Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullinen ja siisti asuinalue Helsingistä

Vierailija
26.08.2015 |

Onko mahdottomuus? Mieli tekisi PKS-seudulle ja töitäkin olisi tarjolla, mutta haluaisin lapset sellaiselle asuinalueelle jossa olisi puistoja ja leikkipaikkoja ja hyviä tyyppejä naapureina (ei rasisteja, lapsilla ruskeat silmät, vaikka kantasuomalaisia ollaankin). Kaikki keskustan alueet on aivan järkyttävän hintaisia ja Itä-Helsinki persujen valloittama. Mihin itse muuttaisitte jos saisitte uudestaan valita?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:59"]

Rasismi tosiaan tutkimusten mukaan kohdistuu väkevimmin ruskeasilmäisiin kantasuomalaisiin lapsiin. 

Hyvä, että aloittaja on kartalla ja pysyy siellä Ivalossa. 

[/quote]

Lapset ovat saaneet osakseen huutelua jo silloin kun vierailemme Helsingissä tai Vantaalla. Sitä tunnetta voi olla vaikea ymmärtää jos ei itse joudu käymään läpi. Lapsiaan haluaisi kuitenkin suojella ikäviltä kokemuksilta, varsinkin kun se ei ole millään tavalla heidän omaa syytään. Se on kyllä totta, että täällä sivustolla ei aina apua saa. Nyt sain kuitenkin jo pari uutta aluetta joista ottaa selvää, kiitos siitä vastaajille ja parempaa päivänjatkoa myös muille! -ap

[/quote]

Tiedätkö mitä?

Minulla on ruskeat silmät ja lapsillani on myös. Olen syntynyt Helsingissä ja lapseni myös. 

Kuuna päivän kullan valkeana en ole kuullut mitään huutelua ruskeiden silmiemme takia. 

Ehkä sinulle huudellaan ihan muista syistä. Ei jaksa tällaista provoilua, miksi edes vastasin...  :(

Vierailija
22/28 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:17"]

Mäkin sanoisin vanha Kannelmäki, Lassila, Haaga. Ja Keskuspuiston ympäristö muutenkin. Helsingin ja Vantaan rajalla siellä missä on Haltiala vaikuttaa olevan kivaa aluetta. Mitenkäs Viikki, ei liene älyttömän kallis sekään?

[/quote] Viikissä toki uudehkoja taloja vaan täyteen rakennettu ja jotenkin rauhattoman oloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19: Kun ei tapahtunut sinulle, niin ei voinut tapahtua muille?

Vierailija
24/28 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:19"]

Rasismi tosiaan tutkimusten mukaan kohdistuu väkevimmin ruskeasilmäisiin kantasuomalaisiin lapsiin. 

[/quote]

Lapset ovat saaneet osakseen huutelua jo silloin kun vierailemme Helsingissä tai Vantaalla. Sitä tunnetta voi olla vaikea ymmärtää jos ei itse joudu käymään läpi. Lapsiaan haluaisi kuitenkin suojella ikäviltä kokemuksilta, varsinkin kun se ei ole millään tavalla heidän omaa syytään. Se on kyllä totta, että täällä sivustolla ei aina apua saa. Nyt sain kuitenkin jo pari uutta aluetta joista ottaa selvää, kiitos siitä vastaajille ja parempaa päivänjatkoa myös muille! -ap

[/quote]

Tiedätkö mitä?

Minulla on ruskeat silmät ja lapsillani on myös. Olen syntynyt Helsingissä ja lapseni myös. 

Kuuna päivän kullan valkeana en ole kuullut mitään huutelua ruskeiden silmiemme takia. 

Ehkä sinulle huudellaan ihan muista syistä. Ei jaksa tällaista provoilua, miksi edes vastasin...  :(

[/quote]

Luulenpa että tuo "ruskeat silmät" olikin vain tapa sanoa että ovat sysimustia lapsia. Silloin herää tietenkin kysymys, miksi piti tehdä niitä mamun kanssa kun haluaa rasismiltä välttyä.

Vierailija
25/28 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:23"]

19: Kun ei tapahtunut sinulle, niin ei voinut tapahtua muille?

[/quote]

Epäilyttävää että muille ei vaikuta tapahtuvan, mutta teidän perheelle tapahtuu ihan vain senkin edestä. Varmasti asia olisi ollut jo tapetilla paljon kauemmin jos helsingissä ja vantaalla systemaattisesti huudeltaisiin ruskeasilmäisille lapsille. Ihan varmasti aikuisetkin ruskeasilmäiset olisivat saaneet rasismista osansa. Varmaan taas tarkoituksena on mustamaalata nykyisen maahanmuuttopolitiikan vastustajia.

Vierailija
26/28 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:17"]

Mäkin sanoisin vanha Kannelmäki, Lassila, Haaga. Ja Keskuspuiston ympäristö muutenkin. Helsingin ja Vantaan rajalla siellä missä on Haltiala vaikuttaa olevan kivaa aluetta. Mitenkäs Viikki, ei liene älyttömän kallis sekään?

[/quote] Viikissä toki uudehkoja taloja vaan täyteen rakennettu ja jotenkin rauhattoman oloinen.
[/quote]

Viikki on ilmeisesti muuttunut aika paljon, muutin pois 8 vuotta sitten ja silloin se oli vielä erittäin rauhallista ja lapsiystävällistä aluetta. Uutta rakennettiin kyllä jatkuvasti eli uskon että on muuttunut. Tapaninvainio saa äänen täältäkin tosin taitaa olla omakoti- js rivitaloaluetta pääasiassa?

Vierailija
27/28 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 12:19"]

[/quote]

[/quote]

Tiedätkö mitä?

[/quote]

Luulenpa että tuo "ruskeat silmät" olikin vain tapa sanoa että ovat sysimustia lapsia. Silloin herää tietenkin kysymys, miksi piti tehdä niitä mamun kanssa kun haluaa rasismiltä välttyä.

[/quote]

Ihmettelin samaa, että eikös tuo ruskeat silmät ole ihan tavallinen ilmaus mamulapselle. Mutta miten olisi voinut AP:n lasten isä sitten suomalainen? Vai onko adoptoitu lapset? En usko. Siksi sanon että provo.

Vierailija
28/28 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen. Eikö ihmiset usko, että eri väriä olevat lapset saa kuulla huutelua, vaikka olisivatkin suomalaisia? Oikeesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme