Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi pahempi: vino vai puuttuva hammas?

Vierailija
25.08.2015 |

Kumpi on pahempi: se, että muuten ihan hyvässä hammasrivistössä on yksi vino etuhammas vai se, että muuten ihan hyvästä hammasrivistöstä puuttuu yksi etuhammas?

AP:lla on tuo vino hammas, ja todella pitkän ja hintavan oikomishoidon sijaan haluaisin vain mennä poistattamaan sen. Uutta en laittaisi tilalle, koska sekin maksaa niin paljon. Mutta kuinka suuri turn-off puuttuva hammas olisi? Ja ennen kaikkea: tietääkö joku, suostutaanko hampaita ylipäätään poistamaan esteettisistä syistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hampaat niin ahtaasti että vaikka yhden etuhampaan otti pois, niin ne on edelleen ahtaasti. Eli kukaan ei edes huomaa että yksi puuttuu.

Vierailija
4/10 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vino tai vinot hampaat voi näyttää ihan sexyltä. Puuttuva hammas näyttää taas vähän deegulta. Vaikuttaa että sinulla on ennemminkin mentaalipuolen ongelma....

Vierailija
5/10 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuva hammas näyttää kamalalta :D Miten tällaista voi edes pohtia.

Vierailija
6/10 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kasvaisko enää aikuisiällä se rako sitten umpeen siitä? Kyllä mun mielestä paljon parempi on yksi vino hammas kuin se puuttuvan hampaan paikka hammasrivistössä. Itse olen koulun alusta saakka käynyt oikomishoidoissa ja nyt parikymppisenä vielä on yksi hammasrivistön paikallaan pitävä rauta, joka kohta kyllä poistetaan. Ei mun hammasrivistö edelleenkään ole suora eikä tasainen, mutta en osaa edes kuvitella kuinka kauhea se olisi, jos mua ei niihin oikomishoitoihin ois lapsena laitettu. Tosin eipä mua ikinä tuo vinous ole edes haitannut.

Vierailija
7/10 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuva.

Vierailija
8/10 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvittelisin, että hammas on vino siksi, että sillä ei ole tilaa rivistössä kasvaa suoraan. Mulla on ahdas suu, eikä yhden alahampaan puuttuminen nöy minkäänlaisena rakona. Hammas tosin katkesi jo ala-asteikäisenä, mutta luulisin aikuisten hampaiden liikkuvan täyttämään rakoa yhtä lailla.
Ylähampaissa mulla on toinen kulmahammas rivistöstä törröttävä, sen poistaminen jättäisi varmaan pienen raon, jonka varmaan saisi kurottua umpeen.

Vierailija
9/10 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:09"]Puuttuva hammas näyttää kamalalta :D Miten tällaista voi edes pohtia.
[/quote]

No jaa. Itse tunnen kaksi nuorta miestä, joilta molemmilta on irronnut hammas – toiselta lähti armeijassa, toiselta syödessä. Siitä huolimatta ovat hyvin seksikkäitä. Toista jopa tapailin.

Vierailija
10/10 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:07"]Vino tai vinot hampaat voi näyttää ihan sexyltä. Puuttuva hammas näyttää taas vähän deegulta. Vaikuttaa että sinulla on ennemminkin mentaalipuolen ongelma....
[/quote]

Hampaat voivat olla vinot usealla eri tavalla. Esimerkiksi Eevi Teittisellä ne ovat ihan suloiset, minulla taas kaukana siitä, "sexystä" puhumattakaan. Siinä mielessä on kyllä "mentaalipuolen ongelma" etten ole hymyillyt tai nauranut vuosiin niin, että hampaani näkyisivät. Ymmärrätte varmaan, että tällaisessa tilanteessa tuon rumiluksen haluaisi vetäistä vain äkkiä helvettiin – siitäkin huolimatta, ettei lopputuloskaan niin kovin ylevältä näyttäisi. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän