Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Dahlia on tyytymätön siihen, että ketjussa loisii barbaareja.
Ketkäköhän sarjan miehistä söisivät lastensa vanukkaat? Ainakin Lasse, Ismo ja Miki kuuluvat tähän joukkoon.
Muistelen, että sarjassa olisi oikeasti joskus ollut joku kohtaus, jossa joku sarjan miehistä oli syönyt toisen hahmon vanukkaat tai jogurtin ja asiasta nousi kunnon haloo.
Näköjään Seppo panee ryyppäämisen etusijalle kuin Elinan hyvinvoinnin.
Ketkä hahmoista ovat NATO:n kannalla?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Lasse ja Joanna sekä varmaan Lindakin.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia, Ulla, Gunnar ja Kari.
Linda ja Joanna ovat sarjan surkeimmat poliisit. Saavat jopa syyttömät tunnustamaan. Toista oli ennen.
Korjaamolla soi edelleen soi sama renkutus aina.
Tuomo ja Antti ois selvittäny Matin murhan jo aikoja sitten.
Kunpa Noel luikertilisi minun elämääni.❤
MÄ AJATTELEN AINA JA VAIN TÄTÄ KETJUA!
Laura
Vierailija kirjoitti:
Sampo se vaan on niin nössö. Ei oo pokkaa jutella Kallelle, mutta tirkistelee ovisilmästä. Hävettää kattoo tollasta sirkusta.
Koko sarja on pelkkää sirkusta nykään. Toivottavasti sarja ei saa jatkoa 2023 jälkeen.
Täällä ketjussa on niin tylsää.
EI SAA TA NA!
Hellu
Äh, nyt ei kyllä runosuoni syki.
Inka
Eikös Sampon ja Cindyn treffit ollut jo tällä viikolla? Sitä ei vaan juurikaan kai näytetty kun SADI:n muu porukka tunki seuraan. Ei pitäisi varmaan katsoa jaksoja putkeen, kun jotkut asiat unohtuu täysin. Muistan vaan, että Aino tuli hirveeseen humalaan ja meinasi puhua asiasta muutenkin ja lopulta vessassa lässytti lisää.
Daniela ei sitten kuunnellut Kristiania, kun tämä varoitti Henrikistä. Ihan oma syy.
Vierailija kirjoitti:
Daniela ei sitten kuunnellut Kristiania, kun tämä varoitti Henrikistä. Ihan oma syy.
Toivottavasti sanoo Danielalle asiasta. Ärsyttää sen tyttelin ylimielinen käytös. Eikä sovi malliksi niihin aikuisvaatteisiin. Henrikin siivellä pääsi.
Tosta "Pastori Selli" jaksonimestä tuli vaan mieleen, että voisiko hius olla Aaron tai Annen vai mikä sen Miran ja Violan vihkipapin nimi. Hiukset kun voi kulkeutua vaatteista toiseen kontaktissa. Sarjan logiikka huomioiden.
SIIS MÄ RAKASTAN TÄTÄ KOMMENTOINTIA!
T. Jaana