Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Chisu sinun mielestäsi jumalaisen upea Superkaunotar?

Vierailija
26.08.2015 |

Chisu, Suomen suosituin artisti (Cheekin jälkeen), on palaamassa takaisin julkisuuteen ja eka sinkku Ihana julkaistiin äskettäin, soi ahkerasti radioissa. Onko Chisu sinun mielestäsi ylivertaisen kaunis, Superjumalatar?

http://is12.snstatic.fi/img/978/1288477552708.jpg

http://is12.snstatic.fi/img/978/1288416679270.jpg

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQPXL_KqkwPwFF-AHl1RxrrtZBfmvH5DjZ6lCdiE8AGhGsWXKdb

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:35"]

Kyllä nykyään täytyy pelata myös ulkonäöllä kovan kilpailun keskellä. Chisun meikki noissa kuvissa on epäonnistunut, tunkkainen, ylimaalattu, ja tuo lähikuva tästä wannebe-Madonna-lookista lähinnä myötähäpeää herättävä. Vähemmän meikkiä kiitos.

Sama Jenni Vartiaisella: hänelle sopii kaikkein parhaiten hillitty nude-meikki eikä raskaat pakkelit.

[/quote]

Joo raskaat meikit ok yökerhossa missä ne korostaa tunnelmaa, ei muussa julkisuudessa. Jenni Vartiaisella mun mielestä tässä ok look, näyttää nuoremmalta kun ei ole niitä järkyttäviä maaleja lärvissä.

http://www.iskelma.fi/files/content_800/p18scsanmj86b1vgdbjhvg81fr4.jpg

[/quote]

Tossa kuvassa jenni on söpö. Cisu ei ole mun tyyppiä. m25

Vierailija
22/39 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne on samanlaisia muka mystisiä ja eteriisiä huokailijoita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:09"]

Kaikki ne on samanlaisia muka mystisiä ja eteriisiä huokailijoita. 

[/quote]

Siis ne ON mystisiä ja eteerisiä, ei "muka".

Vierailija
24/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ole koskaan tajunnut. Jos tykkää jonkun laulajan musiikista, ei tätä automaattisesti tarvitse kehua "superkauniiksi" jos hän ei sitä oikeasti ole. Ei musiikki ja ulkonäkö tarvitse olla yhteensopivia. Chisu meikkaa aivan järkyttävät sotamaalaukset julkisuudessa josta tulee lähinnä ikävä ja tunkkainen vaikutelma. Ilman meikkiä tai nude-meikissä hän sen sijaan on tavis, ei todellakaan mitään erikoista. No ole ap mitä mieltä haluat, ei se mua häiritse.

Vierailija
25/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyään täytyy pelata myös ulkonäöllä kovan kilpailun keskellä. Chisun meikki noissa kuvissa on epäonnistunut, tunkkainen, ylimaalattu, ja tuo lähikuva tästä wannebe-Madonna-lookista lähinnä myötähäpeää herättävä. Vähemmän meikkiä kiitos.

Sama Jenni Vartiaisella: hänelle sopii kaikkein parhaiten hillitty nude-meikki eikä raskaat pakkelit.

[/quote]

Joo raskaat meikit ok yökerhossa missä ne korostaa tunnelmaa, ei muussa julkisuudessa. Jenni Vartiaisella mun mielestä tässä ok look, näyttää nuoremmalta kun ei ole niitä järkyttäviä maaleja lärvissä.

[/quote]

Jenni on tossa ihan Suvi Teräsniskan näköinen. Eli Suvi Teräsniskastakin tulis superkaunotar, kun ottais hiustenpidennykset ja meikkais enempi.

Vierailija
26/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 13:13"]

[/quote]

[/quote]

Jenni on tossa ihan Suvi Teräsniskan näköinen. Eli Suvi Teräsniskastakin tulis superkaunotar, kun ottais hiustenpidennykset ja meikkais enempi.

[/quote]

No ei todellakaan ole mitään yhdennäköisyyttä paitsi hiusten väri. Ja kyllä Suvikin meikkaa. 

http://www.iskelma.fi/files/sbsphoto/content_1500/p17mhc38et3hn1qs91h1goin12kb4.jpg

Vierailija
27/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu ei ole kaunis. Meikattuna Madonnaa matkiva kopio. Ei rumakaan, joten laulelkoon vaan kunhan tekisi jotain parempaa kuin tämä ärsyttävä "ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".

Vierailija
28/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniimpiakin laulajia on nähty, esim juuri naimisiin mennyt Janna Hurmerinta.

Vierailija
29/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitonko väliä miltä näyttää jos osaa laulaa.

terv. 1mies

Vierailija
30/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisussa on vähän Madonnan näköä. Kumpaakaan en pidä kauniina.

Vierailija
31/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole. teininnäköinen ja kuuloinen, ei aikuisen naisen.

Vierailija
32/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:28"]

ei ole. teininnäköinen ja kuuloinen, ei aikuisen naisen.

[/quote]

Teininnäköinen? Mistä paikasta? Naamalta meikattuna kuin 55v harakka.

Vierailija
33/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jumalaisen upea ja ihan nättikin vielä <3

Vierailija
34/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Mikä into joillakin miehillä on väittää, ettei joku nainen ole kaunis vain siksi, ettei tuo ole hänen tyyppiään? Eikö mahdu päähän, että kauneus on laajempi käsite kuin haluttavuus? Vai haluatteko patsaita, tauluja, rakennuksia, hevosia, kissoja, lapsia, musiikkia, maisemia, pitsihattuja...? Vai eivätkö ne voi olla kauniita, koska ne ovat akkojen kotkotuksia ja turhia?

Vierailija
35/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:24"]

Kukakohan riehuu, ja mistäköhän minua syytettiin? Ei yhden julistamisen kauniiksi tarvitse olla toisten julistamista rumiksi. Kauneutta voi olla monenlaista. Toki itsekin olen sitä mieltä, että olisi onnellisempaa jos muusikon yhteydessä kauneusaistit kohdistettaisiin tuotantoon.

Mutta kun kerran kysytään onko joku x kaunis ja minusta on, niin silloin on yleensä syytä sanoa se. Koska jos sitä ei sanota, seuraavaksi meidät on kaikki julistettu rumiksi. Vaikka ehkä se sitten olisi demokraattisen onnen tila.

[/quote]

En ihan ymmärtänyt mitä sä sanot? Voitsä tiivistää?

[/quote]

Se on liian tiiviisti ilmaistu sinulle jo nyt. Yritetään yksinkertaistusta: minusta Chisu on vallan jees näöltään. Ja niin on moni muukin, ihan eri näköinen. Ja jos ihmiset ovat liian innokkaita julistamaan, mistä he eivät innostu, muutumme nirsoilun palvojiksi, emmekä kohta anna mitään arvoa millekään, koska nirsoilu on hienointa. Eipä sitten ole kateuden tuskaakaan, kun kukaan ei ole kiistatta kaunis. Mutta voipi käydä niin, että tulee muita tuskia tilalle, esimerkiksi se, että liiallinen negatiivisuus satuttaa sielua.

Vierailija
36/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:33"]

On!

Mikä into joillakin miehillä on väittää, ettei joku nainen ole kaunis vain siksi, ettei tuo ole hänen tyyppiään? Eikö mahdu päähän, että kauneus on laajempi käsite kuin haluttavuus? Vai haluatteko patsaita, tauluja, rakennuksia, hevosia, kissoja, lapsia, musiikkia, maisemia, pitsihattuja...? Vai eivätkö ne voi olla kauniita, koska ne ovat akkojen kotkotuksia ja turhia?

[/quote]

Ja mikä kummallinen himo sulla on väittää, että kauneus olisi muka joku absoluuttinen fakta?? Se nyt vaan on mielipidekysymys, usko jo! Minun mielipiteeni mukaan Chisu ei ole kaunis, ei edes nätti, lähinnä siedettävän tavallisen ihmisen näköinen joskin harvinaisen lyhyt. Sinun mielestä hän on ehkä kaunis, mutta se nyt ei ole mikään fakta. Minä pidän esim. Jenni Vartiaista ja Jonna Tervomaata kauniina artisteina, vaikka heistä Jenni onkin sinun mielestäsi hirvittävä oksettava rumilus. 

Eli vanha klisee, kauneus on katsojan silmässä. Joten lakkaa riehumasta ja syyttelemästä palstalaisia turhasta.

Vierailija
37/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan riehuu, ja mistäköhän minua syytettiin? Ei yhden julistamisen kauniiksi tarvitse olla toisten julistamista rumiksi. Kauneutta voi olla monenlaista. Toki itsekin olen sitä mieltä, että olisi onnellisempaa jos muusikon yhteydessä kauneusaistit kohdistettaisiin tuotantoon.

Mutta kun kerran kysytään onko joku x kaunis ja minusta on, niin silloin on yleensä syytä sanoa se. Koska jos sitä ei sanota, seuraavaksi meidät on kaikki julistettu rumiksi. Vaikka ehkä se sitten olisi demokraattisen onnen tila.

Vierailija
38/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:24"]

[/quote]

En ihan ymmärtänyt mitä sä sanot? Voitsä tiivistää?

Vierailija
39/39 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun makuun, ruma ei todellakaan. Mutta ei vain miellytä minun silmää eikä sytytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä