Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset omistaa aina niin paljon vaatteita, meikkejä, kenkiä ja tavaroita?

Vierailija
17.03.2022 |

Eikö naiset mieti ollenkaan luontoa?!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, No ei ees. (kurkkaa vielä varalta housuun)

t. nainen

Vierailija
2/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan kaksi paria kenkiä. Meikkejä ei ole yhtään, vaatteita yksi laatikostollinen.

Koko omaisuuteni mahtuu 2 isoon matkalaukkuun ja toinen matkalaukku olisi yli puolillaan taidetarvikkeita. Aijuu ja kitara.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä sitä!

Vierailija
4/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole. Osalla ei ole edes sen verran että pärjäisi. Joillakin rahakkailla kai runsaasti, jos on sen tyyppinen ihminen.

Vierailija
5/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset keskimäärin tekevät vähemmän töitä, jolloin jää aikaa muulle.

Vierailija
6/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet omistaa niin paljon elektroniikkaa? Pleikkarit, televisiot, ajoneuvot, audiolaitteet, puhelimet, (peli)tietokoneet kaikilla mausteilla ovat monella miehellä viimesen päälle. Pikamuoti on kyllä iso ongelma mutta olen aina ihmetellyt, miten naisten koulutusta jaksetaan moralisoida mutta miesten leluilla ei olekaan väliä...

Vierailija
7/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutusta siis, ei koulutusta :D

Vierailija
8/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, keskiverto mies omistaa varmaan melko paljon elektroniikkaa yms kojeita.

Oon täyttänyt sisäistä tyhjiötä ja paikannut turvattomuuden tunnetta ostamalla liikaa vaatteita, kosmetiikkaa, asusteita yms.

Vierailija
9/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet omistaa niin paljon elektroniikkaa? Pleikkarit, televisiot, ajoneuvot, audiolaitteet, puhelimet, (peli)tietokoneet kaikilla mausteilla ovat monella miehellä viimesen päälle. Pikamuoti on kyllä iso ongelma mutta olen aina ihmetellyt, miten naisten koulutusta jaksetaan moralisoida mutta miesten leluilla ei olekaan väliä...

Minäkin näpytän tänne elektroniikalla, vaikken ole mies 🤔

Vierailija
10/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kyselee älyttömiä keskustelupalstalla? 

Vierailija
11/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan toisaalla:

"Miksi naiset eivät laittaudu, miksi ette pukeudu seksikkäästi, miksi ette panosta ulkonäköön...."

uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
12/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kaikki naiset? Itselläni on vaatteita tosi vähän koska inhoan käydä vaateostoksilla. Kenkiä on ne mitä eri kausina tarvitaan, tällä hetkellä kahdet talvikengät. Meikkejä mulla on puuteri ja ripsiväri. Tavaroita? Mitä tarkoitat tavaroilla? Kyllä mulla tavaroita on, mutta varsinaisesta tusinakrääsästä en tykkää koska haluan pyyhkiä pölyt helposti. Silti sitä tavaraa vaan kertyy, ovat tulleet perintönä, esimerkiksi itse maalaamiaan maljakoita ja karahveja. Myös lasten tekemiä askarteluja on aika paljon ja osaksi omia lapsena tekemiä ja osan omista leluistani olen myös säästänyt. Ei näitä kaikkia ihan raaski poiskaan heittää. 

Vierailija
13/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerät kiviaikavarpaat luulevat olevansa seksikkäitä kumihuulineen ja kotkankynsineen

Vierailija
14/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikilla ole. Itselläni pari korua, ei yhtään meikkejä, vaatteita aina sen mitä pakosti tarvii samoin kenkiä. Välillä kyllä ihmettelen kun jotkut tekevät esim nettikirppikselle myyntipuun ja valtava määrä takkeja,laukkuja,kenkiä jne...myyntiin.

Vierailija
15/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tiedemies uskoo, että naisen aivot muistuttavat enemmän lintujen aivoja kuin esim. miesten aivoja. Linnutkin esim. keräilevät kaikennäköistä kiiltävää pesäänsä, lisäksi tuo selittäisi aika monta asiaa naisten hengen maailmasta ja käyttäytymisestä vuosien varrella.

Tapani

Vierailija
16/16 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa muka vain miehillä sillä minä olen meistä se joka hankkii ja himoitsee uusinta elektroniikkaa, niitä ns. uutuus leluja eikä se mieheni, enkä ole kiinnostunut ulkonäön muokkaamisesta muodista puhumattakaan enkä vaate ja kenkä määristä. 

Olen tuhlannut älyttömästi elektoniikka uutuuksien hankkimiseen ja nyt alkanut vähän hillitsemään iän myötä sitä kun se on ihan rahan heittämistä pois mutta sitten taas tuntuu että taantuu eikä pysy kehityksen kärryillä ja todellakin putoaa siitä hyvin nopeasti. Pudokkaita kun olen katsellut niin säälittää etteivät osaa mitään ja ihan kaikkeen tarvitaan toisten apua että osaa yhtään mitään asioitaan hoitaa sähköisesti tai ei pysty opettelemaan äly puhelinta kun pelkää sitä ja oman ikäisissänikin +55v tietoyhteiskunnasta pudonneita tosi paljon. 

Ylläpidän kaikki kodin tietotekniikka laitteet niin että ne toimii kun miestäni ei kiinnosta ne muuta kuin rakentaminen on hänen ominta alaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi