Kuuma viesti miehelle
Onko teistä tökeröä tai jotenkin säälittävää/vonkaavaa laittaa miehelle viestiä et pannaanko illalla, oon ollu koko viikon halukas??
Työvuorojen vuoksi ei ole viikkoon ollu mahdollista harrastaa seksiä ja on ollu muutenkin hiljasta sillä saralla, eli haluja luulis sieltäkin nyt löytyvän..
Olis vaan hieno tietää, et olisko illalla saumaa saada, kun taas on koko päivän kiimassa.
Miehet, kertokaa onko jotenkin noloa saada sellainen viesti? Saatteko semmosia viestejä tai naiset, lähetättekö sellasia?
Mies on vähän ujo niissä jutuissa, hän ei sellasia laita mut voihan sellainen olla kiva saada? Vai tuleeko sellanen pakkopullafiilis jos on etukäteen sovittu?
Ilman ollaan siis oltu muutama viikko.
Kommentit (60)
Seksiviestit on hyvää esileikkiä, harrastamme sitä naiseni kanssa jatkuvasti. Toimii hyvin kun molemmat tykkää. Voin laittaa viestin että panettaa tai haluan häntä. Kuvailla mitä haluaisin hänelle tehdä. Hän laittaa vastaavasti takaisin. Toimii kun molemmat on avoimia ja estottomia asian suhteen. Harmillisen rajoittuneita teidän miehillä ajatukset.
M49
Vierailija kirjoitti:
Seksiviestit on hyvää esileikkiä, harrastamme sitä naiseni kanssa jatkuvasti. Toimii hyvin kun molemmat tykkää. Voin laittaa viestin että panettaa tai haluan häntä. Kuvailla mitä haluaisin hänelle tehdä. Hän laittaa vastaavasti takaisin. Toimii kun molemmat on avoimia ja estottomia asian suhteen. Harmillisen rajoittuneita teidän miehillä ajatukset.
M49
Samaa mieltä. Mutta kun tämän naisen kirjoitat...niin saat sitä alapeukkua, aina vaan näin. Eikö tämä ikinä lopu.
Vierailija kirjoitti:
Minä typerys sitten laitoin viestin et ois koko viikon halunnu häntä. Vastas koitan pysyä hereillä. Wtf?? Joo on varmaan väsyny mut silti. Oli muutenkin multa iso kynnys laittaa mitään. Nyt vituttaa, itkettää, hävettää😥
Näin ne nallekarkit ei mee tasan. Tuo oli ihan samantyylinen vastaus mitä omaltakin vaimolta saa aina jos tuollaisia lähettelee. Itsehän olisin innostunut vaikka viikon putkeen valvomisen jälkeen.
Tsemppiä sulle!! Tiedän niin miltä susta tuntuu. Ja kuinka ei voi toiselle purkaa pahaa oloa asiasta, kun todennäköisesti sen jälkeen seksiä on vielä vähemmän tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkaus ei toimi, noin niinkuin yleensä. Tekipä sen mies taikka nainen. Lähinnä säälittävää. Anna nyt...Jos edes sormella saan koettaa, tai pikkuisen hpaista....No jos vaikka säälistä saisin vähän....Paljonko pitäisi maksaa että vähän saisi sekstata....Eikö yhtään nyt heru, kun naimisissakin ollaan...?
Onko vonkausta jos ilmoitan halunneeni häntä?
-ap
On. Painostat häntä seksiin, ja et ole varma haluaako hän. Oletko kysynyt lupaa? Etkö tiedä että saatat syyllistyä rikokseen? Ei se että olette kenties parisuhteessa muuta asiaa, jos puolisosi ei halua.
Eikä ole.
Vonkaamisen puolelle mennään, kun toinen osapuoli toisen kieltäytymisestä huolimatta jatkaa jankkaamista ja yrittää saada mielen muuttumaan.
Se että toinen osapuoli ilmoittaa tai osoittaa halukkuutensa seksiin on aloite, ei vonkaamista. Tässä tapauksessa aloite on tehty viestittelemällä "tuhmia".
Mieshän vastasi että "koetan pysyä hereillä" -siis selkokielellä että eipä kiinnosta pilpauttelu,olen väsynyt. Menikö viesti perille-no ei, vaan piti vielä ryhtyä vänkäämään haluamisista sun muista. Eikö se mene jakeluun että ei tarkoittaa ei! Vastentahtoinen seksi parisuhteessa on raiskaus-aina. Olipa tekijänä mies tai nainen. Toivottavasti miehetkin aktivoituvat tässä asiassa, eivätkä ajattele että "no,olihan se lopulta ihan kivaa", vaan rohkaistuvat ilmoittamaan viranomaisille että toissayönä en olisi halunnut, mutta vaimo änkesi panemaan vaikka kielsin.
Vierailija kirjoitti:
Tilannetajuhan hänellä ei oo paras mahdollinen mutta silti..saako tämmösestä loukkaantua? Vaikka hänen tekisin mieli nk ei toi ainakaan mulle mitään esileikkiä oo
-ap
Saa ja vähän pitääkin. Jumalauta, jos on tuollainen helmi naisena niin luulis ukon pitävän vähän parempaa huolta. Se pitää sua itsentään selvyytenä eikä mitenkään kiinnostavana. Ettei olisi reissussa ”parempaa” tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vonkaus ei toimi, noin niinkuin yleensä. Tekipä sen mies taikka nainen. Lähinnä säälittävää. Anna nyt...Jos edes sormella saan koettaa, tai pikkuisen hpaista....No jos vaikka säälistä saisin vähän....Paljonko pitäisi maksaa että vähän saisi sekstata....Eikö yhtään nyt heru, kun naimisissakin ollaan...?
-ap
On. Painostat häntä seksiin, ja et ole varma haluaako hän. Oletko kysynyt lupaa? Etkö tiedä että saatat syyllistyä rikokseen? Ei se että olette kenties parisuhteessa muuta asiaa, jos puolisosi ei halua.
Eikä ole.
Vonkaamisen puolelle mennään, kun toinen osapuoli toisen kieltäytymisestä huolimatta jatkaa jankkaamista ja yrittää saada mielen muuttumaan.
Se että toinen osapuoli ilmoittaa tai osoittaa halukkuutensa seksiin on aloite, ei vonkaamista. Tässä tapauksessa aloite on tehty viestittelemällä "tuhmia".
Mieshän vastasi että "koetan pysyä hereillä" -siis selkokielellä että eipä kiinnosta pilpauttelu,olen väsynyt. Menikö viesti perille-no ei, vaan piti vielä ryhtyä vänkäämään haluamisista sun muista. Eikö se mene jakeluun että ei tarkoittaa ei! Vastentahtoinen seksi parisuhteessa on raiskaus-aina. Olipa tekijänä mies tai nainen. Toivottavasti miehetkin aktivoituvat tässä asiassa, eivätkä ajattele että "no,olihan se lopulta ihan kivaa", vaan rohkaistuvat ilmoittamaan viranomaisille että toissayönä en olisi halunnut, mutta vaimo änkesi panemaan vaikka kielsin.
Ole ihan rauhassa, kukaan ei ole pakottanut ketään yhtään mihinkään. Mä en todellakaan änkee panemaan jos toista ei nappaa..
Meni itselläkin fiilikset ja ilmoitin et unohda koko viesti.
Saisipa joskus vielä tuollaisen viestin vaimokkeelta.,,,,,tai joltakin muulta kun tuo ei enää syty mistään
No, hän sanoi että olis kyllä halunnu myös.mun olis pitäny se tajuta siitä viestistä...sano ymmärtävänsä et hän mokas. Miten mun olis pitäny tajuta että hänkin haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikeiksi ihmiset voi tehdä ihan luonnollisen asian. Ei saisi puhua suoraan vai? Ihan syvältä. Koko ikä menty niin, että vaan menty iholle ja siitä sitten eteenpäin..en muista että koskaan olis kumpikaan kesken pannu stoppia.
Ei ole edes tarvinnut sanoa, "nyt haluan". Aina menny normisti. Olen käynyt kulliin kiinni tai mies alkanut vaan hyväillä..ei ole tullut mieleen kieltäytyä, siinä syttyy aina!
Tarkoitus oli piristää suhdetta. Osataan kyllä suoraan ehdottaa. Vai olenko väittänyt muuta? Älä oleta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Eikä ole.
Vonkaamisen puolelle mennään, kun toinen osapuoli toisen kieltäytymisestä huolimatta jatkaa jankkaamista ja yrittää saada mielen muuttumaan.Se että toinen osapuoli ilmoittaa tai osoittaa halukkuutensa seksiin on aloite, ei vonkaamista. Tässä tapauksessa aloite on tehty viestittelemällä "tuhmia".
Ole ihan rauhassa, kukaan ei ole pakottanut ketään yhtään mihinkään. Mä en todellakaan änkee panemaan jos toista ei nappaa..
Meni itselläkin fiilikset ja ilmoitin et unohda koko viesti.
Loistavasti toimittu. Toivottavasti et antanu moukallesi mitään. Itselläkin vituttaa vaimon samanmoinen asenne seksiä kohtaan nykyisin. Monesti tehnyt mieli olla panematta tai jättää kesken mutta ei rohkeus riitä aloittaa sitä riitaa.
Olisitpa vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
M49
Vierailija kirjoitti:
M49
Just näin mäkin ajattelen. Viestit toimisi hyvin esileikkinä ja toisi piristystä arkihommien keskelle. Kun sitten pääsee itse hommiin, niin ihan eri haluamisentasolla mennään, jos olis saanut pitkin päivää viestejä, missä mies olis vihjaillut/ilmoittanut halunsa.
Olen avioliitossa ja olen myös pyytänyt viestejä, mutta ei oikeen lähde.
Todellakin harmillisen rajoittunutta.
Jos mä olisin mies niin mähän en muuta tekisikään kuin lähettelisin viestejä jos vaimo olisi niitä erikseen pyytänyt. Luulisi olevan kuumana käyvä vaimo nautinnollisempi itsellekin ja helpommin tyydytettävä :)
Ei pitäisi pitää "itsestäänselvyytenä" ja olla jotenkin liian "sovinnainen". Sellainen pieni vonkauskin olis todella kiihottavaa.
N46
Meillä lähetellään puolin ja toisin varsin suorasukaisia ja ronskejakin viestejä, ihan kesken päivän. Itse pidän suunnattomasti siitä tunteesta kun saan mieheni yllätettyä viestilläni sellaisessa hetkessä kun hän vähiten sitä osaa odottaa. Meillä ei ole koskaan pitkän suhteemme aikana ollut mitään estoisuutta sen suhteen,etteikö voisi seksiviestejä tai kuvia lähetellä kun siltä tuntuu. On tosi kiihottavaa nostattaa haluja niillä jo päivän mittaan ja odottaa sitä hetkeä kun varsinainen toiminta on mahdollista.
Ei ole säälittävää. Mun mies on ollut stressaantunut töistä joten eilen kysäisin häneltä hyvin muodollisesti että saanko tyydyttää sinut seksuaalisesti huomenna. Kyllä kuulemma käy!
Jos mies on ujo, niin miten ajattelet että ujoa naista kannattaisi lähestyä? ''pannaanko illalla'' saa ujon naisen puurot ja vellit helposti sekaisin. Miehen pitää tietenkin kestää kuin mies ja olla aina valmis panemaan?
Vierailija kirjoitti:
No, hän sanoi että olis kyllä halunnu myös.mun olis pitäny se tajuta siitä viestistä...sano ymmärtävänsä et hän mokas. Miten mun olis pitäny tajuta että hänkin haluaa?
Sun pitää pyytää joululahjaksi ajatuksenlukukone 😅
Ei tosta sun miehen viestistä olis voinut tajuta sitä mitenkään.
Harmillista tollainen tilannetajuttomuus mieheltä.
Silti sanoisin, et jatka vaan viestittämistä ja halujen kertomista. Toivotaan et sun miehen estoisuus vähitellen jää taka-alalle ja lähettelisi samanlaisia viestejä myös sulle joskus :)
N46
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on ujo, niin miten ajattelet
että ujoa naista kannattaisi lähestyä? ''pannaanko illalla'' saa ujon naisen puurot ja vellit helposti sekaisin. Miehen pitää tietenkin kestää kuin mies ja olla aina valmis panemaan?
No vaikka et "Haluan sua illalla" kuulostais ihan tosi kuumalle.
Mä kyllä tykkäisin myös tosta "pannaanko illalla" viestistä, mut tilannetajua saa käyttää henkilöstä riippuen. Mut jos haluat niin kirjoita, että haluat :)
Mitä sitten tarkoitit tuolla miehen pitää kestää..- asialla?
Miehen pitää yrittää pitää nainen kuumana ja miehen pitää pystyä tyydyttämään nainen? Ei tarvitse olla aina valmis panemaan. Keinoja on monia :) Näytä kuitenkin et haluat. Jos sä et halua niin joku muu aina haluaa kyllä. Tälleen kärjistettynä.
Jos sä saat sillä viestillä naisen kuumaksi niin ehdottomasti tee just niin.
Ujokin voi olla estoton :)
N46
Vastasi sentään. Meillä oli alkuvuosina vaimon kanssa silloin tällöin seksiviestittelyä. Nyt tässä parin vuoden sisään jos olen lähettänyt mitään erotiikkaan viittaavaa niin ei mitään vastausta. Vaikka viesti olisi sisältänyt jonkun kysymyksen. Olenpa joskus itse tämmöisen tapauksen jälkeen sitten jättänyt vastaamatta tai vastannut vasta tuntien päästä johonkin puheenaiheen vaihtamiseksi tarkoitettuun lähettämäänsä ihan arkipäiväiseen viestiin. Siitä kyllä sitten suututaan että miksi en vastaa..
Meillä aikanaan lähetin muutamankerran vaimolle mieestäni hienovaraisia ehdotuksia viesteillä. Asumme eri paikkakunnilla viikot. Mitään vastakaikua ei niihin tullut. Olimme myöhemmin parisuhdeterapiassa ja siellä ehdotettiin viestittelyä. Vaimon vastaus oli että hän tuntee ne painostuksena ja kiusaamisena. eli ei halua viestejä.
Viesteissä kyselin laitanko lapset isovanhemmille yökylään tai sitten ehdottelin mahdollisia pukeutumis vaihtoehtoja sekä mahdollisia ruoka/ juoma vaihtoehtoja.
Voitte arvata miten suhteen sitten kävi.
-ap
Eikä ole.