Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei riitä!

Vierailija
17.03.2022 |

Olen 42v, aviossa parikymmentä vuotta ollut nainen. Haluaisin seksiä huomattavan paljon useammin kuin mieheni (52v.) Minulle ei riitä kerran viikossa, kerran päivässä olisi sopiva joskus jopa kahdestikkin. Nyt alkaa ärsyttämään seksin vonkaaminen mieheltäni. Mieheni ol sanonut, että hanki rakastaja. Onko muilla naisilla samanlaisia ongelmia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä, niinhän miehet tekevät kokoajan. Ja hiukan nuorempi, suosittelen toyboyta. Mulla sellainen. Tosin se on oma mieheni! Hah.

Vierailija
2/13 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä miehiä oikein vaivaa? Pillua olisi tarjolla, muttei kelpaa. Itse haluan joka päivä, ja yli 20 vuotta myös suhteessa. Onneksi vaimo haluaa myös. Olen kylläkin miestäsi noin 10v. nuorempi. Halusikp hän ennen, onko iästä kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä rakastaja jolla keskiverto 24cm kalu. Saan seksiini tyydytyksen. Ei mitkään 15cm minimunat tyydytä vaikka seksiä olisi 11 kertaa päivässä.

Vierailija
4/13 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavat ongelmat poistuivat poistuivat kun vaihdoin viiskymppisen ukkoni kahteen kaksviitoseen.

Vierailija
5/13 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheltä on lupa niin miksi et tosiaan ottaisi nuorta ja vetreää rakastajaa? 

Vierailija
6/13 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tuo vanha kääkkä kierrätykseen ja etsi nuori uros joka jaksaa painaa. Elämä on valintoja tai sitten kaalimadolta panokone. Miksi otit kymmenen vuotta vanhemman, oisit aikoinaan ottanut 10 vuotta nuoremman niin nyt ei tarvitsisi vinkua. N 41.

Vierailija
7/13 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä aika samanlainen tilanne kuin ap:lla. Ollaan vain vähän vanhempia (N50, M55).

Minulla ovat halut viime vuosina kasvaneet ja miehellä vähentyneet. Hyvää seksiä saan häneltä, mutta vain tuon 1 krt/vko. 

Minunkin mieheni on joskus (ehkä puolitosissaan) heittänyt, että ota rakastaja. Sitä olen jäänyt pohtimaan, pitäisikö tähän keskusteluun palata. Tässä vaiheessa elämää tuntuu tuhlaukselta kärvistellä puutteessa.

Mutta jos lupa sitten tuleekin, niin mistähän sitä seuraa käytännössä mahtaisi löytyä? Olen itse terve, hyväkuntoinen ja miellyttävännäköinen ja samaa edellytän vastapuoleltakin. Aikomuksenani on pysyä nykyisessä liitossa jatkossakin, joten olisi varmaan käytännöllistä, että toisella olisi sama elämäntilanne. Mutta mistäpä tällaisen miehen löytäisi?

Vierailija
8/13 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde tai polyamoria.

Seuraa löytyy esim. Tinderistä.

Vierailija
9/13 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen tilanne. Vaihdevuodet lisäsi haluja, meillä 2-3 kertaa viikossa hyvää seksiä mutta enempi tekisi mieli. Mies sanonut että voin ottaa rakastajan, jos on ainakin 20 vuotta nuorempi ja parisuhteessa oleva. Toteuttamatta on vielä.

Vierailija
10/13 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se helppoa ole naisillakaan näköjään. "Jos sie nainen tarviit hyvän rakastajan ni täs siul ois sellanen"😅 M39

Vierailija
11/13 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde ja/tai polyamoria on ratkaisu. Hyvät ohjeet saa Sexposta.

Vierailija
12/13 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sexposta ei saa mitään hyvää.

Vierailija
13/13 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexposta ei saa mitään hyvää.

Saa sieltä hyviä neuvoja ja tukea elämänsä pilaamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme