Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi vanhemmilleni perille että asioistani ei puhuta kenellekään

Vierailija
26.08.2015 |

Varsinkin kun tulee naapuri joka kehuu miten heidän lapset ostaa sellaista ja tällaista ja matkustaa sinne ja on rahaa ja kaikkea. Niin sitten puhutaan realististesti työttömän yh:n asioista ja jokaisesta epäkohdasta. Mitä vittua oikeastaan tämä tällainen on? Kuulin vaan kun äitini soitti mitä oli puhuttu ja luin loput rivien välistä. Eikö ne tajua, että kun naapuri tulee leuhkimaan ja valehtelemaan, ettei puhuta kaikkea silloin rehellisesti itsekään. Kiehun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ärsytyksesi. Omakin äitini puhuu kaikki asiani tutuilleen joten olen ottanut tarkoituksella vähän etäisyyttä enkä kerro edes hänelle enää kaikkea. Äitini antaa myös osoitettani kysymättä joillekin omille tutuilleen jotka sitten saattavat ilmestyä oven taakse kyselemään kuulumisia. Tämä on niin raivostuttavaa.

Vierailija
2/9 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muakin ärsyttäisi jos olisin yh ja työtön. Ei se äitisi vika ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro niille enää mitään asioistas.

Vierailija
4/9 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo juoruaminen loppuii sillä etten kerro enää mitään asioitani/asioitamme äidilleni. En kerro että oli flunssa, että menemme syyslomalla Pariisiin, että minulle tehtiin juurihoito, että kaivoin pihasta Norjanangervot ylös ja istutin Timanttituijia tilalle... En kerro enää isoja enkä pieniäkään asioita.

Kun tapaamme, puhumme säästä ja äiti vuodattaa sairauksistaan, ja naapurin Sirkan tyttären sairauksista ja Mairen pojan vaimon kolarista ja pakolaistulvasta Eurooppaan ja ja ja. Hetkenä, jona tavaratalon puolituttu myyjä pahoitteli erästä intiimiä terveysongelmaani ja toivoi pikaista paranemista päätin, etten enää kerro asioitani äidille. Enpä ole tuon jälkeen kuullut hyviä tai huonoja uutisiani muiden suista. 

Vierailija
5/9 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:35"]

Meillä tuo juoruaminen loppuii sillä etten kerro enää mitään asioitani/asioitamme äidilleni. En kerro että oli flunssa, että menemme syyslomalla Pariisiin, että minulle tehtiin juurihoito, että kaivoin pihasta Norjanangervot ylös ja istutin Timanttituijia tilalle... En kerro enää isoja enkä pieniäkään asioita.

Kun tapaamme, puhumme säästä ja äiti vuodattaa sairauksistaan, ja naapurin Sirkan tyttären sairauksista ja Mairen pojan vaimon kolarista ja pakolaistulvasta Eurooppaan ja ja ja. Hetkenä, jona tavaratalon puolituttu myyjä pahoitteli erästä intiimiä terveysongelmaani ja toivoi pikaista paranemista päätin, etten enää kerro asioitani äidille. Enpä ole tuon jälkeen kuullut hyviä tai huonoja uutisiani muiden suista. 

[/quote]

Niin se asioiden luottamuksellisena pitäminen unohtuu vanhoilla päivillään monelta.

Vierailija
6/9 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on lähtökohtaisesti oletuksena, että puskaradio toimii tehokkaasti. Kaikki asiat ovat viimeistään viikon päästä kaikkien isovanhempien ja täti- ja serkkuperheiden tiedossa suuntaan ja toiseen. En kerro kenellekään sukulaiselleni asioita, jotka ovat luottamuksellisia ja joiden en halua leviävän mihinkään. En myöskään lapseni asioita.

Vierailija
7/9 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:13"]Älä kerro niille enää mitään asioistas.

[/quote]
Juuri noin. Olen lopettanut kertomasta yhtään mitään asioistani äidilleni koska hän tosiaan kertoo kaiken kaikille. Hyvä vitsi on se että meillä ei ole koskaan saanut kertoa yhtään mitään lapsuuden perheemme asioista kenellekään. Aina piti salailla kaikkea ihan mitättömiä juttujakin. Ja äiti itse kertoo minusta kaiken kaikille.

Vierailija
8/9 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on mallia pihlajakatu

Vierailija
9/9 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 11:13"]Älä kerro niille enää mitään asioistas.   [/quote] Juuri noin. Olen lopettanut kertomasta yhtään mitään asioistani äidilleni koska hän tosiaan kertoo kaiken kaikille. Hyvä vitsi on se että meillä ei ole koskaan saanut kertoa yhtään mitään lapsuuden perheemme asioista kenellekään. Aina piti salailla kaikkea ihan mitättömiä juttujakin. Ja äiti itse kertoo minusta kaiken kaikille.

[/quote]

Tuosta voisi muistuttaa. Kyllä yksityiselämä olisi hyvä pitää omana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi