mä näen miehistä erinäiset seikat "läpi"
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:09"]Olipa muuten huono aloitus, ei tuosta tiedä yhtään mitä tarkoitetaan. "näen läpi" "erinäiset seikat" ja sitten etsitään jotakuta joka kokisi samoin :D :D tai sitten tämä on selvänäkijän aloitus, ja vain vihkiytyneet tietävät, että mitä v***ua tämä meinaa. [/quote] No "näen läpi" tarkoittaa nimenomaan selvänäköä.
[/quote]
nähdä läpi: nähdä konkreettisesti jonkin (esim. lasin) läpi TAI nähdä kuvainnoillisesti valheellisten puheiden/tekojen läpi totuuteen TAI nähdä kuvainnollisesti hankalien aikojen läpi TAI selvänäkö TAI kyetä tulkitsemaan pinnan allaolevia tuntemuksia, jotka välillisesti ilmenevät sanoissa/teoissa
voin myös halutessasi lähteä miettimään erilaisia mahdollisia tulkintoja aloituksen muista sanoista, välimerkkien käytöstä, ja erityisesti tästä kiinnostavasta tavasta käyttää lainausmerkkejä...
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:09"]Olipa muuten huono aloitus, ei tuosta tiedä yhtään mitä tarkoitetaan. "näen läpi" "erinäiset seikat" ja sitten etsitään jotakuta joka kokisi samoin :D :D tai sitten tämä on selvänäkijän aloitus, ja vain vihkiytyneet tietävät, että mitä v***ua tämä meinaa. [/quote] No "näen läpi" tarkoittaa nimenomaan selvänäköä.
[/quote]
nähdä läpi: nähdä konkreettisesti jonkin (esim. lasin) läpi TAI nähdä kuvainnoillisesti valheellisten puheiden/tekojen läpi totuuteen TAI nähdä kuvainnollisesti hankalien aikojen läpi TAI selvänäkö TAI kyetä tulkitsemaan pinnan allaolevia tuntemuksia, jotka välillisesti ilmenevät sanoissa/teoissa
voin myös halutessasi lähteä miettimään erilaisia mahdollisia tulkintoja aloituksen muista sanoista, välimerkkien käytöstä, ja erityisesti tästä kiinnostavasta tavasta käyttää lainausmerkkejä...
[/quote]Minä näen kaikkia muita listasi asioita, paitsi ensimmäistä luonnollisesti, laserkatse olisikin kiva lisä :D.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:32"]Mä olen Napoleon, eristettynä johonkin koppiin. Muita? [/quote] Ja tämä liittyy aiheeseen miten?
[/quote]
Mv, sullahan on näkökyvyssä sokeita pisteitä kun et tätä asiayhteyttä näe. Sun laisee näkijään ei siis voi luottaa :(
Näen ääniä. Joskus kuulen värejä. Miehiä en näe ollenkaan.
Minä haistan värit! Viimeinkin löysin kohtalotoveri, piti tämäkin päivä elää ja nähdä (läpi)!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 21:46"]
Minä haistan värit! Viimeinkin löysin kohtalotoveri, piti tämäkin päivä elää ja nähdä (läpi)!
[/quote]Jes, eikö sinustakin violetti tuoksu aivan kuin orkideamansikkaiselta, pikkuisen kirpeältä?
Minäkin näen naisesta heti kuinka monen miehen kanssa hän on ollut. Sain tämän näkijän lahjan äidiltäni. Kertaakaan en ole ollut väärässä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:59"]
Kyllä. Minä asun iglussa ja yritän vallata jokaista nurkkaa itselleni.
[/quote]
Älä tyri nyt niin kuin minä. Tein minäkin iglun. Tarkotus oli asua siinä koko talvi. Mutta juovuspäissäni kusin iglun joka nurkkaan. Iglu suli ja jouduin taivasalle pakkaseen, tähdenlentoja laskin ajankulukseni ja revontulet peittonani. Kyllä vitutti miten tyhmä ihminen voi olla. Tätä ei selvännäkijäni osannut ennustaa.
Voinko vaatia rahat takaisin Madame M:ltä? Auttaako kuluttaja-asiamies?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:59"]
Kyllä. Minä asun iglussa ja yritän vallata jokaista nurkkaa itselleni.
[/quote]
Älä tyri nyt niin kuin minä. Tein minäkin iglun. Tarkotus oli asua siinä koko talvi. Mutta juovuspäissäni kusin iglun joka nurkkaan. Iglu suli ja jouduin taivasalle pakkaseen, tähdenlentoja laskin ajankulukseni ja revontulet peittonani. Kyllä vitutti miten tyhmä ihminen voi olla. Tätä ei selvännäkijäni osannut ennustaa.
Voinko vaatia rahat takaisin Madame M:ltä? Auttaako kuluttaja-asiamies?
[/quote]Igluss ei oo nurkkia.
Älä syö sitä keltaista lunta. Äläkä vetistele enempää, ota lempihuskysi mursunnahkaisen toppahaalarisi kainaloon ja näytä sille seulaset. Otatte taskumatista huikat ja ulvotte kohti taivasta urku auki. Huskyn sinisilmiin katsot niin ymmärrät, taivasalla on parempi kuin tossun alla, mursu vieköön, kirsu jäätyköön.
Olen 9v tyttö Inarista ja äänestän poroa.