Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yleeensä sanotaan että rumpalit on niitä bändin älykkäimpiä?

Vierailija
18.03.2022 |

Onko se tavallaaan ne rytmikuviot jossa on selkeä logiikka jota noudatetaan tulee niin selvästi ilmi siitä vai mikä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla soittajilla tunteet puuttuu peliin siinä missä rumpali hakkaa agresiiivisesti kattiloitaaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rytmitaju korreloi matemaattisuuden kanssa. Yleensä matemaattisesti lahjakkaita pidetään älykkäinä.

Vierailija
4/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa koordinoida neljän raajan toimintaa toimimaan eritahtiin, että kyllä he tietyllä tapaa ovat taatusti "älykkäimpiä".

Vierailija
5/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vastauksen, jos yrität itse rummuttaa pöytää ja lattiaa kaikilla neljällä raajalla eri tahdissa. Jonkinlaista kehittyneempää aivokemiaa siinä tarvitaan.

Vierailija
6/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rytmitaju korreloi matemaattisuuden kanssa. Yleensä matemaattisesti lahjakkaita pidetään älykkäinä.

Puhut ryttmitajusta mutta et määrittele mitä rytmitaju tarkoitttaa.

Vierailija
7/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumpalointi tarvitsee koko kehon hallintaa monine raajoineen ja rytmin tajua. Ihan kiva osaamisalue muuten myös eräässä muussa hommailussa.. ;)

Vierailija
8/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "yleensä sanotaan". Ringo Starr oli ainakin The Beatlesin tyhmin.  Remu saattoi olla Hurriganesin fiksuin, mutta siinä porukassa sillä sijoituksella ei ole mitään arvoa.

Ja Muppet Show'n "The Animal" tuskin kirjoitteli väitöskirjoja nuoruudessaan.

Vierailija
9/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matemaattista laskutaitoa.

Vierailija
10/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä voii hyväksyä itsellesi tuollaista väitettä että "korreloi matematiiikan kanssa" jollet ole sitä itsellesi perustelllut miksi näin on.

Vierailija
11/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nee kerr it osaavat rummuttaa. Ei korreloi väitteesi kanssa.

Vierailija
12/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se nyt kyllä ihan muuta(kin). Minä olen aina ollut erinomainen matematiikassa ja sitä kautta on työnkuvanikin sitä mitä on, mutta rumpuja en osaa soittaa sitten yhtään. Rytmitajua on muusiikin suhteen hyvin soittaessani itse musiikkia kitaralla tai kosketinsoittimilla, mutta käsien ja jalkojen koordinaation puute on yksinkertaisesti se, mikä estää toimivan rumpujen soiton. Käsien ja jalkojan hallinnan "eriyttäminen" ei vain toimi. Eikä sillä ole mitään tekemistä matemaattisuuden kanssa.

Vierailija
13/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on se nyt kyllä ihan muuta(kin). Minä olen aina ollut erinomainen matematiikassa ja sitä kautta on työnkuvanikin sitä mitä on, mutta rumpuja en osaa soittaa sitten yhtään. Rytmitajua on muusiikin suhteen hyvin soittaessani itse musiikkia kitaralla tai kosketinsoittimilla, mutta käsien ja jalkojen koordinaation puute on yksinkertaisesti se, mikä estää toimivan rumpujen soiton. Käsien ja jalkojan hallinnan "eriyttäminen" ei vain toimi. Eikä sillä ole mitään tekemistä matemaattisuuden kanssa.

Sinä et oikeasti edes ole hyvä matematiikassa. Olet vaan opetellut muutamien kirjojen kaavat ja sitten sovellat sitä samaa paskaa työhösi. Rytmitajua ja luovaa matemaattista lahjakkuutta sinulla ei synnynnäisesti ole. Eikä siinä ole mitään pahaa tai väärää.

Vierailija
14/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et oikeasti edes ole hyvä matematiikassa. Olet vaan opetellut muutamien kirjojen kaavat ja sitten sovellat sitä samaa paskaa työhösi. Rytmitajua ja luovaa matemaattista lahjakkuutta sinulla ei synnynnäisesti ole. Eikä siinä ole mitään pahaa tai väärää.

Oletko kuullut matematiikan olympialaisista? Montako kertaa sinä olet osallistunut?

Sinä varmaan tahkoat rumpuja ymmärtämättä soittamastasi mitään tai välittämättä myötähäpeilijöistä ympärilläsi. Mutta jos olet itsesi vakuuttanut siitä, että hyvin menee, niin mikäs siinä sitten. Anna palaa :) Suosittelen vain, että älä kysele mielipiteitä muilta, jos haluat säilyttää hyvän mielesi. Hauskaa viikonloppua!

Vierailija
15/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä kuullut moista valetta :D Enkä myöskään tosielämässä saanut tämmöiselle väitteelle mitään todisteita.

Vierailija
16/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryrmitajua, taitoa, tahtoa ja hyvää fyysista kuntoa vaaditaan rumpalilta.

Vierailija
17/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen rumpaleitten rinkirunkkaus täällä on menossa?

T. Kitaristi.

Vierailija
18/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Loogisesti" soittava rumpali on mielikuvitukseton rumpali.

Vierailija
19/19 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jota haukuit, mutta koska kerroit, millainen ihminen tuo matematiikanystävä on, kerron puolestani, millainen sinä olet. Olet halpa bändäri tai rumpali, tai molempia. Sulla ei oo varaa haukkua toisia. Hakkaa vaan niillä kapuloillas, se on silkkaa neroutta. Puuttuvaa viisauttasi se rummuttelu ei tosin korvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän