Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Facebookissa nakee...

Vierailija
24.08.2015 |

kuka on kaynyt katsomassa sun profiilia? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:54"]

Tuo vuokraisäntäjuttu selittyy sillä että hänellä on tod näk puhelinnumerosi tallennettuna puhelimeensa, ja sinulla on sama numero facen tiedoissa, sen perusteella ehdottaa

[/quote]

Ei ole puhelinnumeroa fb:n tiedoissa. Sähköpostiselitykseen saattaisinkin uskoa, tosin vuokraisännällä ei ole g-mailia.

Vierailija
22/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tehdään feikkiprofiili, valehdellaan kaikki henk.tiedot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tehdä feikkiprofiilia että pääsisi näkemään oman profiilinsa ns. ulkopuolisen silmin; siihen on ihan toimintokin.

Ylhäällä lukon kuva -> kuka voi nähdä asiani -> näytä henkilönä

Sieltä näette miltä profiili näyttää ei-kavereiden sillmissä. Sieltä voi myös tarkistaa miltäs se näyttää jonkun tietyn kaverin silmin kun kirjoittaa hänen nimensä yläreunaan.

Vierailija
24/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:24"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:22"]Ilmestyy kaveriehdotuksiin [/quote] Ei kyllä mene ihan noin. [/quote] Ja miksei? [/quote] Pistä ihmeessä linkkiä missä Facebookin taholta tuo toiminto vahvistetaan kerran kuvittelet sen totta olevan. [/quote] Kyllä mulla pyörii ehdotuksissa juuri ne ketä oon stalkannu.

[/quote]

Niin, SUN ehdotuksissa. Ihan normaalia, että fb ehdottaa lisättäviksi sulle sellaisia, joita käyt säännöllisesti katselemassa.

[/quote]

Mulle ainakin oli ilmestynyt kaveriehdotuksiin vuokraisäntä, jonka kanssa ei ole ainuttakaan yhteistä kaveria, enkä ole käynyt koskaan katsomassa hänen profiiliaan. Kaikki muut kaveriehdotukset ovat sellaisia, joiden kanssa on yhteisiä kavereita.

ohis

[/quote]

Oletko koskaan lähettänyt vuokraisännällesi sähköpostia? Jos vuokraisännällä on esim. Gmail-tili, jonka osoitekirjasta löydyt, se on yksi keino saada tällaisia kaveriehdotuksia.

Mutta kieltämättä itsellänikin on pari hämmentävää tapausta, joita en osaa selittää. Suurin osa kaveriehdotuksista on joko kaverin kavereita tai sellaisia, joiden kanssa olen ollut jossain yhteydessä netin kautta, jne. Mutta pari ihmistä oli sellaisia, ettei ollut yhtään yhteistä kaveria, enkä ole koskaan ollut heidän kanssaan sähköpostiyhteydessä, ei mitään sellaista järkevää selitystä. Ja toinen näistä oli joskus lukiossa ihastunut minuun, eli olisi ihan ymmärrettävää, että hän olisi uteliaisuudesta vilkaissut FB-profiiliani.

[/quote]

Lisään vielä sen, että minulla ei ole opinahjojani listattuna FB-profiilissa, eikä ollut tällä tyypilläkään, joten sitä kautta ei kaveriehdotus voinut tulla. Eikä tosiaan meillä ollut yhteisiä kavereita lukiossakaan. Ylipäätään minulla on lukioajoilta vain kaksi FB-kaveria, joista kummallakaan ei ole koskaan ollut mitään tekemistä tämän tyypin kanssa.
[/quote]

FB "stalkkaa" myös kaiken sun netinkäytön jos käytät samaa selainta. Voi olla että teillä on esim. joku yhteinen kiinnostuksen kohde. Kummallisia ovat algoritmien tiet. Jjoskus ehdottaa vaan myös randomilla saman syntymäpaikan ihmisiä. (Mulla pienehkö kaupunki ulkomailla ja ehdottaa sieltä väkeä)

Vierailija
25/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdottaa kavereiksi paljon venäläisiä joitten nimiä en osaa edes kirjoittaa niin ei voi stalkkauksen perusteella kavereita ehdottaa... Mulla on kyllä yksi venäläinen kaveri mutta ei selitä sekään kaikkia kaveri ehdotuksia..

Vierailija
26/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:24"] [quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:22"]Ilmestyy kaveriehdotuksiin [/quote] Ei kyllä mene ihan noin. [/quote] Ja miksei? [/quote] Pistä ihmeessä linkkiä missä Facebookin taholta tuo toiminto vahvistetaan kerran kuvittelet sen totta olevan. [/quote] Kyllä mulla pyörii ehdotuksissa juuri ne ketä oon stalkannu.

[/quote]

Niin, SUN ehdotuksissa. Ihan normaalia, että fb ehdottaa lisättäviksi sulle sellaisia, joita käyt säännöllisesti katselemassa.

[/quote]

Mulle ainakin oli ilmestynyt kaveriehdotuksiin vuokraisäntä, jonka kanssa ei ole ainuttakaan yhteistä kaveria, enkä ole käynyt koskaan katsomassa hänen profiiliaan. Kaikki muut kaveriehdotukset ovat sellaisia, joiden kanssa on yhteisiä kavereita.

ohis

[/quote]Vuokraisäntä on käynyt katsomassa sinun profiiliasi?

Vierailija
27/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nää p****lätinät jo jättää ja joku vastata joka OIKEASTI tietää asiasta!?

Vierailija
28/28 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:44"]

Itselläni on feikkiprofiili josta todella usein käyn katsomassa omaa oikeaa profiiliani sillä nään siitä helposti miltä sivuni näyttävät julkisessa tilassa. Kertaakaan minun feikkiprofiiliani ei ole näkynyt oikean profiilin ehdotuksissa. Joten se siitä, ei näy stalkkaajat.

[/quote]

Sama. Tein feikkiprofiilini alun perin juuri sen takia, että pelkäsin jääväni kiinni stalkkaamisesta, mutta eipä ole vielä näkynyt vahvistusta pelolleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi