Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain naurukohtauksen

Vierailija
24.08.2015 |

Olen kaupankassalla töissä ja kesken asiakkaan palvelelemisen sain hirveän naurukohtauksen ilman mitään syytä.

Ensin yritin pidättää naurua mutta purskahdin nauruun ja "kohtaus" kesti ehkä n 20min.

jäi kyllä hävettämään. Toivottavasti asiakas ei luullut että hänelle nauroin :D

Mietin vain että onkohan tämä ihan normaalia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se olit sinä! Joo minä oikeesti luulin että sinä nauroit minulle. Voisit hävetä. Loukkaannuin. Enkä aijo enään käydä siellä kaupassa. Aattelin ilmoittaa pomollesi sinusta.
T. Se asiakas

Vierailija
2/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:22"]

Ai se olit sinä! Joo minä oikeesti luulin että sinä nauroit minulle. Voisit hävetä. Loukkaannuin. Enkä aijo enään käydä siellä kaupassa. Aattelin ilmoittaa pomollesi sinusta. T. Se asiakas

[/quote]

Sulle nyt nauraa varmaan harakatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:22"]

Ai se olit sinä! Joo minä oikeesti luulin että sinä nauroit minulle. Voisit hävetä. Loukkaannuin. Enkä aijo enään käydä siellä kaupassa. Aattelin ilmoittaa pomollesi sinusta. T. Se asiakas

[/quote]

Sulle nyt nauraa varmaan harakatkin.
[/quote]ketä oikeesti haittaa jos joku kirjottaa väärin? :D mua naurattaa aina nää pilkunviilaajat

Vierailija
4/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kun AP vahvistat sitä käsitystä että kaupankassat on jotain tyhjäpää-bimboja :(

Vierailija
5/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 17:29"]Tosi kiva kun AP vahvistat sitä käsitystä että kaupankassat on jotain tyhjäpää-bimboja :(
[/quote]

Provohan sä olet, mutta kenelle tahansa voi sattua tuollaista, ei ole ammatista kiinni ;)

Vierailija
6/6 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin nauru kuin epilepsiakohtaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän