Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joitain kohteliaita ihmisiä pidetään m*lkkuina?

Vierailija
17.03.2022 |

Paras kaverini on aidosti sydämellinen ihminen ja haluaa auttaa muita ja toimia naisenakin herrasmiesmäisesti (availee ovia ja antaa naisille kukkia ym.). Jostain syystä häntä inhotaan ja kiusataan monessakin paikassa sekä pidetään jotenkin kajahtaneena. Mistä tuo ilmiö aiheutuu?

Aiempi ketju poistettiin noin minuutissa, vaikka aiheessa ei pitäisi olla mitään väärää. Joku ehti kommentoida, että ehkä ystäväni juoruillaan pahaa selän takana. Toisaalta mikä saisi juoruamaan hyväntahtoisesta ihmisestä pahaa? En ymmärrä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ennen kohtelias, ystävällinen ja hymyilevä, en ole enää, suomalaiset imevät kyllä energiat ja elämänilon jokaisesta ennen pitkää. Kannnattaa muuttaa ajoissa inhimillisempään maahan, jossa empatia ja elämänilo ovat sallittuja jopa toivottavia, eivät ihmisen tuhoamiseen kutsu.

Toinen sakki sitten nämä väkisin "auttajat"jotka pitävät itseään hyveellisinä ihmisinä ja suuttuvat jos tämä väkisin tuputettu "apunsa"ei uhrille kelpaa. Luennoivat koko ajan miten itse tekevät kaiken oikein (tätä hyvesignalointia kaiketi)ja miten toisenkin tulisi tehdä ja elää, puhuvat just koko ajan alentuvasti toiselle itseään samalla nostattaen:( Yleensä ovat imelän ystävällisiä ja oikein ylikohteliaita just kaiken aikaa, juoksen itse karkuun äkkiä näitä kokemusteni pohjalta.

Tiedän täsmälleen, mistä puhut! Haluaisin nähdä vielä Suomenkin muuttuvan, mutta en tiedä, kuinka kauan täällä jaksaa kituutella. Meidän elämäniloisten pitäisi varmaan perustaa oma kylä. Uskon meitä olevan ainakin tuhansia.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla