Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko ostaa omakotitalon NYT?

Vierailija
18.03.2022 |

Vai näyttääkö tulevaisuus liian epävarmalta? Tuli meille täydellinen talo myyntiin, mutta mietityttää. Ollaan ihan tavallisia duunareita eli mitään usean kymppitonnin puskuria ei todellakaan ole.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko öljyn ja sähkön hinta vielä nousemaan paljonkin lähivuosina, mitä veikkaatte?

Eiköhän. Suomen pitäisi kehittää sisäistä kestävän kehityksen infraa.

Vierailija
22/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta en ostaisi

Valitettavasti meillä ei muita vaihtoehtoja ole. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista, onko muita näkökulmia tai mielipiteitä asiaan? Olen jotenkin todella hukassa päätöksen kanssa, koska ainoa pelko on kaikkien hintojen reipas nousu, polttoaineiden hintojen nousu tästä vielä ylemmäs, lama, korkojen nousu ja sodanuhka. Eli asiat mille en itse mahda mitään, muuta kuin koittaa elää säästeliäämmin. Ap

Oletteko ottamassa lainan, joka on ihan maksimi teidän tuloilla? Teidän talouden pitäisi kestää myös työttömyyttä jonkin aikaa yms...

Vierailija
24/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kyllä, en ala sotaa pelkäämään. Ja tietysti aina kannattaa olla järkevä sen suhteen miten paljon lainaa ottaa ja katsoa että talo on sellaisessa paikassa, että sen saa myytyä, jos taloudellisesti ei ole mahdollista sitä pitää.

Vierailija
25/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista, onko muita näkökulmia tai mielipiteitä asiaan? Olen jotenkin todella hukassa päätöksen kanssa, koska ainoa pelko on kaikkien hintojen reipas nousu, polttoaineiden hintojen nousu tästä vielä ylemmäs, lama, korkojen nousu ja sodanuhka. Eli asiat mille en itse mahda mitään, muuta kuin koittaa elää säästeliäämmin. Ap

Oletteko ottamassa lainan, joka on ihan maksimi teidän tuloilla? Teidän talouden pitäisi kestää myös työttömyyttä jonkin aikaa yms...

Ei olla ottamassa maksimimäärää. 150 000e yhteensä ja kaksi maksajaa ja tosiaan kaikki kalliit remontit on tehtynä. Määrä kuulostaa hurjalta tavalliselle palkansaajalle, mutta onko se? Työttömyyttä varten on omat säästönsä, sillä lyhentää puoli vuotta lainaa, jos kävisi oikein huono tilanne. Ap

Vierailija
26/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ostimme 3 vkoa sitten, tosin ulkomailta

Vierailija
27/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt ostaisi Suomesta mitään kiinteistöä, yritän myydä mahdollisimman äkkiä.

Vierailija
28/28 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon osto on iso päätös, joten se pelottaa aina. Aina käy samoja pelkoja läpi. Jos talossa onkin vikaa, jos jää työttömäksi, jos sairastuu, jos nousee korot, jos en pidäkkään talossa asumisesta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi