Miten näyttää hyvältä poikaystävän silmissä
Eli olen vähän tämmöinen homssuisen näköinen naisenalku. Meikkaan muutamana päivänä vuodessa ja en käytä aikaa vaatteiden valikoimiseen. Mun vaatekaappi koostuu farkuista, peruspaidoista ja -huppareista, sekä treenivaatteista. Nyt poikaystävä tulee pitkältä matkalta takaisin mun luokse käymään ja haluaisin yllättää hänet myös ulkonäöllisesti. (On tunnustanut, että ulkonäköni ei ollut se ensimmäinen asia, joka minussa veti puoleen :D) Meikkaan niin harvoin, että perus ripsari, huulipuna ja jotain luomiväriä kyllä säväyttää. Mitä teen pitkille hiuksilleni? En omista kiharrinta, enkä osaa laittaa hiuksia. Millaiset vaatteet valitsen? Olen valmis käymään kaupassa ostamassa jotain kivaa vaatetta, mutta minkälaisia? Joku mukava mekko? Jotain sellaista, mihin ei kuitenkaan rahat menisi hukkaan. Auttakaa joku tyylitaituri! Ollaan molemmat parikymppisiä.
Kommentit (8)
Hymyile lämpimästi. Itse pidän naisten "ulkonäössä" eniten siitä. En tiedä sitten muista miehistä.
-19v
Monet miehet tykkäävät mekoista naisten päällä. Voithan ostaa kihartimen tai tehdä esimerkiksi leteillä tai sormikiharoilla (googlesta löytyy varmaan neuvoja) kiharakampauksen :) Hyvä meikkipohja, luonnollinen meikki jos et yleensä meikkaa. Lakkaa vaikka kynnet, sheivaa ja tuoksu hyvältä.
Joku nätti mekko on aina hyvä valinta. Mutta muista ostaa sellainen mekko missä tunnet itsesi hyväksi ja luontevaksi! Epämiellyttävä mekko päällä ei näytä hyvälle, jos sitä joutuu jatkuvasti korjailemaan tai puristaa tai on liian telttamainen. Hyvä vaihtoehto on myös siistit farkut vaikkapa mustat pillifarkut, joku vaaleampi paita vaikkapa siisti toppi tai joku kevyestä kankaasta tehty paita. Valitse sellainen väri mekolle tai paidalle mikä sopii sinulle ja ei liikaa räjähdä silmille. Niin ja kengiksi vaikka ballerinat.
Mä itse tykkään jos hiukset on siististi ponnarilla ja sen hiuslenkin päälle voi pyörittää yhden hiussuortuvan niin näyttää siistiltäkin.
Meikkiä mielummin vähän kuin liikaa! Oikean sävyinen huulipuna, pienet rajaukset silmiin ja ripsaria, avot! Ei kannata valita liian tummaa huulipunaa jos ei ole tottunut käyttämään ettei käy vahinkoja ja varmaan tuntuu luontevammaltakin.
Käy ostamassa laadukkaat ja kauniit alusvaatteet, rintsikat ja alushousut. Nekin jo itsessään lisää itsevarmuutta ja sitä kautta se loistaa ulospäinkin!
Mutta pääasia ettet revittele liikaa, jos muutoin olet tottunut pukeutumaan rennommin. Liialla blingblingillä tulee vaan epämukava olo ja vaikutus on silloin päinvastainen poikaystävääsi.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]
Joku nätti mekko on aina hyvä valinta. Mutta muista ostaa sellainen mekko missä tunnet itsesi hyväksi ja luontevaksi! Epämiellyttävä mekko päällä ei näytä hyvälle, jos sitä joutuu jatkuvasti korjailemaan tai puristaa tai on liian telttamainen. Hyvä vaihtoehto on myös siistit farkut vaikkapa mustat pillifarkut, joku vaaleampi paita vaikkapa siisti toppi tai joku kevyestä kankaasta tehty paita. Valitse sellainen väri mekolle tai paidalle mikä sopii sinulle ja ei liikaa räjähdä silmille. Niin ja kengiksi vaikka ballerinat. Mä itse tykkään jos hiukset on siististi ponnarilla ja sen hiuslenkin päälle voi pyörittää yhden hiussuortuvan niin näyttää siistiltäkin. Meikkiä mielummin vähän kuin liikaa! Oikean sävyinen huulipuna, pienet rajaukset silmiin ja ripsaria, avot! Ei kannata valita liian tummaa huulipunaa jos ei ole tottunut käyttämään ettei käy vahinkoja ja varmaan tuntuu luontevammaltakin. Käy ostamassa laadukkaat ja kauniit alusvaatteet, rintsikat ja alushousut. Nekin jo itsessään lisää itsevarmuutta ja sitä kautta se loistaa ulospäinkin! Mutta pääasia ettet revittele liikaa, jos muutoin olet tottunut pukeutumaan rennommin. Liialla blingblingillä tulee vaan epämukava olo ja vaikutus on silloin päinvastainen poikaystävääsi.
[/quote]
Hienot alusvaatteet olivat myös mun listalla :) Kukapa mies ei pitäisi tyylikkäistä alusvaatteista. Ajattelin etsiä jonkun puolijuhlavan mekon, mistä on hyötyä tulevaisuudessakin. Luulisi, että näin syksyllä löytyy jo muitakin kuin hellemekkoja... ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:49"]
Joku nätti mekko on aina hyvä valinta. Mutta muista ostaa sellainen mekko missä tunnet itsesi hyväksi ja luontevaksi! Epämiellyttävä mekko päällä ei näytä hyvälle, jos sitä joutuu jatkuvasti korjailemaan tai puristaa tai on liian telttamainen. Hyvä vaihtoehto on myös siistit farkut vaikkapa mustat pillifarkut, joku vaaleampi paita vaikkapa siisti toppi tai joku kevyestä kankaasta tehty paita. Valitse sellainen väri mekolle tai paidalle mikä sopii sinulle ja ei liikaa räjähdä silmille. Niin ja kengiksi vaikka ballerinat. Mä itse tykkään jos hiukset on siististi ponnarilla ja sen hiuslenkin päälle voi pyörittää yhden hiussuortuvan niin näyttää siistiltäkin. Meikkiä mielummin vähän kuin liikaa! Oikean sävyinen huulipuna, pienet rajaukset silmiin ja ripsaria, avot! Ei kannata valita liian tummaa huulipunaa jos ei ole tottunut käyttämään ettei käy vahinkoja ja varmaan tuntuu luontevammaltakin. Käy ostamassa laadukkaat ja kauniit alusvaatteet, rintsikat ja alushousut. Nekin jo itsessään lisää itsevarmuutta ja sitä kautta se loistaa ulospäinkin! Mutta pääasia ettet revittele liikaa, jos muutoin olet tottunut pukeutumaan rennommin. Liialla blingblingillä tulee vaan epämukava olo ja vaikutus on silloin päinvastainen poikaystävääsi.
[/quote]
Hienot alusvaatteet olivat myös mun listalla :) Kukapa mies ei pitäisi tyylikkäistä alusvaatteista. Ajattelin etsiä jonkun puolijuhlavan mekon, mistä on hyötyä tulevaisuudessakin. Luulisi, että näin syksyllä löytyy jo muitakin kuin hellemekkoja... ap
[/quote]
Joo mekot on hyviä kun niitä voi käyttää niin monissa tilanteissa ja talvellakin, täytyisi opetella enemmän käyttämään niitä. Ja puolijuhlava mekko on aina hyvä valinta :)
Mutta uskon kyllä että poikaystäväsi vaikuttuu näkemisestäsi muutoinkin, mutta onhan se kiva välillä vähän panostaa! :)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:43"]
Monet miehet tykkäävät mekoista naisten päällä. Voithan ostaa kihartimen tai tehdä esimerkiksi leteillä tai sormikiharoilla (googlesta löytyy varmaan neuvoja) kiharakampauksen :) Hyvä meikkipohja, luonnollinen meikki jos et yleensä meikkaa. Lakkaa vaikka kynnet, sheivaa ja tuoksu hyvältä.
[/quote]
Olisko ranskanletti hyvä? Pitkissä hiuksissa näyttää mun mielestä kivalta. ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:43"]
[/quote]
Olisko ranskanletti hyvä? Pitkissä hiuksissa näyttää mun mielestä kivalta. ap
[/quote]
Ranskanletti on nätti kans :) Tai sitten puoliksi päällisosa ranskanletillä ja alapuoliset hiukset auki. Tai kalanruoto letti on kans tosi makee pitkässä tukassa!
Okei, harhaanjohtava otsikko.. Kyllä se mun ulkonäköä kehuu ja pitää kyllä, mutta nyt haluaisin jotenkin enemmän säväyttää. ap