Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta 3kk työttömänä ja en edes halua töihin

Vierailija
18.03.2022 |

Tutuille ja sukulaisille tietysti manaan työttömyyttäni, mutta oikeastaan tämä on ihanan rentouttavaa, kun ei tarvitse herätä aamulla ruuhkametroon ja raataa niska limassa 8 tuntia. Haenkin töitä vähän puolivillaisesti.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu asenne! Arvostan.

Vierailija
2/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kesäksi kannata töitä hakea, syksyllä sitten kun kesä-esat ovat lähteneet.

Vierailija
4/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se varmaan siinä vaiheessa alkaa nyppiin kun saa enää rapiat 500e kouraan ja karenssit kolkuttaa ovilla.

Vierailija
5/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaan koska se on ainoa merkitys elämässsä tienata mahdollisimman paljon rahaa.

Vierailija
6/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaan koska se on ainoa merkitys elämässsä tienata mahdollisimman paljon rahaa.

Samllla joutuu laittamaan monen liika puheliaan ihmisen kylllmäksi.

Vierailija
7/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt kesäksi kannata töitä hakea, syksyllä sitten kun kesä-esat ovat lähteneet.

Oletko unohtanut toukokuussa alkavan aktiivimalli. Siinä haetaan koko kesä per se hiessä töitä. Hyvä jos ehtii aurinkoa nähdä.

Vierailija
8/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itsekin olin puoli vuotta työttömänä ja oli todella mukavaa ja rentouttavaa. Ainoastaan sukulaisten utelut ja räksätys asiasta kävi hermoille. 

Vierailija
9/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko unohtanut toukokuussa alkavan aktiivimalli. Siinä haetaan koko kesä per se hiessä töitä. Hyvä jos ehtii aurinkoa nähdä.

Höpöhöpö!

Vierailija
10/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että manaat työttömyyttäsi? Siis työttömyydessäsi on joku demoni jonka yrität manata ulos? Tiedätkö mitä manaus tarkoittaa?

Vierailija
11/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo niin varmaan. Ehkä joku tunti kuukaudessa max.

Vierailija
12/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, työkkärin tädille näytän saldon 4 hakemusta, 0 kutsua ja seuraavaa kk odotellessa.

Vierailija
13/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ei kannata olla töissä. Parempaakin tekemistä.

Silleen kannattaa tehrä että hankkii työssäoloehdon eli palkkatuella 8kk töissä 28kk sisällä. Kun sulla on työssäoloehto täytetty, voit huilia sen 1-2 vuotta aika helposti putkeen. Sitten vain toistat työssäoloehdon, koska palkkatukea saa taas 1-2 vuoden työttömyyden jälkeen. Minä ajoitan niin, että kesä-syyskuun on työtön ja loput 8kk töissä sillon kun työssäoloehto pitää hankkia.

Näin saa ihan kivasti rahaa ja saa olla suhteellisen rauhassa.

Vierailija
14/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat karenssin ja joudut kodittomiksi

Vierailija
15/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sitä työttömyyttä on kestänyt sen vuoden-pari niin ei tarvitsekaan enää asua alueella jonne metro edes kulkee. Mutta trollihan tämä on.

Vierailija
16/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se varmaan siinä vaiheessa alkaa nyppiin kun saa enää rapiat 500e kouraan ja karenssit kolkuttaa ovilla.

Mulla sama ku ap:lla. 500e kuussa riittää mulle. Velaton kämppä ja iso perintö tilillä 😇

Vierailija
17/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinhan mahtaa Te-toimisto tiedottaa asiakkaitaan tuosta mallista? Vielä ei ole tullut mitään tietoa.

Kaikki eivät nimittäin lue Vauva-palstaa.

Vierailija
18/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta työtön, oma valinta. Irtisanoudun työstä jossa ollut 34 v. Ei jaksa enää yhtään, tämä riittää mulle. Ikä onneksi suojaa etten enää töihin pääse,ihanaa:)

Vierailija
19/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun sitä työttömyyttä on kestänyt sen vuoden-pari niin ei tarvitsekaan enää asua alueella jonne metro edes kulkee. Mutta trollihan tämä on.

Ai jaa. Itse ostin hiljattain isomman asunnon. Työtön vuodesta 2013.

Vierailija
20/71 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä jo kohta 1,5 vuotta, ei tunnu missään eikä työt maistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi