Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Milloin tulee "Oldermanni Ismo ja tuorejuusto Viola"?
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulee "Oldermanni Ismo ja tuorejuusto Viola"?
Milloin tulee "kaviaari Dahlia ja lihapulla Ulla"?
Vierailija kirjoitti:
Mun lempihahmot palasivat takaisin. Toivottavasti viihtyvät pitkään sarjassa.
Historian ärsyttävimmät naikkoset.
Eikös Joonatan hankkinut Evan töihin Akille Vinottareen? Onko tämä taas yksi unohdettu asia kun nuo voi Nellan mukaan "tutustua toisiinsa myöhemmin". Huoh. Ihme että Joonatanin ja Akin tilanne muistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Eikö Noel halunnut päästä toimitusjohtajaksi? Yrittääkö hän syrjäyttää hetkellisesti tai pysyvästi Akin? Kesäkuussa julkaistaan jakso "Paholainen pukeutuu Akiin". Sekoaako Noel niin, että yrittää tappaa Akin tyynyllä?
Aki vois kuristaa kiimaisen ex-toimitusjohtajan. Tamara tulee ratsastamaan Noelin ruumiilla ja Seireeni paloittelee sen.
SADI on se firma. Muistan koska tulee mieleen sadisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Noel halunnut päästä toimitusjohtajaksi? Yrittääkö hän syrjäyttää hetkellisesti tai pysyvästi Akin? Kesäkuussa julkaistaan jakso "Paholainen pukeutuu Akiin". Sekoaako Noel niin, että yrittää tappaa Akin tyynyllä?
Aki vois kuristaa kiimaisen ex-toimitusjohtajan. Tamara tulee ratsastamaan Noelin ruumiilla ja Seireeni paloittelee sen.
Seppo leikkaa Noelin sukuelimet ja laittaa poron kaulaan roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
🤡🔫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤡🔫
Korpin kätyripellet silvati seilaa. Yksi kuoli pois.
Ole Seppo:
> Ammu Heiskanen Siperiassa.
> Älä pelasta Elinaa sekopää-Noelin kynsistä.
Jos Susulle rehellisyys on tärkeää, miksei kerro Elianlle hänen ja Noelin "ensimmäisestä kerrasta". Vaikka se olikin Noelin huijaus niin Susu kuitenkin luulee niin. Niin ärsyttävä hahmo. Suuttuu muiden tekemisistä mutta itse on niin täydellinen ja saa tehdä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ole Seppo:
> Ammu Heiskanen Siperiassa.
> Älä pelasta Elinaa sekopää-Noelin kynsistä.
Sepolla on kiireinen elämä Kittilässä.
Koska lavastesairaala puretaan ja heitetään kaatopaikalle?
Kari siis tienasi millin panemalla olutta? Typerä kuvio. Olisi ollut uskottavampi, jos Kari olisi löytänyt maasta lottokupongin, jossa olisi ollut päävoitto.
Näin kerran unta, jossa yksi jakso päättyi siihen, että Ismo tuli Amandaan ja näki pöydässä Jaanan ja Roosan. Voi kunpa olisi enneuni!
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran unta, jossa yksi jakso päättyi siihen, että Ismo tuli Amandaan ja näki pöydässä Jaanan ja Roosan. Voi kunpa olisi enneuni!
Siis mä rakastan tätä MAKKARAA! VOU VOU VOU! Aami ja Teemu myös takaisin. Inka tapaamaan Ullaa.
Kari päättää tehdä Lindalle selväksi, ettei ole vapailla markkinoilla, mutta nolostuu, kun käy ilmi, ettei Lindalla ole hänen suhteensa mitään aikeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43 vuotias Kalle Laitela on todella pahassa isänsä 60 vuotiaan Ismo Laitelan läheiskontrollissa joka on oikeasti jo henkistä perheväkivaltaa muistuttavaa. Tälläinen ihminen ei enää kykene muodostamaan itsenäisiä ratkaisuja päätöksineen, vaan toimii toisten ratkaisujen ja päätösten varassa. Tälläinen johtaa vääjäämättä vakaviin virhearvioihin seurauksineen josta joutuu kuitenkin itse kantaa vastuun.
Ismohan hakkas Kallea jo ku se oli tyylii 15v tai vielä nuorempi.
Aivan. Ismo hakkasi teini-ikäisestä pojastaan tahtotilan pois ja Kallesta kasvoi riitoja ja konflikteja välttävä muiden mielyttäjä joka pakenee ahdistusta alkoholiin. Tämä näkyy myös mm. Kallen seksielämässäkin, Kalle haluaa miellyttää eli on antava, passiivinen osapuoli sängyssä. Monet ihmiset joita on lapsena pahoinpidelty esim. remmillä, piiskalla tms. ovat saattaneet omassa seksi elämässään omaksua s/m kulttuurin jossa master tai slave rooleja.
Kallesta on ainakin onnistuttu tekemään kokonaisuutena uskottava. Oli sitten vahingossa tai tarkotuksella saatu hahmon lapsuudesta ja kokemistaan tehtyä tyypillinen kuvaus vielä 20 vuoden jälkeen.