Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ja veljeni mollaavat

Vierailija
26.08.2015 |

Joka päivä. Mua kiusattiin ja hakattiin yläasteella, se rikkoi mut täysin. Pelkään ihmisiä tai pikemminkin heille puhumista, tilanteissa missä mun täytyisi puolustaa itseäni punastun ja alan änkyttämään.

Seurustelin kaksi vuotta päihderiippuvaisen miehen kanssa, hän kohteli mua todella huonosti, haukkui, löi jne. Jätin hänet vuosi sitten mutta edelleen äitini ja veljeni moittivat mua siitä miten olin hänen kanssaan ja miten kamalaa se heille oli.

En osaa selittää miten he haukkuvat mua mutta parin pv sisällä : Täys idiootti, sekopää, sano asiasi kunnolla äläkä niin että joudun korjaamaan sua (änkytys) yms.

Tunnen itseni tyhmäksi, muistini on todella huono enkä osaa sisäistää asioita kunnolla, mulla on lievä lukihäiriö ja siksi kaikki nuo idiootti jutut satuttavat niin kovasti. Olen hyvin empaattinen ja rakastan eläimiä ja luontoa. En keksi mitään muuta hyvää piirrettä itsestäni.

Äitini selvästi suosii veljeäni, hän on hyvä koulussa ja tähtää lääkäriksi ja varmasti pääseekin. Olen iloinen veljeni puolesta mutta jatkuva nälviminen mua kohtaan tuntuu pahalta. En vain jaksa enää. Olen ajatellut itsemurhaa.

Olen syrjäytynyt, käynyt monta vuotta töissä ja auttanut äitiä raha-asioissa. Vain peruskoulu käytynä. Käyn terapiaa.

Ystäviä ei oikein ole, tai on mutta en kuule heistä kuin harvoin. Pyytävät mukaan ryyppäämään yms.

Haluaisin vain olla onnellinen,vapaa. Toivon että eläimet saisivat vapauden myös.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kuulostaa todella kurjalta. :( miksi äitisi on noin julma sinua kohtaan en ymmärrä. Älä mieti itsemurhaa, olen varma että sinusta on nousemaan vielä ikävien tuntemuksien suosta. Eläimet ovat lähellä sydäntäsi joten oletko harkinnut/onko sinulla lemmikkejä tai olisitko kiinnostunut jostain eläimiin liittyvistä ammateista esim eläintenhoitajan työstä? :) tsemppiä ja halauksia!

Vierailija
2/6 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. En välitä mistään muusta niin paljon kuin eläimistä. Nyt mun kani kuoli. En voi ottaa enää eläintä, kun vuokra nousee kahen kuukauden päästä. Ei riitä rahat. Saa nähdä miten käy. Tsemppiä sullekin. Lähe kavereiden matkaan, jos suinkin voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde mukaan eläinsuojeluyhdistyksen toimintaan. Monessa kaupungissa on sellainen ja kotia etsivät eläimet kaipaavat sijaiskotia! Tämä voisi sopia sulle tosi hyvin!
Missäpäin muuten asut? Tampereella on pesu ry.
Äitisi kohtelee sua kyllä epäreilusti. Mielestäni tilapäinen avustaminen ok, mutta se ei voi olla jatkuvaa. Kyllä äitisi aikuisena pitäisi pärjätä!

Vierailija
4/6 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 - hankittaisiin ap:lle kani yhdessä??

Vierailija
5/6 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aluksi kannattaa ottaa etäisyyttä noin myrkyllisiin sukulaisiin, tai jopa lakata pitämästä heihin yhteyttä ollenkaan. Kuulostaa ettet saa heidän kanssaan olemisesta mitään hyvää, eikä sellaista suhdetta kannata pitää yllä, olivat he sukua tai ei. Kun et enää kuule haukkuja, voit hiljalleen alkaa rakentaa itsetuntoasi uudestaan. Terapia on siihen hyvä väline.

Vierailija
6/6 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on katkaista suhdetta mutta suosittelisin, että vahvistaisivat itsetuntoasi - ja terapia auttaa siinä.
Itse olin samassa jamassa- tosin lähinnä se perheen harmaa ja mitätön lapsi, jota ei huomioitu. Mut olis varmaan mestari jos olisin vaatinut jotain.
Nyt olen melko ok ja vapaa!! En ole yhteydessä sukuun. Rakastan eläimiä kun ne ovat aitoja ja vihaan epäreiluilta ja itsekkäitä ihmisiä!