Sain Mensa-tentissä 138 - Entäs nyt?
Mun vanhemmat sanoi että mun kannattais käydä Mensa-tentissä. Kävin ja sain 138. Nyt minulla olisi oikeus liittyy Mensan jäsenneksi. Mutta mielestäni tuo on ihan turhaa ja mua ei kyllä kiinnosta koko touhu. Mitäs sanon mun vanhemmille? Ne ovat ylpeitä ja kertoo siitä kaikille vaikka ei ketään kiinnosta...
Oli kyllä virhe kertoo äidille... Pelkään että he vetäävät hernen nenään jos en liity ja osallistu. Mun vanhemmat maksaa tällä hetkellä ihan kaikki menot kun opiskelen tällä hetkellä
Kommentit (26)
Eli erittäin uniikki lumihiutale kyseessä, kun on vastoin sääntöjä kerrottu tarkka ÄO ja järkätty vielä spesiaalitilaisuus, vaikka muuten testeissä on aina opiskelijat, työttömät, duunarit ja muut sekaisin.
Eikö älykkään ihmisen pitäisi itse tietää vastaus otsikon kysymykseen Mitäs nyt?
Eihän tuo ole edes mitenkään erikoinen tulos. Itselläni on 154, enkä ole kovin älykäs.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:52"]
Eli erittäin uniikki lumihiutale kyseessä, kun on vastoin sääntöjä kerrottu tarkka ÄO ja järkätty vielä spesiaalitilaisuus, vaikka muuten testeissä on aina opiskelijat, työttömät, duunarit ja muut sekaisin.
[/quote]
Kyllä sen arvon saa jos sitä kysyy ja tilaa raportin. Mutta sen nyt kyllä tiettä että sinä et ole koskaan osallistunut mensatenttiin tai johonkin toiseen äotestiin.
Ja kyllä hampurin yliopistolla on joka vuosa tentti pelkästään koululaisille (ikä 14-15) hampurin koulouista. Ei se mikään spesiaalijuttu ollut.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 01:02"]Eihän tuo ole edes mitenkään erikoinen tulos. Itselläni on 154, enkä ole kovin älykäs.
[/quote]
Just joo... No kyllä olisit erittäin älykäs, mikäli et olisi provo.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 00:47"]
Mä olen niin tyhmä etten edes ymmärrä mikä tässä on alun perin se ongelma.
[/quote]
Ongelma on edelleen että mua ei vois vähemmän kiinnostaa ja mun vanhemmat tekee tästä nyt jonkun ison jutun. Jos tuosta tuloksesta olisi jotain hyötyä olisi kyllä kiva, mutta ei siitä ole. Ei kiinnosta.
Ihan sama. kerron isille vain että evvk ja sillä sipuli. Ei hän siihen kuole.