Miten muka naiset ei pitää huolta itsestään?
Sitä mä en voi ymmärtää miten aika ei riitä ihan perusjuttuihin mitä kauneudenhoitoon tulee. Tulin tänään kotiin klo 20.30, laitoin lapsille kaakaot ja join itse kupin teetä. Sitten värihuuhtelu hiuksiin, ihonpuhdistus ja savinaamio naamalle, suihkuun, ja sen jälkeen nopeat mani- ja pedikyyrit mukaanlukien öljyt, hieronta ja kovettaja, lopuksi väritön lakka. Nopea föönaus kuivahoitoaineella. Sitten oli aikaa vielä silittää viikon työvaatteet (miehen ja omat) ja lukea romaania pari tuntia. Nyt nukkumaan ja huomenna ysiksi töihin. Ei mitenkään yöivoimaisen vaikeaa, vaikka teenkin pitkiä päiviä ja ylitöitä.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 02:07"]Minua kiinnostavat henkiset ominaisuudet enemmän kuin ulkonäkö. Käytän vapaa-aikani ennemmin vaikka uusien kielten ja muiden taitojen opettelemiseen kuin naaman ja kynsien laittamiseen ja niiden pohtimiseen.
[/quote]
Minusta on tosiaankin julmaa, että ajatellaan, että mikäli nainen haluaa näyttää kauniilta, hän ei voi olla normaalilla älykkyysosamäärällä varustettu. Ulkonäkö ei ole minulle tärkeää esim. puolisoa valittaessa, mutta omaan ulkonäkööni kiinnitän kyllä paljon huomiota, koska nautin laittautumisesta, mekoista, korkokengistä ja hiusten kihartamisesta. Puhun silti englantia ja ruotsia, sekä vähän ranskaa ja saksaa, rakastan kirjallisuutta ja elokuvataidetta, ja kirjoitan myös työkseni (en ole bloggaaja). Miksi olette naiset niin ilkeitä? Minua ei haittaa, jos joku jättää ulkonäön hoitamisen vähemmälle, niin miksi teitä haittaa, jos joku sitä hoitaa?
N25
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 02:07"]Minua kiinnostavat henkiset ominaisuudet enemmän kuin ulkonäkö. Käytän vapaa-aikani ennemmin vaikka uusien kielten ja muiden taitojen opettelemiseen kuin naaman ja kynsien laittamiseen ja niiden pohtimiseen.
[/quote]
Minusta on tosiaankin julmaa, että ajatellaan, että mikäli nainen haluaa näyttää kauniilta, hän ei voi olla normaalilla älykkyysosamäärällä varustettu. Ulkonäkö ei ole minulle tärkeää esim. puolisoa valittaessa, mutta omaan ulkonäkööni kiinnitän kyllä paljon huomiota, koska nautin laittautumisesta, mekoista, korkokengistä ja hiusten kihartamisesta. Puhun silti englantia ja ruotsia, sekä vähän ranskaa ja saksaa, rakastan kirjallisuutta ja elokuvataidetta, ja kirjoitan myös työkseni (en ole bloggaaja). Miksi olette naiset niin ilkeitä? Minua ei haittaa, jos joku jättää ulkonäön hoitamisen vähemmälle, niin miksi teitä haittaa, jos joku sitä hoitaa?
N25
[/quote]
Siksi, että tännekin suolletaan tällaisia syyllistäviä aloituksia jatkuvasti. Minusta on todella surullista, miten paljon painoarvoa ulkonäölle annetaan. En keksi, että mitä lisäarvoa kynsien lakkaus tai hiusten khartaminen toisi elämääni. Käytän niihin menevän ajan, rahan ja energian mieluummin käytännössä katsoen mihin tahansa muuhun. Minua ei häiritse muiden laittautuminen kunhan jätätte minut rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 02:07"]Minua kiinnostavat henkiset ominaisuudet enemmän kuin ulkonäkö. Käytän vapaa-aikani ennemmin vaikka uusien kielten ja muiden taitojen opettelemiseen kuin naaman ja kynsien laittamiseen ja niiden pohtimiseen.
[/quote]
N25
[/quote]
Siksi, että tännekin suolletaan tällaisia syyllistäviä aloituksia jatkuvasti. Minusta on todella surullista, miten paljon painoarvoa ulkonäölle annetaan. En keksi, että mitä lisäarvoa kynsien lakkaus tai hiusten khartaminen toisi elämääni. Käytän niihin menevän ajan, rahan ja energian mieluummin käytännössä katsoen mihin tahansa muuhun. Minua ei häiritse muiden laittautuminen kunhan jätätte minut rauhaan.
Siis otsikon piti olla: EHDI pitää huolta itsestään
Ap
Oliko kaakaon laittaminen ainut, mitä teit lasten kanssa? Sääli... Kun ehtisit vielä olemaan äiti lapsillesi.
Minulle ihan perusjuttuja tuollaiset. Itse ehkä ajattelen itsestään huolta pitämisen eri lailla. Käyn salilla neljä kertaa viikossa, Juoksen pari kertaa viikossa. Lisäksi vielä tanssi ja uinti. Siinä alkaa olla urheilun kannalta paketti koossa ja kyllähän noihin saa aikaa menemään. Lisänä terveellinen ruokavalio, hiusten ja ihon hoito ( näihin ei kauaa aikaa mene) paitsi hiusten laittoom saisi aikaa tuhlattua. Hampaiden hoito on myös tärkeää. Ihan itseäni varten on nämä kaikki. Meikkiä käytän välillä, mutta mielestäni olen luonnon kaunis ja voin olla ilmankin. Kampaajalla käyn kahden kuukauden välein ja kulmat värjään itse. Olen ihan nuoresta asti näin toiminut ja on vaikea ymmärtää mitä vaikeaa on rasvata kantapäät suihkun jälkeen. Siihen menee ehkä minuutti jos sitäkään. Ja saa aina sileät terveet kantapäät. On tullut nähtyä aika pahan näköisiä, ei varmaan tunnukaan kivoilta :(