kuolema on parempi vaihtoehto kuin orjuus Venäjän alaisuudessa. Tulevassa sodassa on taisteltava viimeiseen hengenvetoon.
Kyllä. Meitä eivät eläviltä saa. Tai no tuomioja ja tavja saattavat antautua, mutta heidät ammmutaan joukkohautoihin muiden isänmaanpetturien sekaan ennen kuin ehtivät nauttia venäläisyydestään.
Itselläni ovat tilit elämän kanssa selvät ja olen henkisesti valmis. Orjaksi en tule Venäjälle antautumaan koskaan vaan olen valmis kuolemaan, tosin pyrin ottamaan mahdollisimman monta iivanaa mukaani ennen omaa kuolemaani. Kuinka sinä, oletko valmis?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli jo ennen muurin murtumista DDR:n puolelta kirjekaveri, tai itse asiassa kaksikin. Eipä käynyt silloin mielessä, että jospa hän onkin Stasin vakooja.
Kansalaisista yli 30% oli Stasilla ilmiantajina, eli 99% todennäisyydellä hän myös oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supon julkistaman tiedon mukaan Suomessa on länsimaiden eninten vakoojia. Ei ole mitään uutta että niitä tulee ovista ja ikkunoista.
Supon pitäisi tajuta jo viimein, että sotilastiedustelun hoitaa Suomen Puolustusvoimien Sotilastiedustelu. On paremmat laitteet ja enemmän asiantuntemusta.
Älköön sisäministeriö sekaantuko ulkoministeriön asioihin.Ihme sönkötystä.
Ei ole tuollaista tiedusteluelintä. PVTIEDL hoitaa lakimääräistä tehtäväänsä, Supo omaansa.
Ulkoministeriö ei tee tiedustelua.
Armeija on ulkoministeriön alainen. Poliisi ja rajavartijat sisäministeriön joukkoja.
Ihme sönkötys jatkuu. Ei ole armeijaa, on Puolustusvoimat. Puolustusvoimat ei ole minkään ministeriön alainen. Jos olisi, ei ulkoministeriön (ei ole missään muussakaan maassa) vaan korkeintaan puolustusministeriön.
(Kaikki nämä löytyy googlaamalla valtion sivuilta tai vaikka wikipediasta).
Miksi Putleria vastustavat venäläiset jäisivät Suomeen, jos pakenevat Putleria? Venäjä uhkailee jo vakavalla tavalla Suomea.
Todennäköisesti tänne tulee edelleen venäläisiä, jotka ovat osa Putlerin suunnitelmaa, jossa maa otetaan haltuun venäläisasutuksen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Sleeping cell, so far.
Sleeping cells in human body.
Sleeper cells in spy craft.
Back to school to learn English.
Bisnes-, tutkimus- ja tuotekehityspuolella on jo iät ajat opetettu siihen, että selän takana voi kurkkia (teollisuus)vakooja. Ei lörpötellä työasioita julkisissa kulkuneuvoissa, suojataan näyttö uteliailta, ei käytetä tuntemattomia usb-kaapeleita jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vakoojille olemassa lännen vastavakoojat vai suomalaiset vakoilevat yksin vakoojia? Entä tavalliset kerrostalokyttääjät. :)
Hyvä kun otit asian esille. Suomalaiset kerrostalokyttääjät ovat erittäin tärkeitä. Huomaavat vähäisenkin epäilyttävän toiminnan pihapiirissäään.
Niinpä. Se naapurin mukava Volodja, vaikka riuska lumenluoja ja mukava talkoolainen olisikin, saattaa olla se pahin myyrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä vaativat että se pitää riisua aseista. Siis järkyttävät ehdot! Ukraina menettäisi käytännössä suvereniteettinsa ja alistuisi venäjän alusmaaksi. Toivon todella että taistelevat Ukrainassa itsenäisyyden puolesta viimeiseen mieheen.
Toivottavasti Suomi säästyy tältä kohtalolta, mutta jos sodan jälkeen rauhanehdot olisivat samat kuin nyt Ukrainassa, olisi parempi olla kuollut tai asua jossain muualla.Kuolema on parempi vaihtoehto kuin orjuus Venäjän alaisuudessa. Tulevassa sodassa on taisteltava viimeiseen hengenvetoon.
Kyllä. Meitä eivät eläviltä saa. Tai no tuomioja ja tavja saattavat antautua, mutta heidät ammmutaan joukkohautoihin muiden isänmaanpetturien sekaan ennen kuin ehtivät nauttia venäläisyydestään.
Itselläni ovat tilit elämän kanssa selvät ja olen henkisesti valmis. Orjaksi en tule Venäjälle antautumaan koskaan vaan olen valmis kuolemaan, tosin pyrin ottamaan mahdollisimman monta iivanaa mukaani ennen omaa kuolemaani. Kuinka sinä, oletko valmis?
Samaa mieltä. Mikään muu maa ei ole riittävän hyvä asua Suomeen verrattuna, joten en täältä pakene. Voin kuolla sodassa kunhan ehdin ensin aiheuttaa vahinkoa viholliselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sleeping cell, so far.
Sleeping cells in human body.
Sleeper cells in spy craft.
Back to school to learn English.
Näitähän nukkuvia soluja oli myös World Trade Centerin tuhoojaporukka
Vierailija kirjoitti:
Sen verran paljon tiedän, että kyllä ne vakoojatkin Allegroa käyttää. Rajavartijat, jotka haastattelevat junassa maahantulevat venäläiset, saavat kuulla mitä ihmeellisimpiä tarinoita. Myös ilotytöt käyttävät Allegroa ja välillä on mukana viikonloppureissulla 500 kondomia kun ollaan tulossa poikaystävän luo. Osa tytöistä työskentelee suoraan Venäjän hallinnolle.
Ei tavan duunariukolta paljon tietoa heru venäläiselle ilotytölle. Vai ovatko poliitikot tms niin tyhmiä, etteivät suomalaisia tai muiden maiden ilotytyjä tajua käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis. Nimi on myös Puolustusvoimien paperissa ja olen valmis välittömästi palvelukseen. Olen valmis kuolemaan Suomen puolesta. Sitä ennen lähtee monta ryccää helvettiin. Venäjän rauhallista kansaa vastaan minulla ei ole mitään mutta ryccänazzit teloitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Mikään muu maa ei ole riittävän hyvä asua Suomeen verrattuna, joten en täältä pakene. Voin kuolla sodassa kunhan ehdin ensin aiheuttaa vahinkoa viholliselle.
Thaimaa on parempi. Pilu olla edullinen ja ilmasto lämmin.
Olen jo pitkää miettinyt näitä junia, sieltä tulee myös vakoojia. Nämä junat olisi lopetettava ainakin sodan ajaksi. Asun Lahdessa, aikoja sitten näin miten paljon tänne jäi porukkaa. Luultavasti nyt entistä enemmän. Osa jää Lappeenrantaa ja Kouvolaan. Jotkut "tavikset" jatkavat lentäen muualle. Vakoojat eivät ole uusi asia. 70-luvulla Suomi oli oikea vakoojien pesäke. Kyllä täällä CIA tekee työtään myös, kuten on aina tehnyt. Kaikki palkkalistoilla olevat eivät ole välttämättä jenkkejä. CIA voisi laittaa näihin juniin vastavakoojia, tiedä vaikka heitä olisikin. Minä inhoan tätä aikaa, liian jännittävää, en tälläistä olisi kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supon julkistaman tiedon mukaan Suomessa on länsimaiden eninten vakoojia. Ei ole mitään uutta että niitä tulee ovista ja ikkunoista.
Supon pitäisi tajuta jo viimein, että sotilastiedustelun hoitaa Suomen Puolustusvoimien Sotilastiedustelu. On paremmat laitteet ja enemmän asiantuntemusta.
Ei ole tuollaista tiedusteluelintä. PVTIEDL hoitaa lakimääräistä tehtäväänsä, Supo omaansa.
Armeija on ulkoministeriön alainen. Poliisi ja rajavartijat sisäministeriön joukkoja.
Ihme sönkötys jatkuu. Ei ole armeijaa, on Puolustusvoimat. Puolustusvoimat ei ole minkään ministeriön alainen. Jos olisi, ei ulkoministeriön (ei ole missään muussakaan maassa) vaan korkeintaan puolustusministeriön.
(Kaikki nämä löytyy googlaamalla valtion sivuilta tai vaikka wikipediasta).
Et ole kuullut kaikista salaisimmasta porukasta. Ei heitä löydä netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Se on puolustusministeriön alainen.
Olisi kiva naida kaunista vakoojaa. Kertoilisi sille omasta päästään keksimiä höpöjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa on parempi. Pilu olla edullinen ja ilmasto lämmin.
Mustat häpyhuulet ja sisältä viekoittelevan punainen 😋