Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää minulle uusi ammatti!

Vierailija
26.08.2015 |

Olen valmis koulun penkille, eikä raha ole minulle kovin tärkeää. Olen nykyiseltä koulutukseltani sairaanhoitaja ja pidän ihmisläheisestä työstä, vaikka toisaalta ei papereiden pyörittelykään hirvitä. Käsillä tykkään myös tehdä paljon kaikkea, leipoa, maalata, askarrella ym... 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:19"]

Uuden ammatin sinulle voi mielenkiinnoistasi keksiä, mutta noilla aloilla työllistynee huonosti. Olisiko koulutuksellasi mahdollista päästä vaikka johonkin päiväkotiin?

[/quote]

Kuulemma keikkaa voisi kysellä, mutta vakipaikkaa mahdoton tänä päivänä saada. Olen itsekin miettinyt että päiväkoti voisi olla enemmän oma juttu. Toisaalta voi olla ehkä vähän ruusuinen kuva siitä työstä.

ap

Vierailija
2/8 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutiksi/apteekkariksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailualalla on paljon töitä.

Vierailija
4/8 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiketalous Haaga-Helia

Vierailija
5/8 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nykyisessä on vikana?

Vierailija
6/8 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 17:58"]

Mikä nykyisessä on vikana?

[/quote]

Olen opiskeluajoista lähtien kokenut että ei ole täysin minun juttuni. Koen monet tilanteet, joita joudun työssäni kohtaamaan tosi raskaaksi, olen valvonut tarpeeksi monta yötä työjuttujen takia... Jatkuva kiire, se että päivästä toiseen kuuntelee muiden huolia ja ongelmia, näkee sairautta, kuolemaa, huono työilmapiiri, jatkuva negatiivinen palaute ja kiitoksen puute, vaikka parhaansa yrittää... Siinä nyt joitain epäkohtia nykyisessä työssä :) 

ap

Vierailija
7/8 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden ammatin sinulle voi mielenkiinnoistasi keksiä, mutta noilla aloilla työllistynee huonosti. Olisiko koulutuksellasi mahdollista päästä vaikka johonkin päiväkotiin?

Vierailija
8/8 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 18:19"]

[/quote] Ei kannata hypätä suden suusta karhun suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän