Miks Salkkareissa osa II
Kommentit (4498)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks kellää tarjoo omppui?
T. Peppi
Mee kysyy Akilta.
MarkusEi sil ollu ku jotain amfetamiinii. Tulis Segu nyt äkkii takas. Hit to ku äiti soittaa ja kysyy voiks Taigan palauttaa.
T. Peppi
Vie se pentu lastenkotiin. Miten tollasella narkilla on edes lapsi?
MarkusAnna olla jätkä viimenen kerta ku uhittelet mun muijaa!
T. Segu
Tai mitä? Lainaat mutsis lakupyssyä?
MarkusVAIKKA JOS SE SITÄ VAATII!
T. Segu
Sä voit tunkee sen pyssyn sanonko minne
Markus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva, voisitko kävästä mun luona? Nella lähti jonnekin ja Joonatankaan ei ole himassa. Mulla olis pyssy ladattuna.
LasseEn malta odottaa laukaustasi.
T. Kiimainen Eva
Panoksia kyllä riittää jos sä vaan kestät, hehhheehhhheee
LassePitäshän sun tietää et mä kestän mitä vaan, karju.
T. Eva
Joojoo, pidä vaan huoli ettei tule vahingonlaukausta. En haluu enää isäks näillä vuosilla.
LasseMul on kierukka ja pillerit. Enkä mäkää kestäis enää kakaroita. Nella rikollinen nössö ja Nadjankin vieritin vanhemmille et ehin panee.
T. Eva
Kuka Nadjan isä olikaan?
LasseEn muista. Ei jaksa kiinnostaa tollaset. Ala työntää.
T. Eva
Et muista? Pannaas vähän muistiin virkistystä
LasseAH! LASSE! JUST NOIN! IHANAA!
T. Eva
Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu?
T. JoannaSori, sun miehes ei voinu enää vastustaa mua.
T. Eva
Heihei Joanna anna sen mun asekaapin olla!
Joannahan on samanlainen sekopää poliisi kuin Linda!
T. Eva
Vihaseksi, ah, se on seksien aatelia!
T. Tamara
Kiitos ketjulle, kun ootte vihdoin saanu mut vierottumaan tästä. Ei enää ees jaksa haitata. Vilkasen aina vaan nopeesti sivut läpi lukematta onko välissä mitään muuta. Jos ei oo pistän kiinni. Huvinsa se on kaikilla. Vanhat merkit pitää paikkaansa niin hiljenee siinä kohtaa kun arki rullaa. Ei kukaan jaksa tätä viikkoa pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tarttee palkkamurhaajaa?
T. Seireeni
Mä. Wow wow wow!
T. Roosa
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ketjulle, kun ootte vihdoin saanu mut vierottumaan tästä. Ei enää ees jaksa haitata. Vilkasen aina vaan nopeesti sivut läpi lukematta onko välissä mitään muuta. Jos ei oo pistän kiinni. Huvinsa se on kaikilla. Vanhat merkit pitää paikkaansa niin hiljenee siinä kohtaa kun arki rullaa. Ei kukaan jaksa tätä viikkoa pidempään.
Kiitos vaan sulle kun mielestäs muilla ei oo ihmisoikeuksia!
T. Heli
Vierailija kirjoitti:
Kannattasko teidän muiden kirjotella jotain? Ei taida oikeasti kiinnostaa. Menkää sinne toiseen ketjuun.
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Vierailija kirjoitti:
Mä jaksan antaa iloa loputtomiin. Lupaan et oon tällä ens joulunaki tarjoomassa lahjoja.
T. Eva
HERRANJUMALA LOPPUU SE SARAN NIMISSÄ KIRJOTTELU! MUA ETTE SYRJÄYTÄ TÄÄLTÄ!
T. Katariina
OONA AVAA SILMÄS! NOI VALITTAJAT VAAN MANIPULOI! NE OON AARON KÄTYREITÄ!
Jengi viihtyy. Minkäs teet. Ei oo teiltä pois.
T. Markus
Nyt riittää. Ilmiantaja ja monistaja kutsuttu valittajia viihdyttämään.
T. Orvokki
Rakas päiväkirja. Mua haukuttiin jälleen. Sain yliannostuksen ja oon sairaalassa. Ahdistaa. Oispa omppui.
T. Peppi
Valittajat nousee siivilleen
Ne lentää suoraan siniseen
Valoon auringon niiden valitus katoaa
T. Inka ja Teemu
Kirjoitettiinks mut Sallan ja Karin häihin? Onhan Ilja siellä? Laila, näpit irti mun tulevasta poikaystävästä!
Hauskaa että saitte tuonkin valitukseksi. Mähän vaan kiitin teitä että mun ei enää tarvi jatkuvasti katsoa tätä. Ja kyllä olen kommentoinut väliin saamatta vastauksia jaksoista. Pidän sitä siksi turhana sanoa mitää tähän.
Onks kello jo kolme?
T. Maaritti
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitettiinks mut Sallan ja Karin häihin? Onhan Ilja siellä? Laila, näpit irti mun tulevasta poikaystävästä!
T. Matias
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että saitte tuonkin valitukseksi. Mähän vaan kiitin teitä että mun ei enää tarvi jatkuvasti katsoa tätä. Ja kyllä olen kommentoinut väliin saamatta vastauksia jaksoista. Pidän sitä siksi turhana sanoa mitää tähän.
Kommentistasi huokui tyytymättömyys, joka tulkitaan valitukseksi. Mutta jos olet kerran tyytyväinen, niin ok. Kokous päättyy.
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Kuka tarttee palkkamurhaajaa?
T. Seireeni