Onko sun herkkua kahvin kanssa kaneliässät?
Kommentit (32)
Joo, nekin. Ostan kaupasta kun en jaksa/ehdi leipoa. Itse leivotut on tietty aina parempia.
Olisi jos en olisi kanelille allerginen.
En oo pitkään aikaan syönyt, mutta tykkään kyllä. Tosin teen kanssa, kahvia en juo kuin ihan satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ootko alleginen oikealle kanelille vai sille kumariinikorvikkeelle?
Vierailija kirjoitti:
Et voi siis syödä riisipuuroa kanelin ja sokerin kanssa etkä korvapuusteja etkä kaneliässiä?
Juu kaikki missä on kanelia päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi siis syödä riisipuuroa kanelin ja sokerin kanssa etkä korvapuusteja etkä kaneliässiä?
Tomppeli.
Mikä se sellainen kaneliallergia olisi, että puurossa voi syödä mutta pikkuleivissä ei?
Vielä joitain vuosia sitten tapanani oli leipoa niitä jouluksi. Ihania ovat, kun käyttää voita ja oikeata kanelia. Sopivat erityisen hyvin myös vaalean glögin kanssa.
Ei. Saatan ottaa, jos kylässä on tarjolla mutta itse en osta.
Kas, joku muukin tykkää kaneliässistä kahvin kanssa.
Ei, jotenkin kurjia, kuivia kakkareita
On, mistä tiesit? Kaneliässät ovat varmaan parhaita mutta vähän jäljessä tulevat rinkelit, korput ja digestivet.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että joka mamma nykyään muka käyttää ceylonin kanelia vaikka sitä on kaupassa hyvin vähän tarjolla ja tankoina joutuu oikein etsimään 😄
Ai, mun mielestä sitä on nykyään hyvin tarjolla! Ennen piti ostaa Ruohonjuuresta tai Punnitsesta & Säästästä. Nyt saa ihan S-marketista. Tosin tankoja en oo viime aikoina etsinyt, joten siitä en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Se tavallinen kaneli on yhtä aitoa kuin ceylonin kaneli, molemmat kaneleita.
Mulle se ei oo just sitä tavallista, kun oon niin kauan käyttänyt ceyloninkanelia. Mun srilankalainen kaveri pöyristyi, kun maistoi kumariinikanelia.
On, jos on itse tehty ja voilla leivottu. Kaupan kasviöljyässät ym keksit Hyi.