Voiko lievä kuoppa-arpi
umpeutua itsekseen? Olen aina ollut erittäin varovainen ihon kanssa mutta muutama päivä sitten onnistuin saamaan pienenpienen kuoppa-arven joka häiritsee. Se ei ole syvä mutta HALUAN SEN POIS. Menen vaikka ihonhiontaan tuollaisen milli x milli-kokoisen jäljen takia jos se sen vaatii.
Kommentit (13)
Suoraan sanottuna se on aivan mitättömän pieni XD mutta minä olen perfektionisti. Aina ollut.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:58"]umpeutua itsekseen? Olen aina ollut erittäin varovainen ihon kanssa mutta muutama päivä sitten onnistuin saamaan pienenpienen kuoppa-arven joka häiritsee. Se ei ole syvä mutta HALUAN SEN POIS. Menen vaikka ihonhiontaan tuollaisen milli x milli-kokoisen jäljen takia jos se sen vaatii.
[/quote]
Mulla umpeutui :) aikaa se tosin vie! Ensin iho paranee, sitten pidemmän ajan kuluttua reunat tasoittuvat ja sulautuvat ympäröivään ihoon! Missä arpi sijaitsee? Mikäli on kasvoissa, kannattaa kokeilla silikonista arpigeeliä! :) apteekista saa
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:04"]Mulla umpeutui :) aikaa se tosin vie! Ensin iho paranee, sitten pidemmän ajan kuluttua reunat tasoittuvat ja sulautuvat ympäröivään ihoon! Missä arpi sijaitsee? Mikäli on kasvoissa, kannattaa kokeilla silikonista arpigeeliä! :) apteekista saa
[/quote]
Jes! Ehkä tämäkin... Naamassa on -.- oliko sinullakin sellainen mitätön vai selkeä?
Jotkut on neliraajahalvaantuneita ja sinä mietit pientä arpea
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:08"]Jotkut on neliraajahalvaantuneita ja sinä mietit pientä arpea
[/quote]
Luuletko etten ole kuullut perfektionismistani ennenkin :) sellaiseksi synnyin. Ihan oikeasti se on aina ollut minussa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:10"]Ok. Just.
[/quote]
Just niin. :)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 20:28"]Laita se raha terapiaan
[/quote]
En minä.
Dermefface voide arpiin - https://shytobuy.fi Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:58"]umpeutua itsekseen? Olen aina ollut erittäin varovainen ihon kanssa mutta muutama päivä sitten onnistuin saamaan pienenpienen kuoppa-arven joka häiritsee. Se ei ole syvä mutta HALUAN SEN POIS. Menen vaikka ihonhiontaan tuollaisen milli x milli-kokoisen jäljen takia jos se sen vaatii.
[/quote]