Mikä naapurissasi ärsyttää?
Eli sain noista lukuisista naapuriketjuista idean tehdä tämmösen. Kerro mikä naapurissasi ärsyttää? Voimme ottaa kaikki opiksi, ja opetella olemaan täydellisiä naapureita :)
Tai sitten vaan hauskuuttaa itseämme lukemalla.
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:03"]Kyttääjät ja juoruämmät
[/quote]
Tämä!!!
Ei mikään, ei siis yhtään mikään! Hallelujah ja toivottavasti eivät myy talojaan.
Ennen omakotitaloa: Huilunsoittaja yläkerrassa. Hississä sadesäällä kuljetettava maailman pahanhajuisin koira (olin tottunut semipahanhajuiseen omaan, mutta tuon takia meinasi laatta lentää). Ehkä ex-asukas, avaimilla pyykkitupaan nukkumaan menevä mies eikä sen takia lukon sarjoitusta opiskelija-asunnosta viitsineet vaihtaa. Viivaan parkkeeraava eukko, joka lommotti toistuvasti auton kyljen, mutta milläs todistat ja älykääpiöllä oli vielä reunapaikka eli mahis vetää pari metriä ruudusta ohi toiseen suuntaan. Ketjupolttava naapuri. Kälättävä uteleva kyylä naapurin akka. Roskikset penkova ja valvova naapuri, "biojäteroskis on toisella jätekatoksella!", joo vienkö tämän menkkasidepussin biojätteisiin. Lumitöitä valvova naapuri rivarissa, mikäpä mukavampi tapa tehdä oman pihan lumitöitä kun äijä seisoo portilla katsomassa kaljatölkki kädessä. Ainiin, mt-ongelmaisia rikollisia poikaystäväksi keräävä naapuri, jonka eksät sitten etsi neitoa naapureiden ovelta. Ja tässähän oli ihan pintaraapaisu viidestä vuodesta eri kerrostaloista ja rivareista.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:04"]
Räksyttävät pikkukoirat. Ärrrrsyttäviä ovat, vähän kun jossain risahtaa/ liikahtaa niin nämähän aloittavat!
[/q
Koiran duuni. Taidat olla vähän yksinkertainen.
[/quote]Ootko itse hieman vajaa? Ei koirien kuulu räkyttää koko ajan. Jos ei pysty niitä kouluttamaan niin pitäisi antaa taitavampien hoitaa homma?
Jatkuva valittaminen normaaleista äänistä ja myös hajuista. Tosin vähään aikaan ei ole tietääkseni tullut paljon kitinää, ehkä ne tiukkapipoisimmat ovat muuttaneet pois.
Se kun se saatanan ruma tramppa piti koko tontilla laittaa just siihen, että se on 10 metrin päässä meidän olohuoneen ikkunoista. Miksei sitä kammotusta voi laittaa keskelle pihaa tai omien ikkunoiden eteen?
Naapurin ikuisuusremontti, johon olen herännyt lähes joka aamu puolen vuoden ajan.
Naapurin koira, haukkuu lehdenjakajan aina keskellä yötä.
Naapuri huudattaa välillä kännissä iskelmää ja mylvii asunnossaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 23:39"]Elämää rivarissa: molemmilla naapureilla pakkomielle ajaa nurmikkoa, siivota pihaa, laittaa ja järjestellä. Päivästä ja viikosta toiseen. Ikinä ei tuu valmista. Autoja ollaan pesemässä joka toinen päivä, tietysti parkkeerataan minne vaan saadaan mahtumaan. Metrin päähän meidän ulko-ovesta.
Kiiltokuvaelämää, kaikki on niin siistiä, puhdasta ja täydellistä. Housut prässissä, solmiot ojennuksessa. Me ollaan varmaan tän taloyhtiön häpeäpilkku, kun meidän perheellä on parempaakin tekemistä kuin kiillottaa ovenkahvoja. Roskien vientikin luontuu vaikka pyjamat päällä. :D
Sit kuitenkin naapurissa lapsille huudetaan vittusaatanaa, mut kun satutaan meihin törmäämään, myhäillään vaan et meidän jannicalla on uhmaikä, jos on kuulunu meiltä jotain mölyä, hihhih. Ja se helvetin huuto kuuluu meille ihan joka päivä. Meidän ikkunan alla (parkkipaikka siinä) meuhkaavat. Teen toisinaan yötyötä, mut turha kuvitella nukkuvansa pitkään, kun naapurin (huuto)herätyskello pärähtää soimaan kuitenkin viimeistään kello kahdeksalta. Koiriakin niillä on, mut ne sentään osaa käyttäytyä.
Ei siinä, naapureita varmaan ärsyttää meidän rento suhtautuminen pihan hoitoon yms. :F ja joo. Kyllä meilläkin ajetaan nurmikko ja kitketään rikkaruohot, aina silloin kun on tarvetta.
T. 2 vuotta ja alkaa jo riittää
[/quote]
Mikset soita metelistä poliisille/sossulle?
No nainen sitten, vähän päälle parikymppinen
Se, että ämmä ei vaan osaa parkkeerata autoa. Aina on puoli auto viivan ylitse niin, että omani ei mahdu ruutuun. Tai sitten se on keskellä pihaa koska ei ole jaksanut yrittää ruutuun.
Joskus on kieltämättä saattanut käyny mielessä, mut ei taida olla sentään niin vakavaa. Lähinnä siis korottavat ääntään lapselle (varsinkin, jos kiukuttelee) ja ovat ehkä "vähän" hysteerisiä komentamaan. Ja mistäs mä tiedän, et miten se lapsi sit siellä kiukuttelee, vaikka kiltiltä mun silmiin vaikuttaakin. Oon vaa yrittäny aatella, et ehkä heillä on pinna kireellä.. Noh, ois varmaan mullaki, jos pitäis olla koko ajan puunaamassa ja laittamassa. :D
Kirosanoja tulee valitettavasti ja huutokomennusta. Harvoin vaan tapahtuu ns. hiljaisuuden aikaan. Ymmärränhän mä, että lapsiperheistä ääntä lähtee mut silti se meuhkaaminen välillä ärsyttää ihan tosissaan. Ei onneks kestä yleensä kuin sen aikaa, että pakkaavat itsensä autoon. Siinä meidän ikkunan alla. Minkäs teet kun on vanha talo ja seinät kuin paperia.. Toisaalta, voi olla, että meiltäkin kuuluu elämän ääniä heidän suuntaansa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 00:04"]Joskus on kieltämättä saattanut käyny mielessä, mut ei taida olla sentään niin vakavaa. Lähinnä siis korottavat ääntään lapselle (varsinkin, jos kiukuttelee) ja ovat ehkä "vähän" hysteerisiä komentamaan. Ja mistäs mä tiedän, et miten se lapsi sit siellä kiukuttelee, vaikka kiltiltä mun silmiin vaikuttaakin. Oon vaa yrittäny aatella, et ehkä heillä on pinna kireellä.. Noh, ois varmaan mullaki, jos pitäis olla koko ajan puunaamassa ja laittamassa. :D
Kirosanoja tulee valitettavasti ja huutokomennusta. Harvoin vaan tapahtuu ns. hiljaisuuden aikaan. Ymmärränhän mä, että lapsiperheistä ääntä lähtee mut silti se meuhkaaminen välillä ärsyttää ihan tosissaan. Ei onneks kestä yleensä kuin sen aikaa, että pakkaavat itsensä autoon. Siinä meidän ikkunan alla. Minkäs teet kun on vanha talo ja seinät kuin paperia.. Toisaalta, voi olla, että meiltäkin kuuluu elämän ääniä heidän suuntaansa.
[/quote]
Tämä siis vastaukseksi 64:lle
Se että niitä ylipäänsä on. Muuttaisin korpeen jos olisi mahdollista.
Kauhea kälätys itäsuomen murteella
Saman kerrostalon asukkaissa ei ärsytä mikään, hyvinkinhiljaista porukkaa jotia ei näe juuri koskaan. Naapurissa omakotitalon pihalla tuntitolkulla räksyttävät koirat tekisi mieli ampua (ei huolta, en oikeasti suunnittele sellaista).
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:55"]
Kauhea kälätys itäsuomen murteella
[/quote]Meillä taas pelkkää albanian kieltä.
Ei edes se, että tappelevat kännissä öisin, mutta tupakan poltto sisällä. Se haju on todella kuvottava täällä meillä.
Ei mikään. Rivitaloelämä on mukavaa. Näihin valikoituu aina mukavimmat asukkaat.
Naapurin keski-ikäinen kyttääjäjä rouva.
Minun naapurissa asuu nuoripari joka tappelee todella paljon. Huutavat toisilleen ja kuuluu aivan liian selkeästi tänne.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 22:16"]Lapset mölyää kilpaa nuivan äitinsä kanssa, omaa vauvaa en voi nukuttaa etupihalla enkä takapihalla kun naapurin muksut siirtyy aina juuri sinne, minne olen omani parkkeerannut. Kurjaa :( olen kyllä maininnut asiasta, että voisiko vauvan vaunut huomatessaan siirtyä edes pari askelta kauemmas kiljumaan vittusaatanaa omille lapsilleen, mutta eipä tietenkään onnistu moinen. Parkkeeraa autonsa minun ruutuuni toistuvasti. Tai kahteen ruutuun poikittain :D on myös vallannut rivitalon päädyssä sijaitsevan pyykinkuivaus-alueen itselleen (hänellä siis päätyasunto) ja pitää sielä kiinnitettynä tuntitolkulla ulvovia piskejään. Ei moikkaa. Kysyi toiselta naapuriltamme että onkohan meillä koliikkivauva kun itkee niin paljon. No ei ole, eikä itke tavallista enempää :D piti ilmeisesti vaan päästä kauttarantain vittuilemaan. Ei ilmeisesti enää itse muista, että pienet vauvat itkevät. Pitää myös torikokousta naapuritalon narkkarieukon kanssa ja silloin se meininki vasta hullunmyllyä onkin.
[/quote]
Tsempit sulle!