Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulun odotus ketju

Vierailija
25.08.2015 |

Mitä joulupöytään?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako yötä jouluun on?

Vierailija
2/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa, että on tällainen ketju :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:17"]Mitä joulupöytään?
[/quote]

Se on joulu pöytään

Vierailija
4/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku joulupöytään, siitä ei ole epäilystäkään.

Vierailija
5/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa <3 juuri eilen mietin millaisen joulun teen... Ajattelin kerrankin viettää joulua jos se minulle suodaan (viimeiset 2 vuotta olen ollut joulun töissä...)

Itse olen päässyt niinkin pitkälle että ajattelin tehdä punajuuri-aura -paistosta. Sitä sain yksi joulu ja oli hyvää! Sitten tietenkin kinkkua.

Jälkiruokia olen miettinyt, että olisi kiva tehdä jotain uutta ja hyvää. Googlaamalla löytyy ihania runsaita amerikkalaistyylisiä joulupöytiä, ehkä vähän turhan prameilevaa suomalaiseen makuun mutta ideoita täynnä.

Vierailija
6/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko lapsille raittiin joulun, vai hillutteko hirvittävässä kännissä yhden viinilasin voimalla?

Vierailija
7/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mahtaa olla tämän joulun hittilahja?

Vierailija
8/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annamme lapsille raittiin joulun, niinkuin itsekin saimme lapsuuden joulut viettää.

Vierailija
9/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 19:28"]Annatteko lapsille raittiin joulun, vai hillutteko hirvittävässä kännissä yhden viinilasin voimalla?
[/quote]
Siis tietenkin meillä hillutaan. Ilman sitä viinilasillista vielä koska olen raskaana. Pitää varmaan keksiä jotain muuta tänä vuonna. Pitäiskö olla alasti?
Ihan totta puhuen, haluaisin kerrankin ranskalaisen jouluhalon ja lapsetkin on siitä puhunut. Se olisi varmaan mukava uutuus meidän joulupöytään.

Vierailija
10/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti raitis joulu lapsille, meillä ei alaikäisille tarjoilla. Itse voisin ehkä ottaa pari.

Vierailija
11/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimenevät syysillat ja joulun suunnittelu. Ihanaa!!

Vierailija
12/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tuolta kaivelin kynttilätarpeita esiin. AIon myös ostaa matonkudetta ja virkata koreja, joihin kynttilät laitan (tietysti vain heille, jotka tuollaisia arvostavat, teinikummilapset saavat lahjakortit).

Taitaa olla 120 päivää jouluun.

Vierailija
13/18 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin perna-ja lanttulooraa ja kinkkua.

Vierailija
14/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että joku muukin miettii jo joulua (edes vitsillä)! Minä olen ihan oikeasti aloittanut jo joulun suunnittelun. En nyt mitään kovin suureellista vielä, mutta hieman lahjoja ja ruokia, sekä suunnitellut tämän vuoden kalenteriyllätyksiä lapsille ja päätin tehdä kalenterin myös miehelle.

Meillä on oman maan perunat myöhässä, joten ajattelin niistä esikeittää pakastimeen osan jouluaterialle.

Vierailija
15/18 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna olin ostanut joulun lomamatkan tällä päivämäärällä :) se oli kahden aikuisen joulu. Tänä jouluna pitäisi olla lapsia, tai nuoria, useampikin, joten mahdollisimman perinteisellä vedetään.

Joko parhaat Joulupukit on varattu?

Ja iltalenkillä pitää jo vähän vilkuilla, mistä kaupungin maalta sitä kuusen tänä vuonna kaataisi...

Vierailija
16/18 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun joulu tulee ja sitten taas kevät ja kesä.

Vierailija
17/18 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteiset herkut. :)

Vierailija
18/18 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluradio on tänään taas aloittanut. Kuuluu loppiaiseen asti. On soinut jo vuodesta 2003 alkaen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi