Eronnut menetkö ex-puolisosi hautajaisiin
Kommentit (21)
En. Meillä ei lapsia ja hänellä uusi puoliso.
Meillä on yhteinen lapsi, joten vaikea kuvitella, etten menisi.
En mennyt.Ei yhteisiä lapsia ja erosta yli 20v
En ole itse eronnut, mutta isäni oli kyllä äitini hautajaisissa.- Ja oli myös yksi kantajista. Samoin hän oli äitini isän hautajaisissa kantajana. Olivat ystäviä eron jälkeenkin ja edelleen pitää yhteyttä myös äitini sukulaisiin, vaikka äitini kuolemasta on jo 10 vuotta ja heidän erosta melkein 30.
Kyllä kumpikin menisimme toistemme. Olemme erittäin hyvissä väleissä.
Kyllä. Menen sinne varmistamaan että hän on todellakin kuollut, mahdollisesti kohotan maljan ja tanssin haudallaan. No ei vaiskaan, mutta on se kusipää. Uskon kyllä että molemmin puolin menisimme jo lasten vuoksi ja kunnioittamisen hänen läheistensä surua (eivät ole kusipäitä, edes anoppi).
Olen mennyt. Meillä oli 15 yhteistä hyvää vuotta. Jos hän ei olisi ollut puolisoni vaan ystäväni, olisin ilman muuta mennyt - miksi en siis silloinkin, kun samassa ihmisessä oli sekä ystävä että entinen puoliso?
Tuskin tulisi, mutta minä menisin jos lapseni haluaisivat mut sinne tuekseen. Saattaisin mä saattamassa käydä joka tapauksessa.
En menisi. Voisin laittaa lapsen mukana jonkin adressin. Mies ei tulisi minun hautajaisiin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:49"]tai tuleeko hän sinun
[/quote]
Kyllä menisin. Toivottavasti tuo tilanne ei ole vielämoneen vuosikymmeneen, hän pn lasteni isä. Juuri olin exäni isän hautajaisissa.
Menin. Eksän sisarukset ja äiti kutsuivat, kolme kutsua toisistaan tietämättä.
Mieheni isä oli ex-vaimonsa hautajaisissa, olihan tämä heidän yhteisten lastensa äiti. Uusi vaimo ei ollut mukana.
Hyvä kysymys. Pisti miettimään. Tulos: en menisi.
Jos nyt kuolisi niin menisin. Siitä en osaa sanoa mikä on tilanne silloin jos kuolee vuosikymmenten päästä.
Menisin lasteni isän hautajaisiin. En muiden exien.
”Eronnut menetkö ex-puolisosi hautajaisiin tai tuleeko hän sinun”
Kyllä sinne saa mennä. Mutta ei se edesmennyt puolisoni tule minun hautajaisiini.
Kuka muuten näin tyhmiä kysyy?