Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Salatut elämät on paska sarja. 💩
Tahdon sulle hiukan monistella
Oisit mulle valitus asenteella
Tuskaa sulle voisin juuri nyt mä tuottaa
Tahdot mulle hiukan monistella
Näin kun väität käsi painikkeella
Täysin voinko silti sun monistamista kestää
Niin naurettava oot
Sun vastarinta on niin uskomaton
Jos sua ärsyttää mä saan
Mä sillon kauttaaltaan käyn sekoamaan
Muuten en sulle voisi vastailla
Kauan tahtoisin sut otteessani kantaa
En tahdo sulle yhtään viestitellä
Koska et voi muuta kuin monistella
Et voit mulle järkevää viestiä antaa
Silloin valta oisi ihmisellä
Huomion kun hän saa
Ja samaa viestiä aina antaa
Tää on nyt se mun hittien hitti!
Inka-Liina
Kuinka kauan menee, että toi luuseri tyyliin hyppää sillalta alas asfaltille tai ampuu itensä? Joku voisi kuvata tilanteen ja jakaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto karsii kanssa aika nopeasti sellaiset, jotka eivät mielestään ollutkaan hyviä.
Nykyään on yllättävän yleistä näyttelijän vaihto (esim. Viola, Severi, Nella ja Gunnar), jos vanha näyttelijä ei halua jatkaa sarjassa. Miksi muuten Violan näyttelijää vaihdettiin niin nopeasti? Eikö alkuperäinen ollut tekijöiden mielestä tarpeeksi hyvä?
Halusivat keskittyä kouluun. Eikä muuten löydy somestakaan. Luultavasti halusi myös pois Salkkareiden julkisuudesta. Onneksi on mahdollista nykyään nopeasti unohduttaa naamansa ihmisten keskellä.
Nuorille etenkin todella raadollista. Kuulemma viikottain salakuvataan ja huudellaan perään. Valtaosa on positiivista ja huumorilla, mutta onhan tollanen varmasti todella häiritsevää ja voi olla ahdistavaa jos on yksin ja paikalle tulee joku toinen teinilauma. Huutelua tapahtuu norminuorillekin ja on oikeasti ahdistava tilanne.
Noel on Salkkareiden seksikkäin mies❤
Ketju pomppas etusivulle, niin pakko tulla kyselemään. Tääkin asia on varmaan käsitelty, tai en tiedä, vanhoista salkkareista kyse, mutta itseäni häiritsee ihan sikana.
Löysin Youtubesta noita vanhoja pätkiä alkuajoilta. Hanna siis sai Aleksin kanssa Sofian, mutta Jukkahan ei sitä alkuun tiennyt. Hanna kertoi Jukalle raskaudesta, ja Jukkahan oli aivan hiilenä, koska ei voinut vasektomian takia olla lapsen isä. Seuraava pätkä, jonka katsoin ennen kuin Jukalle selvisi Aleksin olevn isä, oli kun Hanna ja Jukka kuitenkin eli ihan normaalia vauva-arkea (Silja tuli Amerikoistakin käymään) ja Jukka piti itseään lapsen isänä. Niin voisiko joku pliis kertoa mitä tuossa kohtaan tapahtui? Ilmeisesti Hanna oli selittänyt jotain homokaverinsa lapsesta tms. mutta mulla on nuo jaksot erinäisistä syistä jäänyt välistä. Eli ei mitään muistikuvaa väliltä Hanna raskaana - Jukka ei hyväksy - Jukka onkin isähahmo. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto karsii kanssa aika nopeasti sellaiset, jotka eivät mielestään ollutkaan hyviä.
Nykyään on yllättävän yleistä näyttelijän vaihto (esim. Viola, Severi, Nella ja Gunnar), jos vanha näyttelijä ei halua jatkaa sarjassa. Miksi muuten Violan näyttelijää vaihdettiin niin nopeasti? Eikö alkuperäinen ollut tekijöiden mielestä tarpeeksi hyvä?
Halusivat keskittyä kouluun. Eikä muuten löydy somestakaan. Luultavasti halusi myös pois Salkkareiden julkisuudesta. Onneksi on mahdollista nykyään nopeasti unohduttaa naamansa ihmisten keskellä.
Tuolloinhan muutettiin myös Violan ikää. Alun perinhän hän oli pari vuotta Severiä ja Nellaa vanhempi, mutta Violan näyttelijän vaihtuessa he olivatkin yhtäkkiä kaikki saman ikäisiä.
Vähän kyllä ihmetyttää, että miten monistamista jaksaa koko päivän? Mitä siitä saa?
T. Susu
SIIS MÄ VIHAAN TÄTÄ MONISTAJAA!
T. Jaana
Jutta on varsinainen kaksinaismoralisti. Sanoi Dahlialle, että millainen ihminen kaataa toisen kahviin viinaa, mutta ei selvästikään muista kuinka itse kiristi Kallea sillä videolla ihan surutta. Dahlian juttu oli vielä vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Jutta on varsinainen kaksinaismoralisti. Sanoi Dahlialle, että millainen ihminen kaataa toisen kahviin viinaa, mutta ei selvästikään muista kuinka itse kiristi Kallea sillä videolla ihan surutta. Dahlian juttu oli vielä vahinko.
Ei pelkästään Jutta, vaan kaikki pihlajakatulaiset ovat enemmän tai vähemmän tekopyhiä.
On se hyvä että johtajat painaa yötä myöten töitä, mutta msitä ne tietää mitä tekee? Vai yrittääkö molemmat kilpailla kumpi saa paremmat valmiiksi. Jotenkin ihan hohhoijaa kuvio jos ei mitään yhteistyötä ole.
Kerrankin kun ilmiantajaa tai ilmiantajia tarvitsee, roskaposti jää muhimaan. Käsittämätöntä!
Keskiviikkona on muuten jo Sallan ja Karin hääpressi.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin kun ilmiantajaa tai ilmiantajia tarvitsee, roskaposti jää muhimaan. Käsittämätöntä!
Miksi et sitten ilmianna? Hohhoijaa...
Eipä ilmiantaminen auta, kun ei noi viestit näytä mihkään lähtevän. Enkä haluaisi edes tehdä sitä mutta alkaa ottamaan päähän. Jos on pakko niin vaihtaisi edes levyä johonkin järkevämpään spämmiin.
Kaikki asiat tosiaan tehdään aina vaikeiksi. Ihan ku Kalle ei vaan voisi mennä ja pakottaa Sampon puhumaan eikä udella toisilta kuulumisia vaikka ehkä kuitenkin yritti vältellä Cindyä vai tulkitsinko ihan väärin.