Onko teidän mielestä naisten farkkujen takataskut oikealla korkeudella?
Minulle ne taskut ovat aina jotenkin liian alhaalla, vaikka farkut ovat muuten oikean kokoiset ja pituiset.
Kommentit (22)
Koska ne ovat mitoitettu niinkuin kaikki muutkin vaatteet yleensä joillekin yli 170cm pitkille..
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki merkithän on tietysti samanlaisia.
Olen kokeillut eri merkkien farkkuja.
Perseen mallista riippuen, mutta harvemmin ne taskut on pakaroiden päälle, vaan silleen roikkuvat pakaroiden alareunassa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ovat mitoitettu niinkuin kaikki muutkin vaatteet yleensä joillekin yli 170cm pitkille..
Olen 170 cm ja lahkeet eivät voisi olla yhtään lyhyemmät, vaikea kuvitella, että kukaan minua pidempi voisi edes käyttää niitä farkkuja, joita itse käytän.
Vierailija kirjoitti:
Perseen mallista riippuen, mutta harvemmin ne taskut on pakaroiden päälle, vaan silleen roikkuvat pakaroiden alareunassa kiinni.
Itse suunnittelisin kyllä mieluummin ne taskut pakaroiden yläreunaan.
Korkeavyötäröisissä mom-farkuissa taskut on ylhäällä. Farkkuja on eri mallisia, low waist farkuissa on taskut alempana.
Jos ne farkut istuu sulle täydellisesti, niin ne on yllättävän loppuun asti kyllä hiottu. Ilmeisesti taskut niissä kohdissa korostavat pyllyä edukseen.
Kyllä ne usein on väärällä korkeudella. Itse olen 175cm ja siro takamus. Mun kropalla muutenkin hankala löytää istuvia housuja Suomesta. Aina jää tyhjää pakaroihin. Ostankin nykyään usein farkkuni Ranskasta.
No kuule ap, sehän riippuu kokonaan siitä millaiset farkut ostat.
Farkut ovat yleismaailmalliset pukineet eli housut, eli niitä jokaisessa maassa maailmassa.
Ja niitä myös valmistetaan monissa firmoissa ja mitä erilaisimmilla mallistoilla.
On ostajan oma asia, valita laajasta valikoimasta juuri ne farkut jotka sopivat hänelle kaikkein parhaiten.
Farkkuja tehdään sekä laihoille, hoikille, normaalipainoisille, ylipainoisille ja lihaville.
Kaikille taatusti löytyy farkut, sen olen maailmaalla matkustaessa nähnyt, samoin kuin farkku shortsit ja takitkin.
Mutta ei olemassa ainoatakaan sellaita farkkufirmaa joka osais tehdä jokaisen maailman ihmisen p#rseelle totaalisen istuvat farkut.
Tuollaiset farmarit saa vain mittatilaus työnä.
Jokaisen pitää valita ne farkkunsa siten, kun valmiit farkut nyt yleensä hälle sopivat.
Ja eri farkkuvaate firmoja löytyy kyllä jokaisesta kaupasta joita noita yleensä myy.
Ne ovat oikealla korkeudella, kun ne on heitetty myttyyn lattialle ja niiden omistaja on alasti edessäni mahtava 22 cm melani( tosiasiassa 14 cm) upotettuna häneen koko pituudeltaan.
Noo, jos mitkään mitkään farkku merkit eivät joidenkin heille koskaan istu mitenkään.
Niin silloin ainoa tapa on se, että unohtaa farkut kokonaan, ja ostaa muunlaisia housuja.
On olemassa sellaisia "vapaan" tyylin housuja, jotka ajavat saman asian kuin farkut, vaikka ne eivät olekaan puhtaasti farkkuja.
Esimerkiksi miehet käyttävät tämän tapaisia housuja paljon toimistotöissä ja housen kanssa käy hyvin kevyen oloinen pikkutakki.
Tällöin mies on aina siistin ja fksun oloinen, ilman että hänellä on täys puku yllään.
Tuo on miehille varsin tavanomainen pukeutuminen tietyissä toimistohommissa.
Miten teillä meni taas näin tunteisiin yksinkertainen kysymys? Kysyin, että onko teidän mielestä farkkujen takataskut oikealla korkeudella ja vastaukset ovat lähes kaikki qivan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne usein on väärällä korkeudella. Itse olen 175cm ja siro takamus. Mun kropalla muutenkin hankala löytää istuvia housuja Suomesta. Aina jää tyhjää pakaroihin. Ostankin nykyään usein farkkuni Ranskasta.
No, käy ostaan farkkusi ulkomailta.
Farkkuja valmistetaan yleensä kaikille maailman kansalaisille, painosta ja pituudesta huolimatta.
Mikset kysy farkkuja ostaessasi erilaisia malleja.
Outoa, että myös tanakat ja lihavat ja lyhyet ihmiset löytävtä farkut itselleen, mutta just muka sinä et.
Voinee johtua siitä, että sulle ei yleensäkään kelpaa mikään, mikä ei suoraan nuole sun vartaloasi just niin kuin itse haluat.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä meni taas näin tunteisiin yksinkertainen kysymys? Kysyin, että onko teidän mielestä farkkujen takataskut oikealla korkeudella ja vastaukset ovat lähes kaikki qivan jotain muuta.
Yksinkertaiseen kysymykseeen vastaus: Mulla on.
Sehän riippuu kokonaan ihmisen omasta vartalosta, miten mikäkin yleensä hänen päällään istuu.
Suuret määrät farkkuja tehdää massoille, ja toisilla ne lököttää ja toisilla ovat liian tiukat.
Ja toisille eivät istu mitenkään, mutta näin harvoin.
Jos haluut täysin istuvat farkut itsellesi, niin mitään muita mahiksia ei ole kuin teetttää ne ompelijalla.
Sun vartalosi, pituutesi ja painosi ja vyötärön ja lantion malli on sellainen, että tietyt farkkumallit sulle eivät sovi.
Täss yksi suora vastaus kysymykseesi.
--vaatemyyjä-
Nykyään farkut on aivan väärän muotoisia muutenkin. Vaikea ymmärtää että kenen mielestä lähes rintoihin asti yltävät farkut olisi hyvännäköisiä. Tulispa low waist takaisin muotiin
Musta nuo korkeavyötäröiset on paremman näköisiä kuin low waist.
Tuntuvat myös paremmilta päällä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään farkut on aivan väärän muotoisia muutenkin. Vaikea ymmärtää että kenen mielestä lähes rintoihin asti yltävät farkut olisi hyvännäköisiä. Tulispa low waist takaisin muotiin
Todellakin. Netistä löytyy kyllä alehinnoin. Outlet-myymälöitäkin kannattaa hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä onko muoti lopultakin muuttunut? En ole voinu housuja ostaa vuosikymmeniin kun pännii nuo puolitankohousut. Lähdenpä ostoksille. Huonoselkäisenä se on järkyttävää kun alaselkään tuulee aina vaikka se olisi hyvä pitää lämpimänä. Kun paidatkin ovat samaan aikaan muuttuneet jotenkin lyhyiksi tai minä leveäksi.
Ja kaikki merkithän on tietysti samanlaisia.