Mitkä on sun kolme henkireikää?
Kommentit (126)
Varmaan tämä palsta, tablettipelit ja ehkä omat lapset tai yksin runkkailu tai jotain. Pitäisi löytää parempia, jotain mistä olen ennen nauttinut tai voisin nauttia, mutta kaukaisiltahan tuollaiset tuntuvat.
Mun kolme henkireikää? Suu, oikea sierain, vasen sierain. Niiden kautta henki kulkee.
Sauna, lenkkeily ja yksinolo
näitä pitää saada välillä, onneksi noita voi yhdistää
Läheiset, musiikki ja pitkät kävelylenkit :)
Onpas ärsyttävä sana. Kissa, tähtitaivas ja raikas syysilma. N21
Lemmikit, luonto ja musiikki. Noiden avulla selviän mistä vain.
Miesystävä, kissa, viski / tumma olut
Oikea keuhkoputki, vasen keuhkoputki ja suoli. Suoli siksi, että jos suolistossa pyörii liikaa kaasuja, niin osa niistä imeytyy verenkiertoon ja sieltä taas keuhkorakkuloiden kautta uloshengitysilmaan.
Luonnossa liikkuminen.
Kissa.
Pillu.
Puolisoni (rakkaus), perhe&ystävät, eläimet
On kyllä listoista päätellen tosi tylsää jengiä täällä. Taitaa olla suominaiset kaikki jotain kotirouvia 1910-luvulta, voi eikä!
Mun pitäs lähtee miettimään, että henkireikiä mistä? Varmuudella voin sanoa vain musiikki ja auttajat
En halua sanoa lapset, mies, koti ja työ. Tuskin tässä edes haettiin näitä itsestäänselvyyksiä.
Sellaisia omia tärkeitä juttuja: 1. kirjat ja lukeminen 2. Vaatteet ja shoppailu 3. Makeat leivonnaiset: leipominen ja syöminen
1. Suvakkien servaaminen
2. Julkisen sektorin YT;t
3. Hesarin punavihertoimittajien YT:t
Auton kyydissä matkustaminen samalla siistiä musiikkia kuunnellen ja ajatuksiin upoten,
ihana hauska kissani
...ja kahvittelu.
Kuntosali, käsityöt, lemmikit :)