Miksi lähes kaikki treenihousut on jotain trikoita?!
Tavallisista löysän mallisista treenihousuista on tosi niukat valikoimat. Ainakin jos ei halua pulittaa niistä 60 euroa. En minä voi saati halua tällä takapuolella laittaa mitään trikoita ihmisten ilmoille! Ei näytä hyvälle kun löllykkä vetää kangasta hyllypyllyn päälle. Jos joku pohtii minkämittainen hyllykkä on, niin 75 kg (173cm).
Jos tiedät kivat hyvät treeniHOUSUT, niin vinkkaa.
Kommentit (29)
Ne on trikoita, jotta ei tule hankauksia, jotta kosteus kulkee niinkuin pitää ja jottei vaatteet liehuessaan jää kiinni.
Ne on käytännöllisemmät. Mulla on myös treenihousuja joissa on resorit lahkeissa. Siis nyt käytössä. Vanhat adidaksen treenihousut oli lähes hengenvaaralliset kun juuttuivat kengät alle ja kompastuin. Kerran juuttui jalkaprässiin. Lopulta repesivät treenissä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:44"]
Koska ne on MUOTIA. Kyllähän Prismat ja muut on täynnä jotain perus kolitsihousuja taikka väljempiä ohkaisia trikoita, osta sieltä. Ei niiden urheiluvaatteiden tarvitse olla jotain superhyper hienhaihduttavia värikkäitä omituisuuksia.
[/quote]
Ei siellä prismoissa tms ole. Eikä siellä ole ohkaisia väljempiä trikoita. Sehän on se jutun juoni, ettei olisi trikoota. Sellaista mikä nuolee takapuolen ihoa. Olen katsonut ja etsinyt. Ja jos on, niin ne on niitä jumppatrikoita, jonka malli on vuodelta 2002. Collegehousuissa tulee kuuma. Ja ne on mulle olohousut, ei jumppahousut.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:51"]
Ne on käytännöllisemmät. Mulla on myös treenihousuja joissa on resorit lahkeissa. Siis nyt käytössä. Vanhat adidaksen treenihousut oli lähes hengenvaaralliset kun juuttuivat kengät alle ja kompastuin. Kerran juuttui jalkaprässiin. Lopulta repesivät treenissä.
[/quote]
Sellaisia etsin. Ohut hengittävä materiaali, väljähkö malli ja resorit lahkeissa. Yhdet tuollaiset kiitos!
ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:44"]
Koska ne on MUOTIA. Kyllähän Prismat ja muut on täynnä jotain perus kolitsihousuja taikka väljempiä ohkaisia trikoita, osta sieltä. Ei niiden urheiluvaatteiden tarvitse olla jotain superhyper hienhaihduttavia värikkäitä omituisuuksia.
[/quote]
Ei siellä prismoissa tms ole. Eikä siellä ole ohkaisia väljempiä trikoita. Sehän on se jutun juoni, ettei olisi trikoota. Sellaista mikä nuolee takapuolen ihoa. Olen katsonut ja etsinyt. Ja jos on, niin ne on niitä jumppatrikoita, jonka malli on vuodelta 2002. Collegehousuissa tulee kuuma. Ja ne on mulle olohousut, ei jumppahousut.
ap
[/quote]
Ahaa no minkähänlaisia housuja sä sitten oikein haet kun ei kelpaa kolitsit, ei löysät trikoot eikä tiukatkaan trikoot? Mä ainakin syksyllä ja talvella lenkkeilen kolitsihousuissa ja kesäisin ohkaisissa kolitsikapreissa jotka on suht löysät tai sitten niissä tiukoissa trikoissa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:51"]Ne on käytännöllisemmät. Mulla on myös treenihousuja joissa on resorit lahkeissa. Siis nyt käytössä. Vanhat adidaksen treenihousut oli lähes hengenvaaralliset kun juuttuivat kengät alle ja kompastuin. Kerran juuttui jalkaprässiin. Lopulta repesivät treenissä.
[/quote]
Ja lisään vielä että lidlissä on sekä leveälahkeisia että tiukkoja trikoita. Silloin kun siellä on treenivaatteita. Kohta taitaa olla taas tulossa. Ja varmaan kohta muuallakin on enemmänkin, kun housumuoti taas muuttuu.
Tokmannilta löytyy hyvin perinteisempää mallia olevia treenivaatteita.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:44"]
[/quote]
ap
[/quote]
Ahaa no minkähänlaisia housuja sä sitten oikein haet kun ei kelpaa kolitsit, ei löysät trikoot eikä tiukatkaan trikoot? Mä ainakin syksyllä ja talvella lenkkeilen kolitsihousuissa ja kesäisin ohkaisissa kolitsikapreissa jotka on suht löysät tai sitten niissä tiukoissa trikoissa.
[/quote]
Ja mitä helvettiä "kolitsihousuissa tulee kuuma"? No totta helvetissä urheillessa tulee kuuma ja hiki oli päällä mitä hyvänsä, jos liikkuu niin että syke kohoaa ja että siitä on jitain hyötyäkin sen kunnon kasvamisen kannalta. Kyllä minäkin topissa ja niissä trikoissa tai kolitsikapreissa hikoilen ja tulee kuuma kun hölkkään tai teen lihasjumppaa kotona.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:44"]
[/quote]
ap
[/quote]
Ostaa tarpeeks väljät, esim limitedit mitä myydään mm. New yorkerilla
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:44"] Koska ne on MUOTIA. Kyllähän Prismat ja muut on täynnä jotain perus kolitsihousuja taikka väljempiä ohkaisia trikoita, osta sieltä. Ei niiden urheiluvaatteiden tarvitse olla jotain superhyper hienhaihduttavia värikkäitä omituisuuksia. [/quote] Ei siellä prismoissa tms ole. Eikä siellä ole ohkaisia väljempiä trikoita. Sehän on se jutun juoni, ettei olisi trikoota. Sellaista mikä nuolee takapuolen ihoa. Olen katsonut ja etsinyt. Ja jos on, niin ne on niitä jumppatrikoita, jonka malli on vuodelta 2002. Collegehousuissa tulee kuuma. Ja ne on mulle olohousut, ei jumppahousut. ap [/quote] Ahaa no minkähänlaisia housuja sä sitten oikein haet kun ei kelpaa kolitsit, ei löysät trikoot eikä tiukatkaan trikoot? Mä ainakin syksyllä ja talvella lenkkeilen kolitsihousuissa ja kesäisin ohkaisissa kolitsikapreissa jotka on suht löysät tai sitten niissä tiukoissa trikoissa. [/quote] Ja mitä helvettiä "kolitsihousuissa tulee kuuma"? No totta helvetissä urheillessa tulee kuuma ja hiki oli päällä mitä hyvänsä, jos liikkuu niin että syke kohoaa ja että siitä on jitain hyötyäkin sen kunnon kasvamisen kannalta. Kyllä minäkin topissa ja niissä trikoissa tai kolitsikapreissa hikoilen ja tulee kuuma kun hölkkään tai teen lihasjumppaa kotona.
[/quote]
Tottakai sen liikunnan tarkoitus on nostaa hiki pintaan, mutta kun ne collarit eivät ole hikoillessa miellyttävät päällä.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:44"] Koska ne on MUOTIA. Kyllähän Prismat ja muut on täynnä jotain perus kolitsihousuja taikka väljempiä ohkaisia trikoita, osta sieltä. Ei niiden urheiluvaatteiden tarvitse olla jotain superhyper hienhaihduttavia värikkäitä omituisuuksia. [/quote] Ei siellä prismoissa tms ole. Eikä siellä ole ohkaisia väljempiä trikoita. Sehän on se jutun juoni, ettei olisi trikoota. Sellaista mikä nuolee takapuolen ihoa. Olen katsonut ja etsinyt. Ja jos on, niin ne on niitä jumppatrikoita, jonka malli on vuodelta 2002. Collegehousuissa tulee kuuma. Ja ne on mulle olohousut, ei jumppahousut. ap [/quote] Ahaa no minkähänlaisia housuja sä sitten oikein haet kun ei kelpaa kolitsit, ei löysät trikoot eikä tiukatkaan trikoot? Mä ainakin syksyllä ja talvella lenkkeilen kolitsihousuissa ja kesäisin ohkaisissa kolitsikapreissa jotka on suht löysät tai sitten niissä tiukoissa trikoissa.
[/quote]
Lue vastaus 8.
Salilla on niin vitun noloa ja naurettavaa kun näkee lihavia ämmiä tiukat trikoot jalassa, niin että läskit puristuu kasaan ja persvaossa on sellainen helvetin hupaiaa V-mallin hikivana! :D
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:53"]
Sellaisia etsin. Ohut hengittävä materiaali, väljähkö malli ja resorit lahkeissa. Yhdet tuollaiset kiitos!
ap
[/quote]
Tilasin juuri Ellokselta tuollaiset! Ovat mielestäni hyvän malliset päällä. Jos linkki ei toimi, niin löytyy haulla nimellä Jessie pant:
http://www.ellos.fi/ellos-sport/jessie-pant/371026?selArt=580234&pr=0C1B2S3T
Muistaakseni H&M:lla oli myös väljempiä malleja.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:00"]Salilla on niin vitun noloa ja naurettavaa kun näkee lihavia ämmiä tiukat trikoot jalassa, niin että läskit puristuu kasaan ja persvaossa on sellainen helvetin hupaiaa V-mallin hikivana! :D
[/quote]
Minä käytin aluksi löysiä housuja salilla. Nyt kun olen 25 kiloa kevyempi, uskallan jo käyttää niitä trikoita. Vielä nolompaa on kun ne lihavat käyttävät trikoita kaupassa, ostarilla, jopa baarissa.
Miksi et osta kollegehousuja miesten osastolta tai vastaavia. Niitä voi naiset pitää ihan samanlailla.
https://www.intersport.fi/fi/tuote/casall-hamony-pants-w-housut-56420067/
Nämä on minun lempparit. Saa muista verkkokaupoista edullisemmin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 12:03"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 11:53"]
ap
[/quote]
Tilasin juuri Ellokselta tuollaiset! Ovat mielestäni hyvän malliset päällä. Jos linkki ei toimi, niin löytyy haulla nimellä Jessie pant:
http://www.ellos.fi/ellos-sport/jessie-pant/371026?selArt=580234&pr=0C1B2S3T
Muistaakseni H&M:lla oli myös väljempiä malleja.
[/quote]
Joo, h&m:ltä minäkin taisin ostaa niitä missä on resorit. T. 4