4v lapsella vaatteet väärin päin, ärsyttääää!
Naapurissa asuu perhe, vanhemmat ja kolme lasta. Vanhin on reilu 4v. Aina kun sen lapsen näkee jossain, pihassa tai puistossa tai vaikka perhekerhossa niin sillä on paita väärin päin tai housut tai molemmat ja joskus vielä saumat päälle päin ja kengätkin väärissä jaloissa.
Eikö sen vanhempia yhtään kiinnosta? Oon miettinyt voisko se äiti olla jotenkin masentunut kun on kolme pientä lasta eikä siksi vaan välitä...
Kommentit (6)
Taas näitä first world problems aloituksia.
tai sit lapsi on vaan päättäny että se on hauskaa, ja vanhemmat eivät ole nähneet syytä puuttua asiaan, mennee ohi aikanaan tuokin vaihe... eiku hei, joo. masentunut äiti, kyllä!!! LS-ilmo äkkiä!!!!!!
Ei tossa mun mielestä muuta vikaa ole, kuin tuo, että kulkee kengät väärissä jaloissa. Vaikuttaa jalan luiden kehitykseen ja astumiseen.
Onko sinun elämä todella noin hyvällä hollilla, ei omia ongelmia ja murheita tai hoitamattomia asioita/askareita, jaksat ärtyä toisten ihmisten tekemistä. Niistäkin jotka ei edes kuulu sinulle millään lailla. Oletko ajatellu että kyseinen lapsi on juuri uhmaiässä ja haluaa ehdottomastai pukea itte. Joten äiti antaa lapsen pukea itte ja sillä siisti.
Minusta tuo olisi vain huvittavaa. Se saisi minut hymyilemään kun sieluni silmin näkisin kuinka "minä ite" pukee päälleen eikä anna yhtään auttaa. Ja mitä se ketään haittaa vaikka olisi nurinpäin. Päällähän se vaate kuitenkin on. Ja ennen kuin alkaa seurustella osaa jo laittaa ne oikeinpäin.
Lapsi on opetettu omatoimiseksi ja pukee itse. Silloin ei mennä väliin sanomaan mitään.