Suomen täydelliset veиäläisиaiset -official online ketju
Av-raati valmiina!! Annetaan taas kyseiselle sarjalle lisäpotkua ruotimalla jaksojen tapahtumia reaaliaikaisesti (ja miksei taannehtivastikin) tähän ketjuun. Pidetään keskustelu asiallisena, mutta älä ihmeessä vaikene pienimmästäkään huomiostasi ;)
Kommentit (310)
Jestas miten teennäistä tuon ARAn jutustelu! OK, tiedän että nuo on käsikirjoitettua mut siinä kun olivat lasillisella sen kaverinsa kanssa, niin se kaveri oli ihan vaikeana kun ARA yrittää väkisin tehdä tikusta asiaa jenkki-great-meiningillä. Buahahahaaa
joo siis aivan kauheaa. en ole ikinä seiskaa pitänyt arvossa ja uskonut juttuja mitä nyt joskus lukenut jos on tarjolla esimerkiksi kampaajalla, mutta nyt alensi seiskan kuvaa entisestään. en halua millään tasolla tukea moista roskalehteä..
pidin alisasta promokuvien perusteella paljon mutta linkattu musavideo kyllä muutti mieleni. tai hyvä että kokeilee eri juttuja mutta aivan kauhee biisi ja ilmeet..
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:18"]
Ai kauhee ton Sofian silmät :D on niin kireeks vedetty et sattuu kattoaki!
[/quote]
Sofia on kaikista muovisimman näköinen. Noilal täyteaineilla ja botoxella alkaa jokainen "hoidettu" muistuttaa toinen toistaan. Ihmetetlen kun mainitaan että hän on kouluttautunut Venäjällä lastenlääkäriksi. Kuitenkin samassa jutussa kerrotaan, että muuttanut pienenä äitinsä kanssa Lappeenrantaan.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:23"]
No ni, Susanna penttilä!
[/quote]
Susannalla on outo vanhan tädin ääni, samanlainen puhetyyli on myös Helena Lindbergillä ja molemmat Suomen puumia.
Katsoin vain pienen pätkän mutta Regina on luonnonkaunis ja raikas!
Mun ennakkosuosikki on se tummatukkainen bisnesnainen, mutta oikeastaan kukaan ei vaikuta tosi ärsyttävältä (paitsi ehkä se tinderis Aliisa). Luulen kuitenkin, että tulen pitämään omalle tavallaan kaikista noista naisista. Muistelen esim. vieläkin kaiholla ruotsalaisten täykkäreitten Anna Ankkaa.
veиäläisиaiset = veiäläisiaiset?
Mä en tajua miksi tuossa ohjelman nimessä n kirjain on käännetty toisin päin. Koska venäjäksi se и on i ja н on n.
Tuli vain mieleen.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:56"]veиäläisиaiset = veiäläisiaiset?
[/quote]
ne just
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:56"]Mä en tajua miksi tuossa ohjelman nimessä n kirjain on käännetty toisin päin. Koska venäjäksi se и on i ja н on n.
Tuli vain mieleen.
[/quote]
Oisko ihan vaan tyyliseikan vuoksi. Mitä nyt muutenkin otsikoissa tms. voidaan toimia joidenkin kielioppisääntöjen vastaisesti. Luultavasti suurin osa suomalaisista mieltää sen kuitenkin n-kirjaimeksi.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:01"]Mistä se tulee
[/quote]
liv, johan se tossa bannerissakin lukee
Just siisti tuo ohjelman nimen kirjoitettu tyyli :D Hyvin kekseliästä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:56"]Mä en tajua miksi tuossa ohjelman nimessä n kirjain on käännetty toisin päin. Koska venäjäksi se и on i ja н on n. Tuli vain mieleen. [/quote] Oisko ihan vaan tyyliseikan vuoksi. Mitä nyt muutenkin otsikoissa tms. voidaan toimia joidenkin kielioppisääntöjen vastaisesti. Luultavasti suurin osa suomalaisista mieltää sen kuitenkin n-kirjaimeksi.
[/quote]No näinpä. Miten voi olla, ettei tuota hoksaa? Vai pitikö vain päästä pätemään tämän, joka kyseli kirjaimesta...
No ni, nyt se alkoi. Introssa oli paljon isoja huulia.
Järkyttävän näköisiä haaskoja kaikki. Yök.
Minkä ikänen toi Regina on? Tosi nuoren näkönen muihin verrattuna!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 21:43"]
Elena voitti 16-vuotiaana seiskan tähtityttökisan http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Suomen-taydelliset-venalaisnaiset-kaunotar-poseerasi-16-vuotiaana-alusvaatteissa-Seiskan-Tahtityttona/1073012
[/quote]
Onpa muuten irvokasta kun alaikäisiä tyttöjä ollut Seiskan tähtityttöinä... Onko ollut viime vuosinakin?