Top 5 suklaat
Kommentit (105)
Teen itse raakasuklaata, jossa makua tuomassa aitovaniljajauhetta, gojimarjoja, chiasiemeniä ja tyrnijauhetta. En kyllä koske tuollaisiin kaupan lisäainemoskiin, kyllä on niin hyvä fiilis raakasuklaakonvehdin jälkeen!
Nää ei oo järjestyksessä.
1.Marabou- appelsiinikrokantti
2.Fazer- lontoon rae
3.Fazerina
4.Bueno
5.Fazer- chili suklaa
Pigall on suklaista ykkönen.....harmi ettei sitä enää saa
Fazer Sininen
Fazer Sininen
Fazer Sininen
Fazer Sininen
Fazer Sininen
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:27"]Fazer Sininen
Fazer Sininen
Fazer Sininen
Fazer Sininen
Fazer Sininen
[/quote]
Menivät vaihtamaan papulajikettaan, joten mun mielestä sen maku on huonontunut verrattuna muutaman vuoden takaiseen. :/
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:27"]Fazer Sininen
Fazer Sininen
Fazer Sininen
Fazer Sininen
Fazer Sininen
[/quote]
Menivät vaihtamaan papulajikettaan, joten mun mielestä sen maku on huonontunut verrattuna muutaman vuoden takaiseen. :/
[/quote]
Mä olenkin ihmetellyt nykyistä hiukan "paperista" makua!
Silti kyllä on vieläkin suosikkini.
27
1. Jotkut belgialaiset suklaakonvehdit 2. Fazerin joulusuklaa 3. Fazer-lontoon rae 4. Fazerina 5. Kinder bueno
1. Royal tummansininen, miksei sitä saa enää patukoinakaan useimmista paikoista, levyinä ikinä. Nähnytkään:(, 2. Fazerin sininen, 3. Fazerina, 4. Brunbergin vadelmatäytetryffeli, 5. Geisha tai jokin 70% tumma suklaa esim Lindtiltä.
1. Tupla
2. Fazerin maitosuklaa
3. Maraboun tavallinen
4. Center
5. Susu
Oikeestaan mikä vaan käy xD t. suklaahullu
Kalev mustikka-valkosuklaa, Toblerone, Marabou minttukrokantti, Marabou 70% appelsiini tummasuklaa ja Snickers-patukka.
Pätkis
After eight
Fasun kardemumma-kahvi
Pähkinä royal
Tumma geisha
Hei saako noita keksisuklaita vielä jostain, Fazerin keksicrispiä(?) tai Maraboun vastaavaa? Pidin tosi paljon siitä Fazerin suklaasta, jossa oli sellaisia keksimuruja tai "kuulia", mutta en oo nähnyt sitä enää pitkiin aikoihin. Aattelin että se on lopetettu, mutta luulinkohan väärin? Löytyykö keksisuklaata vielä, oi av:n suklaatietäjät?
1. Anthon Bergin täytesuklaat
2. Wiener nougat
3. After Eight
4. Lidlin mantelisuklaa
5. Marabou Premium Lemon & Ginger
1) Tupla
2) Marabou sveitsinpähkinä
3) Kismet
4)Fazerin sininen
5) After eight
Eniten tulee ostettua Kismettiä, vaikkei ykköseksi päässytkään. Listalla voisivat olla myös Dacapo, Fazerina (classic), Marianne ja Toblerone.
1. Milka Oreo
2. Fazer vadelmatäytesuklaa (patukka)
3. Fazerina
4. Marabou Domino
5. Fazer keltainen
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:23"]1, Fazerina (appelsiini tryffeli)
2, Geisha
3, Mignon munat
4, Fazerin sininen
5, Maraboun oreo
[/quote]
Mignon ei ole suklaata -.-
Royal suklaat kaikissa väreissä. Lindtin maustetut tummat suklaat. Fazerin tummat suklaat.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 16:26"]
Pigall on suklaista ykkönen.....harmi ettei sitä enää saa
[/quote]
Olin jo unohtanut kyseisen suklaan. Aivan huppuhyvää.
Marabou appelsiinikrokantti!