Tuli paha olo exällä uusi nainen..
Kyllä riipaisee.. erottu reilu kk sitten melko myrskyisesti kun exä petti luottamuksen (sopimuksen). Minä halusin erota ja asuttu omissa osoitteissa puoli vuotta ennen lopullista eroa. Mutta nyt oikeasti verenpaine nousi kun hän on minua kiristänyt, komennellut, mollannut koko tämän vajaa 2kk ajan millon lasten asioilla tai sillä ettei mua kukaan huoli koska 31v ja 3 lapsen yh! nyt esitteli lapsille jonkun 2vk vanhan tuttavuuden! Ennen tätä osti uuden auton ja nyt reissaa sitten tämän uuden kanssa jne. Oikeasti otti niin paljon aivoon se että lapsille tuon tytön esitellyt! Ei Juma, soitin ja avauduin näistä mun tunteista hälle niin sano että rakastaa vielä minua ja haluaa palata yhteen. Minä en! Mutta syö päätä kuulla noitten reissuista koska minä en pääse kenenkään kanssa samanlailla aikaa viettämään kun mulla lapset kuitenkin melkein kokoajan ja ei edes olisi rahaa tommoseen. . Miten tästä pääsee yli? Yhteen en halua ikinä palata.. auttakaa!! :(
Kommentit (27)
Kuule ei kiinnosta mamut jos en kelpaa niin sitte oon yksin! ps.olen kelvannut ihan kanta suomalaisille hyvin! ;)
Miehet on just tollasia, ei ne osaa olla yksin eikä käsitellä pahaa oloa - pakko saada uusi nainen ja touhuta hirveästi, ettei vaan tule mikään entinen mieleen. Voit lohduttaa itseäsi sillä, että sulla sentään on prosessi lähtenyt käyntiin, otat rauhallisesti ja pidät oman elämän hallinnassa. Miehen osalta ei ihan kuulosta, että kaikki olis hanskassa.
Voi kuule, sä tuut vielä VUOSIA näkemään exääsi ja kuulemaan hänestä. Teillä on yhteiset lapset joten väkisinkin kuulet reissuista jne. Omanikin selittää aina miten on käyty ulkomailla iskän ja Maijan kanssa. Te olette eronneet, exäsi saa reissata uuden naisensa kanssa ja saa esitellä hänelle lapsesi, voihan se olla että on kaverina esitellyt kuten kenet tahansa uuden tuttavuuden.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 22:33"]
Ziisekselle, onko susta fiksua esitellä yökaverI 5v lapselle joka ei edes ole tajunnut vanhempien eroa?
[/quote]
AP:n tekstin perustella "esitellyt" miten ? Kuka todistaa "esittelyt"?
Tuo menee ohi. Usko. En oikeastaan voi muilla tavoin lohduttaa.
se. Menee. Ohi.
love ❤️
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 21:04"]
Kyllä riipaisee.. erottu reilu kk sitten melko myrskyisesti kun exä petti luottamuksen (sopimuksen).
[/quote]
Ota joku 25 vee hurmuribodari näyttelijäksi muka uudeksi mieheksesi ja järjestä exällesi ähky... häh, häh, voi tehdä hyvää.
Ex mies vähän liioitteli, kyllä joku muuttaja nikka voi sinut huolia patjakseen . Ne eivät ole nirsoja ei haittaa jos oot vähän pröhistynyt niinkuin yh3 äipät yleensä on !