Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenellä varaa helsinkiläiseen naiseen?

Vierailija
24.08.2015 |

Nyt on jonkinverran tullut selailtua Tinderissä 35 - 40 v naisten profiileja. Aika samat mielihalut tuntuvat olevan vallalla. Matkustelu olisi kivaa sekä hyvä ruoka ja viini myös. Profiilissa sitten matkakuva jostain kaukomaasta. Lasketaanpa karkeasti tuollaisen elämäntavan kustannukset. Ne kaukomatkat lienevät luokkaa 3000 e/hlö. Kerran vuodessahan sinne on päästävä. Todennäköisesti se ei kuitenkaan riitä, vaan yksi shoppailureissu Lontooseen tms. pitänee saada. Kustannut 1000 e/hlö. Hyvä ruoka ja viini tarkoittaneet hienoja ravintoloita. Herrasmies tietysti maksaa. Kerran viikossa lienee päästävä ts. 52 x 140 e = 7280 e/vuosi. Noita kun summaa ja vaikka nainen omat matkansa maksaisikin, niin kuukausikulu on luokkaa 940 e. Siihen sitten vielä kiva kämppä kantakaupungista päälle. Pentti Perusinsinööri voinee unohtaa tuollaisen luxusrouvan pitämisen. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti perusinsinööri voisi tyytyä meihin tavallisiin naisiin. Mutta pakko se tietty on saada se rikas täydellinen nainen...

Vierailija
2/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen nainen maksaa kyllä omat kulunsa ihan itse, odottaako toki sitä samaa myös mieheltään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:13"]

Pentti perusinsinööri voisi tyytyä meihin tavallisiin naisiin. Mutta pakko se tietty on saada se rikas täydellinen nainen...

[/quote]

Eiku se täydellinen nainen oli aiemmin naimisissa sen pentti perusinsinöörin kanssa, siksi sillä on nyt eron jälkeen varaa matkustella ja pentillä ei...

Vierailija
4/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut varaa. Olen sosiaalipummi.

Vierailija
5/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:10"]

Nyt on jonkinverran tullut selailtua Tinderissä 35 - 40 v naisten profiileja. Aika samat mielihalut tuntuvat olevan vallalla. Matkustelu olisi kivaa sekä hyvä ruoka ja viini myös. Profiilissa sitten matkakuva jostain kaukomaasta. Lasketaanpa karkeasti tuollaisen elämäntavan kustannukset. Ne kaukomatkat lienevät luokkaa 3000 e/hlö. Kerran vuodessahan sinne on päästävä. Todennäköisesti se ei kuitenkaan riitä, vaan yksi shoppailureissu Lontooseen tms. pitänee saada. Kustannut 1000 e/hlö. Hyvä ruoka ja viini tarkoittaneet hienoja ravintoloita. Herrasmies tietysti maksaa. Kerran viikossa lienee päästävä ts. 52 x 140 e = 7280 e/vuosi. Noita kun summaa ja vaikka nainen omat matkansa maksaisikin, niin kuukausikulu on luokkaa 940 e. Siihen sitten vielä kiva kämppä kantakaupungista päälle. Pentti Perusinsinööri voinee unohtaa tuollaisen luxusrouvan pitämisen. 

[/quote]Öh. Pertti Perusmies toki maksaa puolet asumisesta ja ruokansa mutta toki nainen itse maksaa matkansa ja shoppailunsa. Toki mies voi tarjota ravintolassa mutta ei siihen  nyt jestas satasia saa kulumaan jos nainen ei ole mikään sotanorsu.

Vierailija
6/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko se on sellainen nainen iskeä, jolle nuo asiat ovat tärkeimpiä elämässä. Ainiiin mutta kun täytyy saada sellainen instatyrkky.. no elämä on valintoja täynnä :)

Vierailija
7/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti Perusinsinööri, eli esim. meikä voi muutenkin unohtaa n. 70÷ Tinderissä pyörivistä 30-40 vee helsinkiläisnaisista. Vaatimustaso on epärealistisen kova. Mutta kyllä niistä lopuista löytyy ihan mukavaa tavisnaistakin.

Vierailija
8/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:24"]

Pentti Perusinsinööri, eli esim. meikä voi muutenkin unohtaa n. 70÷ Tinderissä pyörivistä 30-40 vee helsinkiläisnaisista. Vaatimustaso on epärealistisen kova. Mutta kyllä niistä lopuista löytyy ihan mukavaa tavisnaistakin.

[/quote]

Kiva kuulla, että joku toinenkin on huomannut saman. Pitänee laajentaa tuota reviiriä. Jos maakunnista löytyisi paremmalla valikoimalla jalat maassa olevia.

ap

Vierailija
9/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos h**ran ottaa, niin h**ran maksaa. Ei siis kannata seurustella sellaisen naisen kanssa josta pitää maksaa, jos ei halua naisestaan maksaa. Hyvin yksinkertaista, etenkin suomessa, jossa valtaosa naisista osaa kyllä maksaa ihan itse omat kulunsa. Jos kokee törmäävänsä aina naisiin jotka maksattavat kulunsa miehellä, niin kannattaa "pikkuisen" tarkistaa niitä kriteereitä joilla seuraa etsii.

Jos taas kyse on siitä että useimmilla naisilla tuntuu olevan eri harrastukset kuin sinulla, esim. et halua matkustella, niin eikö ongelma ole silloin pikemminkin luonteen erilaisuus eikä se, että johonkin on tai ei ole varaa... Harrastavathan monet vaikka mopoiluakin, enkä ole silti kuullut kenenkään valittavan että ei voi seurustella mopoilevan kanssa kun itseltä menisi niin paljon rahaa hankkia kortti ja mopo! Ei, silloin sanotaan että ei haluta seurustella ihmisen kanssa jolla on täysin eri kiinnostuksen kohteet kuin itsellä. On siis outoa painottaa asiassa finanssipuolta, kun kyse on vain erilaisista harrastuksista. Jos tässä on vaan liian tarkka että kaikki pitää tehdä aina yhdessä, niin voi se kumppaninmuodostus jäädä tekemättä, harva kun löytää täsmälleen itsensä kopiota.

Vierailija
10/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kai helsinkiläiset naiset ole mitään prostituoituja, jotka myyvät itseään matkoja, koruja ym. palkintoja vastaan? Olen kuvitellut, että hyvin tienaavat akateemiset naiset eivät edes oleta miehen maksavan heidän kustannuksiaan, esim. matkojaan, vaan heillä on varaa kustantaa oma elintasonsa ihan itse. Kuka haluaa tuollaisia opportunisteja riesakseen, vaikka olisi varaakin. Kuka kunnoittaa naista, joka ei ole tasa-arvoinen kumppani fiksulle miehelle.   

Vierailija
11/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 15:29"]

Jos maakunnista löytyisi paremmalla valikoimalla jalat maassa olevia.

ap

[/quote]

Kokeile vaikka uudenmaan maakunnasta, jookos? Katos kun helsinkikin kuuluu maakuntaan.

Vierailija
12/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niihin on varaa, ainakin niin kauan kunnes tulee vararikko. Sen jälkeen ei ole varaa.

Vierailija
13/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon paljasjalkainen stadilainen, 35 v. Matkustelu on kivaa, mutta maksan tietty oman puoleni ja shoppailureissut ei kiinnosta, kaupunkiloma on kyllä muuten jees. Ravintolassa on kiva syödä, mutta kerran viikossa on turhan usein, tai no kyllä mä kerran viikossa käyn työkavereiden kanssa lounaalla (noin 8 e). Hyvä ruoka ja viini on tärkeitä, mutta useimmiten nautin ne kotona: viinipullo ehkä 10 e ja hyväksi ruuaksi käy esim. carbonara ilmojen hiukan viiletessä. Mikäs sen mukavampaa kuin kokkailla yhdessä ja rentoutua sen jälkeen leffan parissa. Keskustassa olis ihana asua, mutta ne hinnat...

No, en oo kyllä tinderissä kun oon varattu. Ainoa sormus on ohut kihlasormus, joka maksoi aikoinaan 200 mk kultakaupan tarjouksessa ja senkin maksoin itse kun oltiin molemmat yhtä köyhiä opiskelijoita.

T. akateeminen stadilainen

Vierailija
14/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ulkomaisella miehellä.

Vierailija
15/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu niin utopialta tuo. Itse olen näköjään tyytynyt aika vähään, tosin en ole edes Helsingistä. Koskaan en pääse ravintolaan jos en itse mene ja varaa pöydän ja maksa. Koskaan en pääse matkoille jos en itse varaa ja maksa matkaa. 

t:varattu

Vierailija
16/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunki on täynnä sinkkuja. Totta on, että Helsingissä on enemmän naimaikäisiä naisia, kuin miehiä, mutta ei sekään ihmisten pariutumista tunnu edistävän.

Vierailija
17/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:03"]

Kyllä tuntuu niin utopialta tuo. Itse olen näköjään tyytynyt aika vähään, tosin en ole edes Helsingistä. Koskaan en pääse ravintolaan jos en itse mene ja varaa pöydän ja maksa. Koskaan en pääse matkoille jos en itse varaa ja maksa matkaa. 

[/quote]

Niin, kenen sun mielestä tulisi omat hassailusi maksaa?

Vierailija
18/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... Miksei perusinsinööri tuollaiseen pystyisi. Olen itse nainen ja insinööri, ja harrastan elämäntapaa jota kuvaat. Olen sinkku joten itse maksan matkani ja ravintolasyömiseni ja muut luksukseni. Jos olisi kumppani, niin en toki alkaisi odottaa hänen maksavan minun osuuttani vaan maksaisin itse kuten aina ennenkin. Kyllä perusinsinöörin tuloilla hyvin pystyy tuommoiseen, riippuu muista valinnoista mitä elämässä tekee. Esim. asumsieen saa uppoamaan isojakin summia jos haluaa. Minä taas olen valinnut asua halvalla ja käyttää tuloni makeaan arkeen. 

Vierailija
19/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:13"]No jaa... Miksei perusinsinööri tuollaiseen pystyisi. Olen itse nainen ja insinööri, ja harrastan elämäntapaa jota kuvaat. Olen sinkku joten itse maksan matkani ja ravintolasyömiseni ja muut luksukseni. Jos olisi kumppani, niin en toki alkaisi odottaa hänen maksavan minun osuuttani vaan maksaisin itse kuten aina ennenkin. Kyllä perusinsinöörin tuloilla hyvin pystyy tuommoiseen, riippuu muista valinnoista mitä elämässä tekee. Esim. asumsieen saa uppoamaan isojakin summia jos haluaa. Minä taas olen valinnut asua halvalla ja käyttää tuloni makeaan arkeen. 
[/quote]

Joo. Ei mullakaan mene kuin 650 kuussa Kalliolaisyksiön lyhennykseen ja vastikkeeseen. Terv. Pentti Perusinsinööri.

Vierailija
20/21 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 16:03"]

[/quote]

Niin, kenen sun mielestä tulisi omat hassailusi maksaa?

[/quote]

Eikös ap väittänyt että nuo tulee (aina) miehen maksettavaksi jos naisen ottaa?