Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehkuta tyynyä niskavaivaiselle!!!

Vierailija
25.08.2015 |

Taas heräsin aivan jumissa ja nyt kun on rahaa niin on pakko ostaa täydellinen tyyny. Tempurit ovat ehkä hyviä mutta niin kalliita. Tyyny ei saa olla matala eikä kova.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediflown vesityyny. Tempurit ja kaikki muutkin testattu, vesityyny toimii!

Vierailija
2/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutti suositteli mulle sellasta putkityynyä, joka laitetaan niskan/kaulan alle ihan tavallisen tyynyn kanssa. En jaksa googlettaa puhelimella et mikä se merkki tms oli mut varmaa löytyy. Toimii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempuria olen siis kokeillut.

Vierailija
4/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny on tosi mukava, kannattaa käyttää. Mieheni on nukkunut kirja päänsä alla, ja tosiaan on vähän matala ja kova hänen mielestään.

Vierailija
5/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:07"]Tyyny on tosi mukava, kannattaa käyttää. Mieheni on nukkunut kirja päänsä alla, ja tosiaan on vähän matala ja kova hänen mielestään.
[/quote]

Heh. Not.

Vierailija
6/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:00"]Taas heräsin aivan jumissa ja nyt kun on rahaa niin on pakko ostaa täydellinen tyyny. Tempurit ovat ehkä hyviä mutta niin kalliita. Tyyny ei saa olla matala eikä kova.
[/quote]

Vierailija
7/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tyynyä ei ole olemassa, jos nukkuu niin levottomasti eri asennoissa kuten minä. Tempur olisi hyvä, jos pysyisi selällään koko yön.

Vierailija
8/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tempurin tyyppiset sovi. Kävin Stockalla koemakaamassa tyynyjä ja päädyin untuvatyynyyn, jonka sisällä on toinen pienempi tyyny tms, joten pitää paremmin muotonsa. Olen siis kyljellään nukkuja. Siihen loppui niskavaivat, ainakin pahimmat. Paikalla oli varsin asiantunteva myyjä, joka tarjoili vaihtoehtoja.

Kohta pitää kylläkin tyyny uusia, edellinen ollut käytössä kohta 4 vuotta, eikä oikein jaksa palautua kuten alkuperäisesti.

Vierailija
9/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen tempuriin. Yritin puoli vuotta totutelle. Ei vaan oo hyvä.

Vierailija
10/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma. Kääntyilen yöllä, hyvää tyynyä ei ole löytynyt. Viimeksi ostin kylkinukkujalle tarkoitetun korkean ja kovan tyynyn, joka tukee kyljellään nukkujan niskaa. No en nyt sitten enää nukahdakaan kyljelleni, vaan vatsalleni, johon tarvitaan matalampi tyyny. Sitten se matala tyyny on niskalle muissa asennoissa liian matala ja aamulla niska on jumissa. Ei viitsisi tuhlata enempää rahaa erilaisiin tyynyihin, joten täytyy kai tyytyä kohtaloon. Niskavaiva on tosi ikävä kun harvoin saa tuntea heräävänsä virkeänä ja levänneenä.

Vierailija
11/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:22"]Mulle ei tempurin tyyppiset sovi. Kävin Stockalla koemakaamassa tyynyjä ja päädyin untuvatyynyyn, jonka sisällä on toinen pienempi tyyny tms, joten pitää paremmin muotonsa. Olen siis kyljellään nukkuja. Siihen loppui niskavaivat, ainakin pahimmat. Paikalla oli varsin asiantunteva myyjä, joka tarjoili vaihtoehtoja.

Kohta pitää kylläkin tyyny uusia, edellinen ollut käytössä kohta 4 vuotta, eikä oikein jaksa palautua kuten alkuperäisesti.
[/quote]

Muistatko hintaa, merkkiä?

Vierailija
12/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:29"]Minulla on sama ongelma. Kääntyilen yöllä, hyvää tyynyä ei ole löytynyt. Viimeksi ostin kylkinukkujalle tarkoitetun korkean ja kovan tyynyn, joka tukee kyljellään nukkujan niskaa. No en nyt sitten enää nukahdakaan kyljelleni, vaan vatsalleni, johon tarvitaan matalampi tyyny. Sitten se matala tyyny on niskalle muissa asennoissa liian matala ja aamulla niska on jumissa. Ei viitsisi tuhlata enempää rahaa erilaisiin tyynyihin, joten täytyy kai tyytyä kohtaloon. Niskavaiva on tosi ikävä kun harvoin saa tuntea heräävänsä virkeänä ja levänneenä.
[/quote]
Niinpä! Tämäkin aamu(päivä) alkoi ibumaxilla. Huoh.

Vierailija
13/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:22"]En ole tyytyväinen tempuriin. Yritin puoli vuotta totutelle. Ei vaan oo hyvä.
[/quote]

Ne ovat kyllä kovia.

Vierailija
14/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Tempur, joka toimii toisin päin kyljellään nukkujalle ja toisin päin selällään nukkujalle. Mutta taitaa olla tämä malli poistunut. Mites ne Tempurit, joissa on sisällä rouhetta? Ja nyt on tullut mallistoon myös pestävä malli, joka on kyllä kalliimpi.

Mitä väliä sillä hinnalla oikeasti on, jos ostaa vaan yhden tyynyn jota käyttää pari vuotta? Se on ihan yksi lysti maksaako se 50€ vai 150€.

Vierailija
15/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen Ikean viskoelastinen tyyny, jossa on sekä matala että korkea reuna ja yöllä saatan kääntää tyynyn asennon mukaan: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50269835/

Lisäksi ihan vaihtelun vuoksi tällainen kiinteä, jonka kanssa voi nukkua kyljellään tai selällään: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00269593/

Eivät ole niin kalliita, etteikö voisi testata. Tempur-tyynykin on käsittääkseni jokin tuollainen viskoelastinen, kehon lämmön mukaan muotoutuva.

Vierailija
16/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei myöskään Tempur käy ollenkaan. Vähän käytetty löytyy yläkaapista toimettomana. Olen käyttänyt ihan matalaa, melkein lituskaa tyynyä jo vuosia. Otan myös mukaan matkalle. Hitto kun en nyt saa päähäni merkkiä...

Vierailija
17/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:39"]

Mulle ei myöskään Tempur käy ollenkaan. Vähän käytetty löytyy yläkaapista toimettomana. Olen käyttänyt ihan matalaa, melkein lituskaa tyynyä jo vuosia. Otan myös mukaan matkalle. Hitto kun en nyt saa päähäni merkkiä...

[/quote]

Nyt muistui, tämä tyyny! täytyy itsekin ostaa uusi. Eikä ole edes kallis!

https://www.hobbyhall.fi/familon-princess-tyyny-matala?gclid=COGz2M2FxMcCFWHjcgodacQFyQ

Vierailija
18/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:22"]Mulle ei tempurin tyyppiset sovi. Kävin Stockalla koemakaamassa tyynyjä ja päädyin untuvatyynyyn, jonka sisällä on toinen pienempi tyyny tms, joten pitää paremmin muotonsa. Olen siis kyljellään nukkuja. Siihen loppui niskavaivat, ainakin pahimmat. Paikalla oli varsin asiantunteva myyjä, joka tarjoili vaihtoehtoja. Kohta pitää kylläkin tyyny uusia, edellinen ollut käytössä kohta 4 vuotta, eikä oikein jaksa palautua kuten alkuperäisesti. [/quote] Muistatko hintaa, merkkiä?

[/quote]

Joutsenen. Hintaa en muista, olisiko ollut satasen luokkaa..

Vierailija
19/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 13:39"]Mulle ei myöskään Tempur käy ollenkaan. Vähän käytetty löytyy yläkaapista toimettomana. Olen käyttänyt ihan matalaa, melkein lituskaa tyynyä jo vuosia. Otan myös mukaan matkalle. Hitto kun en nyt saa päähäni merkkiä...
[/quote]

Myy se huutiksessa. Itse sain aikanaan 70 e kaksi viikkoa käytetystä tempurista.

Vierailija
20/32 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi tämä:

http://labtex.fi/labtex-verkkokauppa/mediflow-vesityyny

Reilun vuoden ollut käytössä ja niskakivut ovat pysyneet poissa. Vesityynyssä on se hyvä puoli, että kovuutta ja korkeutta saa säädeltyä ihan vaan veden määrällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan