Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä joilla on käteistä, on käteistä?

Vierailija
17.03.2022 |

Meillä on 300 euroa. Ei ole varaa enempään. Paljonko sitä olisi hyvä olla pahan varalle?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten teillä voi olla noin paljon käteistä rahaa kotona. Miksi? Miksi noin paljon? Itsellä on 40 euroa että voi tankata jos korteissa on jotain häikkää ja ostaa töissä lounaan.

Vierailija
22/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joilla on tuhansia, tai ainakin tässä sanotte että teillä on, niin miksi noin paljon ja eikö teitä pelota että rahoille käy jotain? Tulipalo, murto, jotain? Kotivakuutuskaan ei korvaa kuin sen max 500 euroa cash.

Mulla ne on palosuojatussa lukitussa metallilippaassa, paikassa mihin asuntopalon liekit ei yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te joilla on tuhansia, tai ainakin tässä sanotte että teillä on, niin miksi noin paljon ja eikö teitä pelota että rahoille käy jotain? Tulipalo, murto, jotain? Kotivakuutuskaan ei korvaa kuin sen max 500 euroa cash.

Hyvin jemmattu paloturvallinen kassakaappi.

Vierailija
24/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen sataa lompakossa. Jos olis muutama tonni kotona, ei pelottaisi murrot tai palamiset, siinä olisi isompia murheita sitten. Pankissa on kuitenkin paljon enemmän. 

Vierailija
25/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pankista saisi rahaa? Ei tämä ole joku Venäjä tai Venezuela. Meillä on valtion takaama talletustakuukin 100 000 euroon saakka. Jos joku häiriö tulee, ei se viikkoja kestä. Ymmärrän et käteistä on hyvä olla, mutta tommosia summia????

Vierailija
26/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on idioottivarma jemma. Jos et kerro kenellekään, voin kuiskata, että setelit on kirjekuoressa ja teipattuna seinällä roikkuvan isoisän muotokuvan taakse. Ei kukaan sinne älyä katsoa, eihän? Ei huolta! Hys, hys...

Vierailija
27/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankissa ei voi pitää kuin 100 000 kun enempää ei valtio korvaa jos pankki kaatuu  siksi loput himassa

Vierailija
28/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten teillä voi olla noin paljon käteistä rahaa kotona. Miksi? Miksi noin paljon? Itsellä on 40 euroa että voi tankata jos korteissa on jotain häikkää ja ostaa töissä lounaan.

Siksi kun on varoitettu mahdollisista sähkökatkoista yms. yms. yms. Jemmassa on vähintään kuukauden tarve käteistä.

Vierailija
29/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne on palosuojatussa lukitussa metallilippaassa, paikassa mihin asuntopalon liekit ei yllä.

Eli ei asuinrakennuksessa ollenkaanko? Meinaan jos palo syttyy ja talo palaa ilmiliekeissä, se metallilipas on kuin jäätelö konepellillä kesäpäivänä. Rahat on pysyvästi siellä metallikeirjekuoressa joka ennen oli lipas. Kuumuus...

Vierailija
30/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pankissa ei voi pitää kuin 100 000 kun enempää ei valtio korvaa jos pankki kaatuu  siksi loput himassa

Voihan niitä pitää eri pankkien tileillä. Ja vaikka kaikkiin pankkeihin laittaa se 100000.

Vierailija
31/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun on varoitettu mahdollisista sähkökatkoista yms. yms. yms. Jemmassa on vähintään kuukauden tarve käteistä.

Jos on kuukauden tai kolmen päivän sähkökatko, ihan sama kun on yli 2h, niin et sä niillä tonneilla mitään tee. Kaupat ei voi myydä mitään ilman sähköä, eikä bensapumputkaan toimi :D

Vierailija
32/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko lailla tarkkaan 317 €.

Vierailija
33/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5x20€. Saa riittää.

Vierailija
34/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan varma ole, mutta jos mulla on käteistä ja tulee kolikoita, niin ne kaikki menee purnukkaan. Siellä on tällä hetkellä varmaan reilu 200 euroa. Käytän käteistä sen verran harvoin, ettei purnukkaa tarvi tyhjentää säästötilille, kun joskus muutaman vuoden välein.

Vierailija
35/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä euroa.

Vierailija
36/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 176 euroa. Mutta johtuu siitä, että lapsi antoi säästönsä mulle kun piti tilata legoja sille 175 eurolla. Ja se yksi euro on mun kaupan varakärrypoletti.

Vierailija
37/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kuukauden tai kolmen päivän sähkökatko, ihan sama kun on yli 2h, niin et sä niillä tonneilla mitään tee. Kaupat ei voi myydä mitään ilman sähköä, eikä bensapumputkaan toimi :D

Aina löytyy joku jolla on tarvitsemiasi hyödykkeitä, pitää vain tuntea riittävästi ja oikeanlaisia ihmisiä.

Vierailija
38/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu tonni 50 euroisina. Riittää lentolippuun, ruokaan ja vuokraan toisessa maassa.

Vierailija
39/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

430e ja hiluja

Vierailija
40/53 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UK punnissa pari sataa,

Euroissa 300,

Siten pienempiä määriä random valuutoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän