Mistä tietää baarissa, että mies on lentäjä?
Kommentit (48)
Se kertoo sen itse viimeistään toisessa lauseessa, jos on vähänkään sinusta kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:06"]
Se kertoo sen.
[/quote]Nimenomaan! :D
ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:08"]Se kertoo sen itse viimeistään toisessa lauseessa, jos on vähänkään sinusta kiinnostunut.
[/quote]
Jos mies sanoo olevansa lentäjä, se kertoo että hän joko on tai ei ole lentäjä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:08"]
Se kertoo sen itse viimeistään toisessa lauseessa, jos on vähänkään sinusta kiinnostunut.
[/quote]
"Moi, mä oon Pirkko."
"Moi, mä oon Lentäjä."
Surullista, mutta totta.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:08"]Se kertoo sen itse viimeistään toisessa lauseessa, jos on vähänkään sinusta kiinnostunut. [/quote] Jos mies sanoo olevansa lentäjä, se kertoo että hän joko on tai ei ole lentäjä.
[/quote]Useimmiten ei ole.
Liihottelee pari senttiä muiden yläpuolella
Se nussii sua jos olet riittävän hyvän näköinen..
Lentää kukasta kukkaan, huomaat kyllä...
Vai tarkoittakohan portsarin ulosheittoa muutaman jälkeen...
Se soittaa vaimolleen sanoakseen että pelikaani lensi turbiiniin.
Lasketaanko tässä mielessä lentäjäksi vain jos on vähintään CPL-tasoinen lupakirja ja työpaikka? Entä jos löytyy vain yksityislentäjän, tai vielä pahempaa, ultrakevyt- tai jopa purjelentolupakirja?
Se lentää niin kuin tuhka tuuleen mitä lie se raukka luulee se yöksi vain tahtoo jokaisen
Ei tarjoa sulle juomaa ja juo itse jotain halvinta, eli esim olutta. Kysyy onko S-etukortilla juomatarjouksia.
Se ei puhu siitä mitään, ei juo alkoholia. Itse asiassa se ei ole koko baarissa, koska säännöt ovat niin tiukat alkoholin suhteen.
En tiedä, mutta tiedän mistä tunnistaa onnellisen motoristin. Hyttyset hampaiden välissä.
Se haisee kerosiinille.