Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä syön alle 100kcal päivä eikä jumalauta nää läskit lähde!

Vierailija
25.08.2015 |

Miten tää voi olla mahdollista? Ylipainoa on yli 50kg. Vuosi sitten tein elämäntaparempan, ja vuodessa painoa lähti 10kg. Tuli kesäloma, vitutti kun painoa ei tippunut enempää ja söin laskematta yhtään mitään. Mä lihoin KUUKAUDESSA takaisin kaiken, mitä olin vuodessa saanut pois!!

Nyt oon kohta kuukauden ollut kitudieetillä, koska mua vituttaa nää läskit, ja vaa´an mukaan _mitään_ ei tapahdu. Esimerkki päivästä:

Bulletproof- kahvi/smoothie aamulla, lounaalla 200g kasvissosekeittoa ja puoli purkillista (pieni purkki) raejuustoa. Illalla kotona pari kokolihapihviä (possu, kana tai nauta) tai kasviksia ja muutama lihapulla tms. Välillä korvaan päivällisenkin kupillisella teetä, johon laitan vähän mct-öljyä. Pointtina mulla on vain ja ainoastaan pitää nälkä kurissa, millään muulla ei ole nyt väliä. Välillä otan myös Konjak-laihdutuskuitua, jotta saan pidettyä nälän paremmin poissa. Vettä juon pari kolme litraa päivässä, ei muita juomia (paitsi aamukahvi).

Joo, tiedän ettei ole terveellistä, mutta ihan sama tähän hetkeen kun haluan päästä eroon näistä kiloista.

Minne Guinessin ennätystenkirjaan mä voin ottaa yhteyttä, kun ei kai voi yksinkertaisesti olla mahdollista ettei ylläolevalla ruokavaliolla kuukaudessa tapahdu yhtään mitään?!!

Liikuntaa en vielä harrasta, koska a) tällä ruokavaliolla ei riitä energiat ja b) liikunnan lisääminen lisää ruokahalua enkä halua enempää kaloreita nyt.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jäi yks nolla pois otsikosta. Siis alle 1000 kcal...

Vierailija
2/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja sitten luullaan että laihdutus on helppoa. Ei ole. Kannattaa mittauttaa kilpparit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n mukaan laihdutus on lastenleikkiä. Mutta kun se ei läheskään aina ole.

Vierailija
4/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
5/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteys lääkäriin

Vierailija
6/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä vaan sotket omaan aineenvaihduntas

Vierailija
7/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on aika salakavalia juttuja..

Vierailija
8/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:58"]sä vaan sotket omaan aineenvaihduntas
[/quote]

Tämän mukaan tummaihoiset Afrikassa olisi lihavia. Nehän elää kitudieetillä koko ajan ja ovat luurankoja

Vierailija
9/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:59"]Tuossahan on aika salakavalia juttuja..
[/quote]

?

Vierailija
10/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antakaa nyt ap:lle vinkkejä!

Vierailija
11/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:58"]sä vaan sotket omaan aineenvaihduntas
[/quote]

Tämän mukaan tummaihoiset Afrikassa olisi lihavia. Nehän elää kitudieetillä koko ajan ja ovat luurankoja
[/quote]

Vertaatko sä nyt ihan oikeasti ikänsä aliravitsemuksessa eläviä afrikkalaisia ylipainoiseen länkkäriin, joka yhtäkkiä alkaa vetään kitudieettiä

Vierailija
12/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt aivan liian vähän!
Mulla on ylipainoa sen +50kg ja oon saanut nyt parissa kuussa painoa pois lähes 10kg vain jättämällä vehnän ja sokerin pois sekä pienentämällä ateriakokoja.
En juurikaan enempiä liiku mitä aiemminkaan, en myöskään kituuta itteäni nälässä.
Pyrin syömään mahdollisimman tasaisesti päivän mittaan ja juon vettä parisen litraa päivittäin.
En sano, että olisi helppoa, mutta ei tää nyt kovin vaikeeltakaan aina tunnu.

Vierailija
13/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Mulla ainakin on yleensä lähteny muutama kilo pois ja sitten on tyssännyt vähäksi aikaa. Jos siis olen dieetillä ollu. Elimistö alkaa vissii säästöliekille.

Vierailija
14/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kuukaudessa liho kymmentä kiloa!

Vierailija
15/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden asian uskon. Av mamman 50 kg ylipainon. 

Vierailija
16/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin mäkin luulin ettei kukaan liho kuukaudessa kymmentä kiloa, mutta niinpä se tuo mun vaaka vain väittää.

Ja mä tosiaan söin terveellisesti ja tasapainoisesti vähän väliä, pienin aterioin tuossa koko vuoden eikä siltikään tulosta tullut! Tai no tuli, se 10kg koko hemmetin vuotena. Voitteko uskoa miten se turhauttaa, kun muut mun kokoiset karistaa saman määrän kuukaudessa tai korkeintaan kahdessa. Punnitsin, mittasin, merkkasin ylös jne jne jne. Sokerit on poissa mun ruokavaliosta nyttenkin.

Vierailija
17/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Huh Huh, kyllä luulis että tolla kcal määrällä /vrk lähtis kilot tippumaan. Ei mikään säästöliekki-teoriakaan selitä tuota. Liikuntaa varmaan ei tosiaan jaksa eikä se muuttaisi tuota tilannetta.
Ihmettelen myös sen takia että itse olen vetänyt tuollaisen samanlaisen "kuurin" ehkä n.2 kk aikana laihdun n. 12 - 14 kg.
Jatkoin siitä sitten ihan niin että syön kohtuudella kaikkea, kunhan en syö enemmän kuin kulutan, väliin mässypv ja perään kitupv :D Näin paino on pysynyt samana n.15 vuotta jo.
Toivottavasti sinullakin tuosta vielä lähtee sujumaan! Uskon, että on turhauttavaa :|

Vierailija
18/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee

Vierailija
19/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettet syö etkä liiku ei saa painoasi putoamaan. Aloitat tervellisen ja monipuolisen ruokavalion ja alat liikkua päivittäin vaikapa vain reippaan kävelylenkin verran. Paino ei putoa hetkessä, mutta pysyy poissa terveellisellä ruualla ja liikunnalla.

Netistä löytyy paljon hyviä vinkkejä ruokiin, jos apua tarvitsee :)

Vierailija
20/79 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa syödä niin vähän. Kukaan ei laihdu tuollaisella syömättömyydellä. Voi olla että sinulla on jo lapsuudessa tullut kosolti ylimääräisiä rasvasoluja ja nyt painoa on hyvin vaikea ellei mahdotonta pitää kurissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme