Mikä naapurissasi ärsyttää?
Eli sain noista lukuisista naapuriketjuista idean tehdä tämmösen. Kerro mikä naapurissasi ärsyttää? Voimme ottaa kaikki opiksi, ja opetella olemaan täydellisiä naapureita :)
Tai sitten vaan hauskuuttaa itseämme lukemalla.
Kommentit (74)
Kitupoltto. Naapurit (tai oikeastaan naapurin mies) kitupolttaa aivan liian usein semmoista vähän puutarhajätteen tyyppistä matskua, ja se haittaa meitä tosi paljon, koska osa perheestämme saa pienhiukkasrikkaasta savusta hengitystieoireita. Ja oon sanonut siitä, välillä se loppui, mutta nyt alkoi taas. Naapurit on ihan hyviä tuttuja meille, naapurin rouva ihan mun ystäväkin. Eli ei oo helppoa.
Muka-uskovaisuus, häiriintyneet kakarat ja saamattomuus.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:55"]Kauhea kälätys itäsuomen murteella
[/quote] mullakin kauhea kokemus kuopiolaisnaapurista! Itse tamperelaisena arvostan sellaista pikaista tervehtimistä ja korkeintaan kaunis päivä tänään -juttuja. Mutta voi luoja, tuon naapurin nähdessäni juoksin nopeasti kotiin /piilottelin puskan takana/ odottelin autossa/ leikin puhuvani puhelimessa... Jos tervehtimään erehtyi, joutui puoleksi tunniksi sairauskertomusluetteloa kuuntelemaan, tai lapsenlapsi Kuopiossa sitä tai tätä. Siis joka halvatun kerta. Kuopion murteella. Aaaargh.
Se että ne ramppaa edestakaisin pitkin päivää ja kälättää rapussa, jotain turkkilaisia
Kun se ei koskaan tuu käymään kahvilla. Juoksee vaan jossain salilla :D
Se kun naapurin teinillä on huonon musiikin päivä eikä luukuta sellaista musiikkia mitä muutenkin kuuntelen. Onneksi soittaa yleensä hyvää tai ainakin kuunneltavaa musiikkia, muut naapurit voivat olla tästä eri mieltä :D
Naapurin naisella jokin pakkomielle nurmikonleikkuuseen.. Eikö ihmisellä oikeasti muuta tekemistä ole?
Räksyttävät pikkukoirat. Ärrrrsyttäviä ovat, vähän kun jossain risahtaa/ liikahtaa niin nämähän aloittavat!
Ei niin mikään. Maalla asutaan, lähimmät parin sadan metrin päässä ja nekin mukavia.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:03"]
Se kun naapurin teinillä on huonon musiikin päivä eikä luukuta sellaista musiikkia mitä muutenkin kuuntelen. Onneksi soittaa yleensä hyvää tai ainakin kuunneltavaa musiikkia, muut naapurit voivat olla tästä eri mieltä :D
[/quote]: D itse olen varmaan tällainen "unelma-naapuri", tosin en ole teini, 25 v. olen.
Naapurin pittbul meinasi syödä meidän koiran meidän omalla pihalla! "Pikkasen" ärsyttää ettei omalla pihallaankaan voi olla
Ei ole kahdeksan vuoden aikana vielä tullut niin paljoa nähtyä että osaisi tuohon vastata.
Arabimies joka huutaa hulabaloota kovaan ääneen, telkkari pauhaa ja kaikki eläminen tapahtuu yöaikaan mahdollisimman kovaäänisesti kun toiset yrittävät nukkua. Sylkee ja heittää ruokaa ulos ikkunasta. Syyttää heti rasistiksi jos metelistä valittaa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:03"]
[/quote]Mitä se muuten yleensä kuuntelee, se mistä tykkäät, tuli vaan mieleen?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:59"]Minun naapurissa asuu nuoripari joka tappelee todella paljon. Huutavat toisilleen ja kuuluu aivan liian selkeästi tänne.
[/quote]
Missä?
Ei mikään... Me varmaan ollaan ärsyttävämpiä :(
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:05"]
Arabimies joka huutaa hulabaloota kovaan ääneen, telkkari pauhaa ja kaikki eläminen tapahtuu yöaikaan mahdollisimman kovaäänisesti kun toiset yrittävät nukkua. Sylkee ja heittää ruokaa ulos ikkunasta. Syyttää heti rasistiksi jos metelistä valittaa.
[/quote]Just, tässä tää nähdään. Ne saa tehä mitä vaan, ja jos jotain sanoo niin rasisti-kortti vedetään.
Meteli. Naapurin lapset mylvivät kuin lehmät laitumella. Kaupungissa kuintenkin asutaan.
Typerät huonosti tontille suunnitellut talot!
Muuten ovat ihan ok, emme ole juurikaan tekemisissä -moikataan kyllä. Joidenkin naapureiden kanssa ollaan erittäin hyviä ystäviä