Nolointa mitä sinulle on tapahtunut kylässä
Kertokaa mikä on nolointa mitä teille on tapahtunut ollessanne vierailemassa jonkun luona?
Kommentit (27)
Olin yötä kaverilla. Heräsin ja oksetti, ryntäsin vessaan ja ehdin viime hetkellä oksentamaan pönttöön. Aamulla kävi ilmi, että 'vessa' oli eteisen vaatekomero ja 'pönttö' oli kaverin käsilaukku.
Maksoin hänelle uuden passin, lompakon ja laukun. Lopetin alkoholinkäytön aika pian tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jäin kiinni av:n selailusta
mikä av on
Vierailija kirjoitti:
Up
tuli vaan mieleen ett mitä nää "up" tarkoittaa näissä keskustelu sivuilla?
Tämä ketju on pelkkää ruskean talon fantasiaa.
Olin joskus teininä kaverilla kylässä, ja en menkat alkoivat yllättäen. Olin istunut pitkään samalla penkillä, ja kun nousin ylös niin huomasin penkinkin olevan ihan veressä. Ihan hiton noloa.
Ensimmäistä kertaa kylässä. Ruokamyrkytys aiemmin nautitusta pizzasta. Piti linnoittautua vessaan.
Selittänyt unissani "kuinka traktorini kulkee täysii". Tästä aikaa 10 vuotta ja saan kuulla siitä vieläkin.
Yksissä juhlissa nukahdin sohvan nurkkaan ja aloin unissani kiskomaan lähellä istuneen ihmisen paitaa luullen sitä peitoksi. Tuo paita oli siis miehen päällä. Olin unissani tiuskinut "vitun peitolle" ja komentanut sitä "tulemaan heti tänne". Ihan kiva. Siinä samassa huoneessa istui toistakymmentä henkeä silmät pyöreenä seuraamassa raivariani.