Mitkä on sun kolme henkireikää?
Kommentit (126)
Kesämökin sauna, motskari tallissa, eräs tunnettu nettipeli.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:40"]1. lapsi 2. toinen lapsi 3. kolmas lapsi Mutta sitten taas toisaalta musiikki, musiikki ja suklaa. [/quote] Piti myös tulla sanomaan että esikoinen, keskimmäinen ja kuopus :)
[/quote]Vähän raskas taakka lapselle, joutua olemaan vanhempansa henkireikänä. Toivoisin, että vanhempani osaisivat elää muutenkin kuin vain minun kauttani.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:40"]1. lapsi 2. toinen lapsi 3. kolmas lapsi Mutta sitten taas toisaalta musiikki, musiikki ja suklaa. [/quote] Piti myös tulla sanomaan että esikoinen, keskimmäinen ja kuopus :)
[/quote]Vähän raskas taakka lapselle, joutua olemaan vanhempansa henkireikänä. Toivoisin, että vanhempani osaisivat elää muutenkin kuin vain minun kauttani.
[/quote]
Eihän se nyt tarkoita, että lapsen kautta elää jos lapsi on henkireikä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:57"]
[/quote]
Eihän se nyt tarkoita, että lapsen kautta elää jos lapsi on henkireikä.
[/quote]No jos vanhemman "päivän kohokohta" on se, että lapsi tulee koulusta kotiin, niin kyllä itsenäistymisestä voi tulla vähän syyllinen olo.
Niitä on niin monta... Sanotaan että nukkuminen, läheiset ja koira.
No, mä kyllä näen henkireiän asiana, jonka avulla jaksaa normaalia arkea, johon mulla kuuluu kahdeksan lasta ja niihin ja kotiin liittyvät asiat. Se, että mä lataudun kirjan ja käsityön parissa, ei vähennä yhtään perheen ja läheisten merkitystä. Mulla ei ole montakaan perheen ulkopuolista ystävää, mutta mä en niitä kaipaakaan. Mä nautin tästä, mitä mun ympärillä on. Ja silti kaipaan noita henkireikiä. Haluan saada joka päivä syventyä kirjaan ja neuleeseen edes vartiksi. Ja se on jo melkein yleellisyyttä, jos voin olla pari tuntia metsässä vaikkapa marjastamassa, siellä voi olla sit mukana vaikka koko perhe. On päiviä, joina mun palkkatyö tuntuu henkireiältä..
Opiskelu, joogaaminen ja järjestötoiminta.
1. Seksi vaimon kanssa
2. Matkakirjat ja matkustaminen
3. Matematiikka
ja mies olen.
Haastava työ, urheilu ja avomies.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:50"]
Läskeille nauraminen, ruoka, aviomies
[/quote]
Hienoa, että osaat nauraa itsellesi!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:25"]
Eräs varattu Nainen, hänen huulet , hänen ihanat hinkit, hänen upea takamus, aah ja mikä parasta hänen täydellinen :(l): , aah kalu herkistyy... - varattu mies
[/quote]
välimerkistö?
"Näytä mulle sun sulut ja kaksoispisteet, beibi..."
Luonnossa liikkuminen, ratsastus ja muu liikunta, ystävät.
Henkinen maailmankuvani, nukkuminen, liikunta/lukeminen.
Punttisali, hevimusiikki ja kalja...
Läskeille nauraminen, ruoka, aviomies