Tunnustus
Täytyy täällä tunnustaa. Meillä saa olla esimiehen luvalla kolme päivää pois töistä ja kun huomasin miten mahtavat ilmat on nyt alkuviikosta, niin soitin maanantaiaamuna esimiehelle että oon kipeänä. Mä saan puhelimessa esitettyä kipeetä helposti; huudan pari minuuttia täysillä, niin mun ääni menee käheeksi noin kymmeneksi minuutiksi.
Oli pakko kuitenkin matkustaa toiselle paikkakunnalle että uskaltaa mennä terassille. No, samalla tuli parin hotelliyön pikaloma.
Nimi. Ei hävetä, kesästä pitää nauttia
Kommentit (13)
Ota munkin puolesta! oikee asenne. Kerran sitä vaan eletään! :)
Kiva sulle! Omatunto ei siis soimaa vaan pystyt nauttimaan?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:27"]
[/quote]
Aivan helposti ja kyllä aion nauttiakin. Huominen vielä pois töistä samaan syssyyn.
Ja tuhlaat "lomaasi" av:lla? Terassiltako kirjoittelet :D
Jäät kiinni ja seuraavissa yt:ssä näet.
Hyvä työmoraali sulla. Taidat olla oikein tuleva menestyjä. Lykkyä tykö vaan.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:29"]
Ja tuhlaat "lomaasi" av:lla? Terassiltako kirjoittelet :D
[/quote]
Itse asiassa hotlahuoneelta. :D
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:27"]
[/quote]
Aivan helposti ja kyllä aion nauttiakin. Huominen vielä pois töistä samaan syssyyn.
[/quote]
Osaispa tuon taidon! Tai siis ehkä on parempi, että ei...
Tämä on yksi syy siihen, että Suomella menee huonosti. Ihmiset käyttävät väärin etujaan. Uskomaton luuseti. Toivottavasti et tee työksesi mitään vähääkään tärkeätä.
Tämähän on ihan normaalia suomalaista työmoraalia. Jos ja kun työpaikalle vaivaudutaan, niin hommat tehdään päin persettä tai lorvaillaan koko päivä töitä väistellen.
Yt:ssä potkitaan aina lusmuimmat tyypit pois.
Nyt syömään ja radalle! Iniskää vain muut, mutta teen oikeasti palveluksen. Mun takia pääsee nyt keikkari tekeen mun duunia pariksi päiväksi ja saa rahaa, muutoin olisi ollut työttömänä.