Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurin kakaran käytös

Vierailija
24.08.2015 |

Meillä on kotona tietyt säännöt. Esim kengät jalassa ei tulla sisälle ym. Yksi naapurin poika on sellainen jästipää jolle tuo ei vain mene jakeluun ja todella huonokäytöksinen. Saattaa vain kävellä meille kotiin kengät jalassa ja huutaa nyrkit heiluen meille että "Missä on teidän pojan pyörän avaimet että pääsee mun kanssa ulos". Lisäksi on selvästi opettanut pojillemme huonoa kieltä. Pitääkö tässä oikeasti alkaa kasvattamaan toisen perheen lasta? Vai kiellänkö sitten kokonaan omien lastemme ja hänen kaveruuden jos ei pikkuherraisinjaäidinkullannuppu 7v ala käyttäytyä? Meidän lapset 4 ja 6.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun täytyy tehdä selväksi, kuinka teillä käyttäydytään.

Vierailija
2/4 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita puhua lapsen vanhempien kanssa tai kerro lapselle teidän talon säännöt, rauhassa ja lapsen tasolla. Uskon että kuuntelee... toivottavasti...

T. 3 lapsen äiti joka mieluusti haluaa kuulla jos lapset ei osaa käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt vaikka ovi kiinni, niin ei pääse marssimaan suoraan sisään.

Kyllä minä puuttuisin tuohon käytökseen ja jos ei teillä edes ala totella, kieltäisin lapsia leikkimästä tämän kanssa.

Vierailija
4/4 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katselisi ollenkaan tuon tyyppistä käytöstä. Ensialkuun vaikka annat tuolle lapselle kuukauden porttikiellon teille ja jos käytös ei ole sen jälkeen parantunut, niin pysyvän porttikiellon.