Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet! onko ajoittainen exän kauhea ikävä normaalia?

Vierailija
24.08.2015 |

Itse siis tein eropäätöksen ex-miehen vastusteluista huolimatta. Tai nykyinen hän vielä on, ero ei vielä tullut voimaan. Huomaan ajoittain kuitenkin ikävöiväni exän läheisyyttä, yhteistä naurua ja niitä hyviä hetkiä aivan järkyttävän paljon. Todella masentava ja sydäntäsärkevä ajatus, etten enää koskaan pääse hänen kainaloonsa... Harkitsin eroa kyllä vuosia, eli mikään äkkinäinen ratkaisu tämä ei ollut. Niitä hyviä hetkiä oli myös valitettavasti paljon vähemmän, kuin huonoja.. Siksi halusinkin erota.. Mutta silti tämä musertava ikävä! Kuuluuko asiaan, vaikka itse olenkin se jättäjä enkä jätetty.. Vai teinkö vaan karmean virheen..? Rohkaiskaa mua nyt jotenkin...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kultaa muistosi vain. Ei se oikeasti ollut niin hyvää, kerta eroa mietit. Älä kadu päätöstäsi vaan jatka eteenpäin.

Vierailija
2/2 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on normaalia kaivata ihmistä, jota on kovasti rakastanut. Pitäisin outona, ellet kaipaisi. Sulla on selvästi tunteita yhä häntä kohtaan, vaikka oletkin eropäätöksen tehnyt.

Se, että ette näe toisianne lainkaan, auttaa parhaiten ikävään. Muista, että joka kerta, kun annat periksi ja harrastatte vaikka seksiä, se pidentää ja vaikeuttaa eroprosessia. Siksi suosittelen pysymään erossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan