Äkillisesti alkaneet raivokohtaukset :(
Olen muutaman kuukauden sisällä alkanut saada yllättäin selittämättömiä raivokohtauksia. Kohtausten aikana kiroiluttaa, tavarat lentelee ja on aggressiivinen olo. En ole oma itseni. Päässäni on muulloinkin myös usein sumea tunne... Aivan kuin "aivoni liikkuisivat". Mitäköhän tää voi olla :( Olen normaalisti todella hyväntahtoinen ja rauhallinen ihminen, enemmän sellainen hissukka, joten nuo kohtaukset pelottavat...
Kommentit (22)
Psyykkinen ylikuormitus? Itselleni tuli tuollaista kun samanaikaisesi 1)kilpirauhaslääkitys ei ollut kunnossa, lääkkettä olen syönyt vuosia, mutta se olisi pitänyt tarkistaa 2)sairastuin todella pahaan flunssaan 3)oli henkisesti todella kuorimittava ja stressaava elämäntilanne päällä. Koko kroppa ja mieli meni aivan totaaliseen tilttiin ja olin niin uupunut, että hyvä kun jaksoin kävellä. Pienimmästäkin vastoinkäymisestä jo niiden vastoinkäymisten päälle joita oli kasautunut kuukausikaupalla tuntui, että pimenee vintti.
Mulla alkoi olemaan töissä samaa, hermot paloi tosi herkästi ja samaten sillä hetkellä kädet tärisi, sen jotenkin itsekin tiesi heti että "jaa nyt on näitä päiviä". Viimeaikoina ei enää hermot ole menneet, mutta muuten vaan iskee jotain sellasia ihme syviä masennuskohtauksia. Työterveydessä ei löytäneet mitään fyysistä vikaa,veikkaan että jotain psyykkistä sullakin.