Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa osa II

Vierailija
18.03.2022 |

Keskustelua Salatut elämät -tv sarjasta!

Kommentit (4498)

Vierailija
3941/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiat tosiaan tehdään aina vaikeiksi. Ihan ku Kalle ei vaan voisi mennä ja pakottaa Sampon puhumaan eikä udella toisilta kuulumisia vaikka ehkä kuitenkin yritti vältellä Cindyä vai tulkitsinko ihan väärin.

Vierailija
3942/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salatut elämät on paska sarja. 💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3944/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ittes spämmääjä!

Vierailija
3945/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon sulle hiukan monistella

Oisit mulle valitus asenteella

Tuskaa sulle voisin juuri nyt mä tuottaa

Tahdot mulle hiukan monistella

Näin kun väität käsi painikkeella

Täysin voinko silti sun monistamista kestää

Niin naurettava oot

Sun vastarinta on niin uskomaton

Jos sua ärsyttää mä saan

Mä sillon kauttaaltaan käyn sekoamaan

Muuten en sulle voisi vastailla

Kauan tahtoisin sut otteessani kantaa

En tahdo sulle yhtään viestitellä

Koska et voi muuta kuin monistella

Et voit mulle järkevää viestiä antaa

Silloin valta oisi ihmisellä

Huomion kun hän saa

Ja samaa viestiä aina antaa

Tää on nyt se mun hittien hitti!

Inka-Liina

Vierailija
3946/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan menee, että toi luuseri tyyliin hyppää sillalta alas asfaltille tai ampuu itensä? Joku voisi kuvata tilanteen ja jakaa tänne.

Vierailija
3947/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3948/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto karsii kanssa aika nopeasti sellaiset, jotka eivät mielestään ollutkaan hyviä.

Nykyään on yllättävän yleistä näyttelijän vaihto (esim. Viola, Severi, Nella ja Gunnar), jos vanha näyttelijä ei halua jatkaa sarjassa. Miksi muuten Violan näyttelijää vaihdettiin niin nopeasti? Eikö alkuperäinen ollut tekijöiden mielestä tarpeeksi hyvä?

Halusivat keskittyä kouluun. Eikä muuten löydy somestakaan. Luultavasti halusi myös pois Salkkareiden julkisuudesta. Onneksi on mahdollista nykyään nopeasti unohduttaa naamansa ihmisten keskellä.

Nuorille etenkin todella raadollista. Kuulemma viikottain salakuvataan ja huudellaan perään. Valtaosa on positiivista ja huumorilla, mutta onhan tollanen varmasti todella häiritsevää ja voi olla ahdistavaa jos on yksin ja paikalle tulee joku toinen teinilauma. Huutelua tapahtuu norminuorillekin ja on oikeasti ahdistava tilanne.

Vierailija
3949/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel on Salkkareiden seksikkäin mies❤

Vierailija
3950/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju pomppas etusivulle, niin pakko tulla kyselemään. Tääkin asia on varmaan käsitelty, tai en tiedä, vanhoista salkkareista kyse, mutta itseäni häiritsee ihan sikana.

Löysin Youtubesta noita vanhoja pätkiä alkuajoilta. Hanna siis sai Aleksin kanssa Sofian, mutta Jukkahan ei sitä alkuun tiennyt. Hanna kertoi Jukalle raskaudesta, ja Jukkahan oli aivan hiilenä, koska ei voinut vasektomian takia olla lapsen isä. Seuraava pätkä, jonka katsoin ennen kuin Jukalle selvisi Aleksin olevn isä, oli kun Hanna ja Jukka kuitenkin eli ihan normaalia vauva-arkea (Silja tuli Amerikoistakin käymään) ja Jukka piti itseään lapsen isänä. Niin voisiko joku pliis kertoa mitä tuossa kohtaan tapahtui? Ilmeisesti Hanna oli selittänyt jotain homokaverinsa lapsesta tms. mutta mulla on nuo jaksot erinäisistä syistä jäänyt välistä. Eli ei mitään muistikuvaa väliltä Hanna raskaana - Jukka ei hyväksy - Jukka onkin isähahmo. Kiitos!

Vierailija
3951/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto karsii kanssa aika nopeasti sellaiset, jotka eivät mielestään ollutkaan hyviä.

Nykyään on yllättävän yleistä näyttelijän vaihto (esim. Viola, Severi, Nella ja Gunnar), jos vanha näyttelijä ei halua jatkaa sarjassa. Miksi muuten Violan näyttelijää vaihdettiin niin nopeasti? Eikö alkuperäinen ollut tekijöiden mielestä tarpeeksi hyvä?

Halusivat keskittyä kouluun. Eikä muuten löydy somestakaan. Luultavasti halusi myös pois Salkkareiden julkisuudesta. Onneksi on mahdollista nykyään nopeasti unohduttaa naamansa ihmisten keskellä.

Tuolloinhan muutettiin myös Violan ikää. Alun perinhän hän oli pari vuotta Severiä ja Nellaa vanhempi, mutta Violan näyttelijän vaihtuessa he olivatkin yhtäkkiä kaikki saman ikäisiä.

Vierailija
3952/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä ihmetyttää, että miten monistamista jaksaa koko päivän? Mitä siitä saa?

T. Susu

Vierailija
3953/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MÄ VIHAAN TÄTÄ MONISTAJAA!

T. Jaana

Vierailija
3954/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on varsinainen kaksinaismoralisti. Sanoi Dahlialle, että millainen ihminen kaataa toisen kahviin viinaa, mutta ei selvästikään muista kuinka itse kiristi Kallea sillä videolla ihan surutta. Dahlian juttu oli vielä vahinko.

Vierailija
3955/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta on varsinainen kaksinaismoralisti. Sanoi Dahlialle, että millainen ihminen kaataa toisen kahviin viinaa, mutta ei selvästikään muista kuinka itse kiristi Kallea sillä videolla ihan surutta. Dahlian juttu oli vielä vahinko.

Ei pelkästään Jutta, vaan kaikki pihlajakatulaiset ovat enemmän tai vähemmän tekopyhiä.

Vierailija
3956/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä että johtajat painaa yötä myöten töitä, mutta msitä ne tietää mitä tekee? Vai yrittääkö molemmat kilpailla kumpi saa paremmat valmiiksi. Jotenkin ihan hohhoijaa kuvio jos ei mitään yhteistyötä ole.

Vierailija
3957/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin kun ilmiantajaa tai ilmiantajia tarvitsee, roskaposti jää muhimaan. Käsittämätöntä!

Vierailija
3958/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiviikkona on muuten jo Sallan ja Karin hääpressi.

Vierailija
3959/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin kun ilmiantajaa tai ilmiantajia tarvitsee, roskaposti jää muhimaan. Käsittämätöntä!

Miksi et sitten ilmianna? Hohhoijaa...

Vierailija
3960/4498 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ilmiantaminen auta, kun ei noi viestit näytä mihkään lähtevän. Enkä haluaisi edes tehdä sitä mutta alkaa ottamaan päähän. Jos on pakko niin vaihtaisi edes levyä johonkin järkevämpään spämmiin.

Ketju on lukittu.