Shauna Rae - Katsooko kukaan?
Katsooko kukaan tätä ohjelmaa? Ajatuksia? Traaginen kohtalo nuorella naisella. Vaikea vaan ajatella parisuhdetta hänelle mitä kaipaa. :(
Kommentit (17)
Ei ole ärsyttävä. Jos sille löytyisi samankokoinen ja samanikäinen poika.
Vaihdoin juuri kanavaa, koska ohjelma oli niin tylsä. Jos ainoa kiinnostava asia ihmisessä on se, että hän näyttää lapselta vaikka ei ole, ei siitä synny mielenkiintoista katsottavaa yhtä jaksoa enempää.
Erittäin viehättävä kiviaikavarvas
Kieltämättä heppoinen sisältö. Ei ihan riitä nyt draama tässä.
Mä oon katsonut jo vuosia hänen siskonsa ohjelmia
2. kauden eka jakso. En muistanutkaan, miten negatiivinen tyyppi Shauna Rae on. Väsyttävä persoonallisuus
Hän valitti kun aina kysytään papereita ja kohdellaan kuin lasta. Miettis nyt vähän.
Ikinä kuullukkaan. Tulee varmaan tlc kanavalta jonka ohjelmia ei katso pirukaan.
Suomessa ei tarvitse todistella ihmisen normaaliutta tv-ohjelmilla.
Katson just ensimmäistä kertaa, joskus nähnyt ehkä 1-2 minuuttia. Mulla tökkii tässä nyt kulttuuriero aika pahasti: tässä on joku kahden perheen dinner ja jotenkin kai kauppaavat aikuisia lapsiaan seurustelusuhteeseen. Kummallinen asetelma.
Tylsä sarja. Ei mitään draamaa mitä muissa realityissä on.
Ai, musta se on viehättävä ja puhuu ihan fiksuja. Eiköhän se löydä kaltaisensa joskus.
Shaunalla ei ole tavanomaista lyhytkasvuisuutta aiheuttavaa sairautta. Hänellä oli siis vauvaiässä aivosyöpä, joka hoidettiin kemoterapialla. Sen tähden hän jäi noin 8-vuotiaan kokoiseksi ja äänikin jäi lapsen ääneksi, jolle hän ei mahda mitään. Mielestäni hänellä on varsin kauniit kasvot ja hänellä on varmaan suuri vaara joutua jonkun pedofiilin ahdistelemaksi tai jopa raiskatuksi. Ei ole helppo elämä.
On viehättävä tyyppi. Mutta pitkäksi tv-sarjaksi tylsä. Lyhyt sarja olisi ollut ok. Olen kyllä useamman jakson jaksanut katsoa.
Katsoin juuri ensimmäisen jakson TLC:n uusintana. Minusta oikein miellyttävä nuori nainen. Koko sarja herättää paljon osin ristiriitaisia ajatuksia...
1) Ymmärrän hyvin, että tällainen sarja tehdään. Shaunan kaltaisen ihmisen on varmasti hankalaa luoda tuotteliasta ja taloudellisesti tyydyttävää elämää. Ymmärrän täysin, että haetaan tuloja tällaisen tv-sarjan avulla. Shaunalle on jaettu huonot kortit. Jos hänen elämäänsä helpottaa tulot tv-sarjasta, go for it!
2) Päähenkilö vaikuttaa mukavalta ja fiksulta ihmiseltä. Sisarukset ja vanhemmatkin koko ajan takovat päähän ylemmyyttä. Koko ajan vitsaillaan lyhytkasvuisuudella ja sen tuomilla ongelmilla. Ehkä on vain tv-sarjaa varten tuotu "lisämauste", mutta on mielestäni kiusallista. Luulisi edes perheenjäsenien suhtautuvan Shaunaan asiallisesti. Ensimmäisessä jaksossa oli monta kohtaa, jossa hän kertoi elämänsä käytännön ongelmista, hänen leukansa värisi ja häntä selvästi harmitti ongelmat, joita joutuu kohtaamaan. Jotenkin kokee suurta sympatiaa häntä kohtaan. Hän ei ole aiheuttanut omaa ongelmaansa. Toivon, että hän saa hirmuiset tulot tästä sarjasta ja saa luotua säällisen elämän itselleen.
Jotenkin ärsyttävän oloinen.