Köyhän työssäkäyvän ei kannata säästää vanhuuteen!
Kaikki säästöthän voidaan ottaa hoitomaksuihin sitten. Jollet ole niin hyväpalkkainen, että.eläkkeesi riittää kattamaan hoitomaksut, niin matkustele rahoillasi ulkomailla ja nauti.
Mitään järkeä ei vähäpalkkkaisen ole.säästää parempaa vanhuutta varten. Näinkö on?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 20:57"]
Mielellään sitä yrittäisi säästää pienen vararahaston nyt pieneatä.palkasta, mutta neuvokaa, miten sen saa kannattavaksi siten, ettei sitä oteta kaikenlaisiin tukiin ja hoitomaksuihin heti vähennyksenä. Enhän mä sitä sen takia säästänyt, että yhteiskunta säästäisi sen avulla mun hoidossani. Ajattelin, että joskus vois itseään hiukan ekstralla hemmotella.
[/quote]
Voi hemmetti, mikä ajatusmalli. Kaikki pitäisi saada ilmaiseksi, niinkö? Tietenkin maksat itse hoidostasi, jos ja kun sinulla on varaa. Ihminen, jolla ei ole varaa ja joka on vain yhteiskunnallisen hoidon varassa, on nyt ja tulevaisuudessa etenkin äärimmäisen heikossa asemassa.
Jaa nii ja sekin juttu vielä, että aika ankeaa on lapsillekin etukäteen antaa ja sitten heiltä nöyränä armopaloja anella. Perinnöt pitäis saada antaa vasta kuoleman jälkeen arvokkaasti.
Ja voi olla, että.lapset käyttääkin varat heti ja ei sitten enää ole edes jaettavaa.
Vain tulot pitäisi minusta huomioida, ei omaisuutta.
Ei meidän vanhuudessamme tule olemaan mitään toimeentulotukia. On vain Hursti.